Weer prima geholpen.

Auto is weer na wat reparaties en kleine beurt door de keuring. Dik tevreden weer!

Heel goed geholpen

Zelf heb ik mijn auto al jaren in onderhoud, ik kan garagebedrijf Hans vd Broek van harte aanbevelen. Houden zich altijd aan hun afspraken en leveren een goede service voor een goede prijs!

Snel, vriendelijk,vakkundig

Garage zoals het hoort, geen poespas, jongens die auto maken met hun handen,..

100% in orde

Alies vanouds alles weer goed voor elkaar

Snel en vakkundig geholpen

Wederom kon mijn auto snel gerepareerd worden. Goede service!

Heel prettige ervaring

Vorige week een Porsche Cayenne gekocht bij JCV Auto’s. Bij het ophalen bleek dat de betalingslimiet niet goed was gegaan, waardoor we 4 uur moesten wachten (tot 22 uur), dit was geen probleem. We zijn daar gaan eten en naar de bioscoop geweest, waarbij we gebruik mochten maken van een auto van het bedrijf. Er blijkt lekkage te zijn in de auto, hierover contact gehad en in samenspraak een afspraak gemaakt bij de dealer om dit op te lossen, deze kosten worden vergoed. Nu een storing bij de radio, ook dit probleem wordt op een goede manier opgelost. Het contact verloopt heel prettig.

Al 22 jaar mijn garage waar ik op vertrouw!

Autobedrijf Harderwijk ,Hans van de broek is een betrouwbaar bedrijf, kan vlot schakkelen bij auto problemen! Kan goed uitleggen wat er aan de auto mankeert en wat mogelijke oplossingen zijn. Al 22 jaar mijn steun en toeverlaat op auto gebied!

Vriendelijk en goed geholpen

Erg transparant en vriendelijk weer geholpen. Er wordt meegedacht met de klant. Blijf hier graag terugkomen.

Goede service, vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijk personeel. Prijs netjes

Goede service!

Ben al 20 jaar klant en nog altijd tevreden!

Snel en goed

Geen gedoe, leuk personeel

Weer super geholpen vandaag door de medewerkers van Autobedrijf Harderwijk !!!

Vandaag weer super snel en vakkundig geholpen bij Autobedrijf Harderwijk en de winterbandjes liggen weer onder de auto.. Jongens, fijne feestdagen en een gezond 2022.

geweldig

vriendelijk betrouwbaar gastvrij

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en persoonlijk contact. Auto kon snel terecht en leen auto stond klaar

Ze denken met je mee.

Kom er zelf al jaren en bij het wachten wacht ik zelf altijd in de ruimte waar je door de ramen naar de werkplaats kan kijken. Ze overleggen met je en vragen wat je keus is met een origineel merk of een B merk.

Top autobedrijf waar ze meedenken

Nooit gezeur, altijd goede service tegen een nette prijs. Fijne mensen die je auto op de weg houden.

Tevreden

Heel blij

Toppers

Al 25 jaar dat wij er komen een top garage goede monteurs verstand van zaken. Eerlijk en betrouwbaar nooit slechte auto s daar gekocht , En een keer ergens anders een auto gekocht en ook die keurde hij van te voren en zei dat hij prima was . Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik ook om het half jaar een kleine en daarna een grote beurt aan de auto laat doen ,en dan worden de evt problemen gelijk opgemerkt!!

Prima, vriendelijk

Zoals altijd, prima.

Prima , vlot en netjes

Nette en vlotte afhandeling en goed werk geleverd.

Al jaren onze vast garage

Eerlijk, kundig en gezellig.

Ouderwetse service

Veel vakkennis in huis

Eerlijk, top service

Goede service en communicatie

Al jarenlang klant hier. Altijd vriendelijk geholpen en bij bijzonderheden altijd netjes overleg over de verschillende opties.

Je voelt je altijd welkom en (h)erkent als klant

Altijd tijd voor een praatje en goede service