Prima werk, alles volgens afspraak.

aardige goede en snelle service

Ditmaal alleen voor APK. Ik had de auto snel weer nodig. Eerder dan verwacht al een bericht dat auto klaar was. Veel dank voor deze fijne service.

klein probleem, snel en vakkundig opgelost

grote spijker in de band, 10 minuten later weer de weg op. top!

Klantvriendelijk en deskundig

Jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt.

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Al jarenlang het vaste adres voor mijn auto. Vriendelijke professionele medewerkers waar je auto in goede handen is.

Goede, eerlijke service

Een garage die precies vertelt waar je aan toe bent en welke keuze je hebt. En prettig dichtbij!

Topmannen met super service

Vandaag mijn Oldtimer-legervoertuig APK laten keuren door deze mannen. Voor iedereen natuurlijk een bijzonder ding en veel bedrijven gooien dan al snel de deur dicht. Hier niet! Hele aardige mannen, zeer vriendelijk en ze hebben zeer kundig gekeurd waarbij ik mee mocht kijken. Nog even mijn ruitenvloeistof bijgevuld én bij de RDW de schorsing stopgezet. Alles voor een vriendelijke prijs. Waar vind je dat nog. Toppers!

Zoals als altijd snel, goed en vriendelijk geholpen.

Hele goede communicatie!

Lastig probleem met goede diagnose en adequate behandeling opgelost

Vriendelijk, vakmensen en goede service.

Denken met je mee en leveren vakwerk.

tevreden

Snelle en accurate service!

Betrouwbaar, goed en snel!

Een verademing na zoveel jaren als een nummer bij de Audi garage te zijn geweest. Persoonlijke service, goed advies en op tijd klaar! Dank wederom!

Auto weer APK gekeurd

Zoals altijd een prima ervaring !

zoals gewoonlijk top.

soepel en klantvriendelijk

Fijn persoonlijk contact Goed geholpen met mijn auto.

perfect

perfect

Uitstekende klantgerichtheid en kundige vakmensen

De duidelijkheid van André over de uit te voeren reparatie is perfect en er wordt goed gecommuniceerd met de klant.

Helemaal top

Snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Prima !

Opnieuw een goed ervaring !

Goede service, goede personeel, acceptabel prijzen.

Afspraak maken of wijzigen gaat via de website, goed bedacht.

Uitstekende snelle service bij een spoedgeval.

Uitstekende snelle service bij een spoedgeval.

No-nonsens bedrijf wat er opgeruimd uitziet.

Nette ontvangst door vriendelijk personeel. M.i. een bedrijf wat zijn afspraak nakomt en goed werk aflevert. Wordt volgens afspraak op tijd gebeld voor extra werkzaamheden. Dit naast de APK en goed uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden. Onderhoudsboekje keurig afgestempeld. Aan het einde van de werkdag de auto weer opgehaald en door de monteur weer prima te woord gestaan. Aanrader!