Al jaren onze vast garage

Eerlijk, kundig en gezellig.

Ouderwetse service

Veel vakkennis in huis

Eerlijk, top service

Goede service en communicatie

Al jarenlang klant hier. Altijd vriendelijk geholpen en bij bijzonderheden altijd netjes overleg over de verschillende opties.

Je voelt je altijd welkom en (h)erkent als klant

Altijd tijd voor een praatje en goede service

Prima en snel geholpen!

Prima en snel geholpen!

Helemaal TOP!

Supersnel geholpen met slotbouten verwijderen en nieuwe banden. No-nonsense en een lagere prijs dan bij andere garagebedrijven. Lekker bakje koffie tijdens het wachten van de vriendelijke dame....gewoon TOP!

Uitermate vakbekwame garage met gedreven door hartelijke mensen

Ik kom er al vele jaren en heb alleen maar goede ervaringen

fantastische service

deze mensen staan altijd voor je klaar en voorzien van handige tips en goedgemeende adviezen

Altijd goed

Veiligheid en vriendelijkheid ineen

Altijd goed

Flexibel , snel en goed.

Weer super geholpen door t altijd vriendelijke team van Autobedrijf Harderwijk !!

APK en kleine beurt weer super bekwaam uitgevoerd en natuurlijk altijd t bakkie koffie terwijl je wacht...weer tevreden en veilig de weg op !!!

Prima!

Prima geholpen. Ik kom hier zeker terug.

Zeer prettig

Zoals altijd weer een zeer welkome ontvangst met kop koffie of thee. Vlotte afhandeling van klus en altijd een vriendelijk woordje.

Kind aan huis 2x per jaar bandenwissel

Behulpzaam, met weinig woorden wordt net werk geleverd. Met gerust hart onderhoud van auto daar verzorgt. Eerlijke prijzen.

Een fijne garage met goede vakkennis. Ook krijg je advies mee ivm het onderhoud In wat er speelt of wat er op termijn aan gaat komen. Een echte aanrader....

uitstekende service

prima service. vriendelijke ontvangst en snelle hulp

Prettig bedrijf in alle opzichten.

Makkelijk om afspraken te maken. Gemoedelijke sfeer. Geen overdreven zaken, waar voor betaald moet worden. Er wordt naar de wensen van de klant geluisterd en gehandeld. Er wordt goed garagewerk geleverd.

Kundige, aardige mensen

Snelle vakkundige reparatie

Of je bij fam komt

Altijd geweldige service!!!!! Nooit ontevreden geweest over de auto s die ik daar gekocht heb , En elk half jaar een beurt voor de auto die mij nog nooit heeft laten staan door het onderhoud,en prima prijs . Ik ben al zo n kleine 30 jaar tevreden

Kennis van zaken en goede service!

Snelle reacties, reparatie, en een goede service! Toppers zijn het.

Uitstekende en snelle service

Vakmensen en service is heel erg goed. Kon snel terecht.

Goede service voor een eerlijke prijs

Ik kan autobedrijf Harderwijk van harte aanbevelen, ze zijn vakkundig, flexibel en komen altijd hun afspraken na, kortom fijn om naar toe te gaan!

Uitstekende service, snel geholpen

Mijn auto is goed gerepareerd en gekeurd voor een goede prijs!

Snelle service bij onvoorzien probleem

Bij een onvoorzien probleem binnen gekomen bij Autobedrijf Harderwijk. Na een controle het probleem snel geconstateerd en de auto is achtergebleven voor reparatie. Dezelfde middag kon de auto weer opgehaald worden.

Reaumurstraat 10 A

3846BZ Harderwijk