Deskundig, klantgericht.

Alweer een goede en plezierige ervaring. Heel deskundig. Heel klantvriendelijk, geven duidelijk aan wat er moet gebeuren. Heb veel vertrouwen in ze.

Snel en kundig!

Dank voor snelle en kundige oplossing!

Vriendelijke en bekwame mensen

Zoals altijd.......uitstekend geholpen afspraak is afspraak....en met een glimlach!!!!

Je hebt garages en garages maar deze blijft een toppertje! De speculaas was heerlijk!!! Mannen een hele fijne kerst en vooral een heel goed nieuw jaar toegewenst door mijn mannetje en mij!

Prima zeer tevreden

Naar alle tevredenheid

Prima zeer tevreden

Naar alle tevredenheid

Snel, doeltreffend en zeer vriendelijk!

Snel, efficiënt, vriendelijk en tot in de puntjes verzorgd

matig

Ik ben wel vriendelijk geholpen, maar ik vind het heel vervelend dat mijn slotbout niet op de plaats teruggelegd is waar jullie hem aantroffen. Ik heb 150 kilo uit mijn auto moeten tillen, om de slotbout te bereiken, en deze daarna weer in de auto moeten tillen. Waarom niet even gevraagd, waarom niet even nagedacht, waarom deze in het dashbordkastje lag. Waarom niet gewoon op het dashbord gelegd? Ik vind het ook slecht dat de stand van mijn verlichting niet teruggezet is naar auto. Nu heb ik een paar minuten zonder verlichting in het donker gereden, omdat ik al een jaar of 10 niet aan deze knop gezeten heb. Mvg, Franc Viehoff

Snelle en vakkundige service!

Zoals gewoonlijk weer super

Korte lijnen, zeer vriendelijke en goede service

Opnieuw een goede en fijne ervaring.

Belde om mijn ongerustheid te vertellen. Kon de volgende dag terecht. Diagnose werd gelijk gesteld, De verwachte kosten verteld. Afspraak gemaakt. Alles is nu in orde zoals beloofd. Het is ook heel fijn dat de medewerkers vriendelijk en behulpzaam zijn.

Prettig personeel

Wordt altijd direct geholpen.

direct een afspraak maken en bellen omdat de kosten anders uitvallen

top

Goed en no nonsense

Al 4 keer geweest voor onderhoud en reparaties. Altijd goed geholpen

Goed overleg, vlot geholpen

Goed overleg, vlot geholpen.

punctueel en vriendelijk

punctueel en vriendelijk

Auto weer met bijna glans door de keuring.

Positieve ervaring

APK-keuring uitgevoerd op Mini van 2016. Net als eerdere keren prima en correct verlopen. Kleinschaligheid en daardoor persoonlijke benadering spreekt aan. Je hebt als klant niet het gevoel dat je maar een nummer bent. Een goed adres.....!

Zeer vakkundig geholpen

Betrouwbaar en persoonlijk adres dicht bij huis

Afspraken in goed overleg, goede communicatie zodat je precies weet waar je aan toe bent. Prijs kwaliteit tov merkdealer vele malen beter. Ruim 50% goedkoper voor zelfde reparaties.

Ervaren personeel , hebben goed werk geleverd.

volgens afspraak het werk gedaan APK en een beurtje .

Prettige service

Afspraak is afspraak

vriendelijke contact, heldere communicatie

Vakkundig en snel

Mooi in de buurt. Alle merken goede vakkundige service!