Goede, snelle en nette service

Vriendelijk deskundige garage

Makkelijk plannen van onderhoud. Vervangende fiets of auto. Vriendelijke balie Vind het wel jammer dat je auto niet gewassen wordt bij de grote beurt.. Dan was het 5x ster ;)

Geweldig bedrijf

Vlot en vriendelijk geholpen!

Goed en vriendelijk geholpen

Zeer tevreden tot nu toe

Aardig en goed geholpen, overleggen telefonisch tussendoor .

Top garage

Of je komt voor een lampje te vervangen, of een grote beurt. Al jaren zeer goede ervaringen!

Betrouwbaar en behulpzaam

Bosh Car Service Autoborg doet er alles aan om je als klant bij te staan. Fijne eigenaren en leuk personeel.

Snel goed en vakundig geholpen

Zie titel

Misverstand werd snel opgelost

Was goed

Goede service met helderheid vooraf

Toen ik mijn auto voor onderhoud langsbracht kwam naar voren dat de distributieriem en banden vervangen moesten worden. Dit is mij helder uitgelegd zodat ik ook niet voor nare verassingen zou komen te staan.

Marterverjager laten plaatsen. Werd dezelfde dag nog geholpen.

Nette en snelle service

Klantvriendelijk en een goede service

Heb weer van een goede service en klantvriendelijk personeel mogen ervaren. De auto moest heen voor een beurtje en apk, werd voor dat de reparaties werden uitgevoerd geld over de reparaties die moesten plaats vinden en de eventuele kosten. Uiteraard moest ik het laten doen omdat we de auto ook nodig hebben voor onze kids. Maar ben weer geweldig geholpen.

Eerlijk en deskundig advies.

Zeer klantvriendelijk, duidelijke uitleg en advies en houden je tijdens de werkzaamheden op de hoogte.

Zeer klantvriendelijk, denken mee, keurige afwikkeling, goede prijs-kwaliteit, en uiterst behulpzaam.

Altijd een goede ervaring.

Heb lauter positieve ervaring met dit bedrijf

Al Karamell mijn garage Heel goede service

Goed service in de werkplaats en ook in de kantor

Afspraak te plannen en direct een gratis leen auto te regelen was eenvoudig. Alle klachten van de auto voor de werkzaamheden beschrijven en deze zijn netjes aangepakt en verholpen.

Snelle service

Snelle service

goede service en vriendelijk personeel

Ik word altijd goed geholpen en het personeel is heel vriendelijk!

Perfecte service

Winterbanden gemonteerd voor mijn Volvo V90, zeer tevreden met de geboden service. Ook een mooie en nette nieuwe werkplaats en showroom!

Zeer prettige ervaring met kundige en vriendelijke begeleiding.

Is topper

Een goede ervaring

Een zeer klantvriendelijk bedrijf

Ik ben zeer tevreden over de uitgevoerde reparatie