Goed, vriendelijk geholpen.

Keurig geregeld zoals altijd.

Prima garage

Ik heb een goede prijs opgave gekregen en geen verassing achteraf. Ben keurig opgebeld voor een eventuele onderhoud dat nog aan de airco zou kunnen gedaan worden. Heb dat uiteindelijk ook gedaan.

Snelle en goede, betaalbare service !

Kon snel terecht voor een wintercheck, betrouwbare garage met eerlijke prijzen.

Goed en volgens afspraak

Volgens afspraak op tijd aan de beurt en professionele uitgevoerd...top.!!

Afspraak nagekomen, banden vervangen naar nieuw, kopje koffie terwijl ik wacht. Het advies om de remblokken binnenkort te vervangen. Prijs en kwaliteitsverhouding in orde.

prettige ontvangst

deskundig geholpen, uitstekend bedrijf!

Vriendelijk en betrouwbaar

Mijn auto's heb ik al jaren in onderhoud bij Bosch Car Service en dat bevalt mij goed. Ik word altijd vriendelijk geholpen en wanneer er meer kosten worden gemaakt word ik altijd even op de hoogte gesteld van wat er vervangen moet worden en wat dit gaat kosten. Ik ben zeer tevreden.

Super service

Bosch heeft ons uitstekende service geboden. Bij nood stonden ze voor ons klaar. We werden steeds goed op de hoogte gehouden. Bovenal zijn het vriendelijke mensen. Echt blij mee met de service.

Duidelijke afspraken

Van te voren duidelijke afspraken over de prijz. En vooraf overleg over kosten aanvullende noodzakelijke werkzaamheden. Goede redelijke prijzen.

zijn prima

Probleem? oplossing zoeken ,gevonden en klaar was Bram.

Ik heb mijn Ford Fiesta Ecoboost gebracht ter venvanging van distrubutieriem + waterpomp en oliepompriem. Perfect gegaan, zeer friendelijk, voorafgaand communicatie per email heel snel beantwoord. Auto klaar op tijd en leenauto gekregen. Alles perfect.

Werkzaam perfect uitgevoerd

Groete beurt en APK

Goede, snelle en nette service

Vriendelijk deskundige garage

Makkelijk plannen van onderhoud. Vervangende fiets of auto. Vriendelijke balie Vind het wel jammer dat je auto niet gewassen wordt bij de grote beurt.. Dan was het 5x ster ;)

Geweldig bedrijf

Vlot en vriendelijk geholpen!

Goed en vriendelijk geholpen

Zeer tevreden tot nu toe

Aardig en goed geholpen, overleggen telefonisch tussendoor .

Top garage

Of je komt voor een lampje te vervangen, of een grote beurt. Al jaren zeer goede ervaringen!

Betrouwbaar en behulpzaam

Bosh Car Service Autoborg doet er alles aan om je als klant bij te staan. Fijne eigenaren en leuk personeel.

Snel goed en vakundig geholpen

Zie titel

Misverstand werd snel opgelost

Was goed

Goede service met helderheid vooraf

Toen ik mijn auto voor onderhoud langsbracht kwam naar voren dat de distributieriem en banden vervangen moesten worden. Dit is mij helder uitgelegd zodat ik ook niet voor nare verassingen zou komen te staan.

Marterverjager laten plaatsen. Werd dezelfde dag nog geholpen.

Nette en snelle service

Bedrijfsgegevens

Hooghoudtstraat 12

9723TG Groningen

502030514

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.