Professioneel bedrijf maar toch ook zeer gemoedelijk

Wij hebben Oude Mulders per toeval via internet ontdekt maar wat een prettige, positieve ervaring! Dit was de 1,5 uur rijden meer dan waard. Tijdens het eerste bezoek nam Bob alle tijd om ons een goed beeld van de mogelijkheden te geven. Proefrit in een VW Up was geen probleem en de uitleg over alle beschikbare modellen was top. Goede kennis van alle opties! Daardoor waren wij snel overtuiged en konden we de auto zoals afgesproken ongeveer een week later ophalen. Hele nette en volledige afhandeling. Ik ben daarnaast nog nooit door een bedrijf achteraf gebeld om na te gaan of alles goed is gegaan maar Bob heeft die moeite wel genomen. Ook zeer positief is dat de prijzen inclusief nette Bovag garantie zijn waardoor je direct weet waar je aan toe bent. Geen dure extra pakketten nodig die veel andere dealers minder duidelijk vermelden.

betrouwbaar en oprecht.

Dit bedrijf zou een voorbeeld moeten zijn. Aankoop met in ruil en aflevering waar je blij van wordt. nog bedankt voor de mooie bos bloemen.

Ben weer erg goed geholpen .

Dit is mijn derde auto die ik bij oudemulders koop. Helaas is mijn passat van 2015 2 liter diesel na een botsing totaal loss verklaard . Dit gebeurde half December mocht toen maar 5 dagen in vervangend vervoer rijden van schade hersteller . Maar omdat auto de demontage in ging had ik geen auto meer . Na een rondgang lang verschillende adressen om weer een goed beeld van het aanbod te krijgen . Kwam ik toch weer bij oudemulders terecht . Deze had echter niks staan maar Marco liet mij wat auto’s zien op internet . Heb er toen drie geselecteerd en opdracht gegeven een van deze auto’s aan te kopen met de afspraak dat deze er piekfijn bij zou staan als ik hem op zou halen . Het werd een passat 4 motion 2017 met net 80000 op de teller . De auto moest nog gebracht worden en rond de feestdagen kerst nieuwjaar viel de aanvoer effe stil. Echter geen probleem ik kreeg een nette T roc diesel mee om mij te kunnen verplaatsen. Ook de voortgang van de aankoop werd netjes gemeld . Dus vorige week was het zover . Auto was binnen in Enter en team oudemulders ging aan het werk om auto een beurt te geven en te poetsen . Gisteren het telefoontje gekregen auto staat klaar . Super dus gisteren avond naar Enter en auto op gehaald . Ondanks drukte heeft Marco toch tijd om even te praten . Heeft toch weer extra dingen gedaan een set winterbanden om gelegd op lichtmetaal en nog een set winter op de orginele velgen die er op zaten gelegd . Daar de zomer banden nagenoeg versleten waren . Gaan ze veel lawaai maken kom je terug en komt er zomer rubber op . Dus erg blij met mijn aankoop en de afhandeling .

Wat een service

Net prachtige up gekocht Zeer netjes en alle tijd om te kijken en na te denken. En door omstandigheden bij mij wat paniek met betaling, wat een service leverden ze. Echt aanbeveling. Toppers

Een erg lang stuk rijden voor mij, maar zeker de moeite waard. Geen gejaag, gewoon op mijn gemak alles kunnen vragen, proefrit gemaakt en een zeer uitgebreide en enthousiaste uitleg gekregen. Ik had een auto in te ruilen waar ik ook een zeer nette prijs voor kreeg, dus was helemaal blij. Ik werd geholpen door Marco, die voordat ik de afspraak om te komen kijken had gemaakt, al voorbereidend werk had verricht, zodat we bij een akkoord gelijk konden schakelen, ontzettend prettig. Heel fijne en gemoedelijke sfeer. Ik hoop lang van mijn prachtige autootje te mogen genieten en wanneer er een nieuwe in beeld komt, is dit het eerste adres waar ik aanklop. Zeker aan te bevelen!

Modern autobedrijf met ouderwetse service!

Vandaag onze ideale auto gekocht die door de eigenaar Marco voor ons was gezocht. Hij heeft voor ons de perfecte auto gevonden voor de perfecte prijs! Echt unieke service gecombineerd met een zeldzaam eerlijke manier van zaken doen. We zijn zeer tevreden met de auto en bevelen Autobedrijf Oude Mulders bij iedereen aan!

Het was gisteren de derde auto die wij bij Marco kochten. We moeten anderhalf uur rijden om bij hem te komen dus dat zegt wel wat. Bij de laatst gekochte auto heeft Marco voor ons gezocht omdat we specifieke wensen hadden. Van de in te ruilen auto werd door ons foto’s gemaakt en door geappt. Dit om onnodig op en neer te rijden te voorkomen. Wat ons zo aanspreekt bij Oude Mulders is hoe er met je wordt omgegaan. Het zijn geen gladde hielenlikkende autoverkopers. Natuurlijk wil hij graag verkopen maar het is de toon die de muziek maakt!

super service!

Ik zat te twijfelen tussen een peugeot 108, die dit bedrijf had of een volkswagen up. (bij een ander bedrijf) Marco heeft er alles aangedaan om de twijfel bij mij te minderen. Uiteindelijk mocht ik nog even in een leenauto rijden (volkswagen up) om het verschil te voelen tussen deze 2 autos. ook heeft hij nog alles op een rijtje gezet wat mij het beste paste. uiteindelijk was ik eruit helaas een volkswagen up die hij niet in het blauw had staan. helaas ik had het hem graag gegunt. Ik raad deze autodealer iedereen aan. Bij deze dealer weetje precies wat je koopt. en de service is super.

De klant is daar echt nog koning

Ik had interesse in een golf sportvan. Marco heeft echt alles gedaan om mij tevreden te stellen. Jammer genoeg moesten er teveel € bij. Deal is niet doorgegaan.

Prima autobedrijf !

Mooie voorraad jonge auto's en correcte aflevering !

perfect

netjes ontvangen nette auto nette inruil prijs geen druk er op

Goeie service. Heb de auto (Seat Mii, occasion) nu een maand, zeer tevreden. Goed gesprek, proefrit gemaakt en meegenomen. Ook laat op de dag nam Marco de tijd, erg prettig. Aan te bevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf, goede service en klantvriendelijk.

• Service N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers stonden ons prima te woord aan de telefoon en namen echt de tijd!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1,5 jaar geleden mijn eerste Auto daar gekocht passat van 2013 2 liter erg fijn mee gereden en er 54000 km bij op gezet.\r\nStoringen die in de achterklep zaten bleken niet in het slot te zitten maar in een stekker achter in de auto.\r\nechter kwam dit pas na mijn 6 maand garantie boven water.\r\nprobleem is kosteloos opgelost super dus.\r\nNu aan mijn tweede aankoop bezig weer een passat maar paar jaar jonger 2015 met DSG en andere leuke opties bevalt super.\r\nOok de inruil van mijn oude auto werd er een redelijke prijs gegeven zodat de jongere passat binnen bereik kwam.\r\nVerder tot nu toe dik tevreden .
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen. Nog steeds heel blij met onze aankoop! Veel succes!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangst.Deskundigheid.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bedrijfswagen gekocht, maakte naar 2 maanden erg vreemd geluid, probleem opgelost door reparatie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd nette en correcte behandeling en afhandeling