Vakkundig en snel

Mooi in de buurt. Alle merken goede vakkundige service!

Positief,correct en snel

Positief,correct en snel!

Goede service en auto snel klaar.

APK laten uitvoeren.

De auto had een Apk keuring nodig . Ik reed langs niet geschoten is altijd mis . Moest een half uurtje wachten . En daarna werd de auto gelijk gekeurd . Top service

Zeer positief.

Het vooraf meedenken met de uit te voeren werkzaamheden.

Accuraat en vriendelijk

Vriendelijke en attente medewerkers.

prima geholpen

goeie uitleg bij de factuur

Snel en professioneel.

Goed en snel geholpen met de apk keuring van mij auto! Niets aan te merken op prijs, snelheid, contact met de werknemer(s) die ik sprak. Alles was goed.

Snel geholpen

Snel geholpen en het personeel was heel vriendelijk. Auto was snel klaar en voordelig

Uitstekende persoonlijke service

Er wordt in de loop van de dag opgebeld om te vertellen wat is gevonden aan mankementen. Gezamenlijk wordt dan besloten wat wel en niet gedaan moet worden. Alles loopt zials vannte voren afgesproken

ik had gevraagd of de keuring voor 1200 uur klaar kon zijn omdat ik nog naar Groningen moest die middag, ze waren maar met 2 man maar wat was ik blij toen hij belde om 11,15 uur om te vertellen dat ik de auto weer kon ophalen en hij gelukkig goedgekeurd was. Zeer aan te bevelen!

zeer goed

2 nieuwe banden zijn op tijd en volgens afspraak gemonteerd . kon wachten met een kop koffie op mijn auto .

Zoals gewoonlijk weer vriendelijk en professioneel geholpen.

Inmiddels is Bosch car service al jaren mijn vaste garage voor onderhoud en reparatie en Apk. Vriendelijke medewerkers, eerlijk advies en snelle planning is mijn ervaring, ik ben en blijf vaste klant.

snel en adequaat geholpen

vriendelijk en snel geholpen

Fijne garage

Fijne garage met open communicatie en snelle service!

Super service!

Kwam zo binnenvallen zonder afspraak met klassieke auto voor kleine reparatie. Kon hem direct achterlaten en euvel was snel gevonden. Fijn dat e.e.a. snel opgelost is. Tot de volgende keer!

Prima met één maar

Afspraak was snel gemaakt, van te voren aangegeven specifiek onderdeel was nieuw niet te krijgen maar wel gebruikt. Fijn dat het zo toch geregeld is. Communicatie liep verder ook soepel. Keurig gebeld met wat er ging gebeuren, vervangen most worden. Enige "maar" is dat er ruitensproeiervloestof op de factuur stond, terwijl ik die de avond ervoor tot 100% had gevuld omdat hij tot de laatste druppel leeg was. Hier heb ik wat van gezegd en dit is vervolgens zonder gedoe van de factuur afgehaald. Toch hou ik hier niet zo van, het knabbelt aan het vertrouwen.....wat wordt er nog meer op de factuur gezet data niet hoort? Mijn advies.. stop met dit soort dingen.. het maakt je bedrijf kapot en het is het niet waard.

super goed, vriendelijk en snel geholpen

Bij het brengen van mijn auto op woensdag had ik aangegeven dat het heel fijn zou zijn als hij vrijdag gebruikt kon worden. Maar ik rekende er niet op. Op donderdag einde dag werden we gebeld dat hij klaar was!

Goede monteurs die kennis van zaken hebben. Erg sociaal en klantgericht wat gelukkig nig bestaat bij Bosch carservice Den Dolder.

Wederom topservice

Ik ben al jaren een heel tevreden klant vanwege de elke keer weer uitstekende service en zeer aardige benadering.

Goede service en deskundig advies

Bij de laatste apk beurt ook een klein deukje weggewerkt kosteloos weggewerkt op eigen initiatief

Prima service en persoonlijk

Top bedrijf!