Vlot , snel en vriendelijk

De sfeer bij Autobedrijf Harderwijk vind ik bijzonder prettig. De werkzaamheden worden vlot en goed uitgevoerd en afspraken nagekomen.

Zoals altijd goede service

Onlangs auto weer gebracht voor een beurt en APK. Altijd netjes vooraf even bericht wat er aan scheelt en vriendelijk geholpen. Al jaren mijn vaste garage.

Word hier altijd super geholpen.

Werd direct geholpen

Ik werd meteen geholpen en was binnen een half uur weer weg

Staan dag en nacht voor je klaar

Auto kapot in het buitenland en het wordt subliem geregeld

Goede diagnose en service.

Probleem goed aangegeven, en goed werk geleverd.

Service zoals het hoort

Uitmuntend! Sinds ik met mijn Lupo een aantal jaar geleden bij Hans en zijn garage kwam ben ik er niet meer weggegaan. Nu 2 auto's verder en ook de auto van mijn vriendin daar te brengen ben ik zeer tevreden. Hans is een eerlijke vent die snel maar ook kundig de auto bekijkt. Meekijken en luisteren (tijdens de reparatie of diagnostisering) naar je eigen auto vind Hans geen probleem. Hans en Thijs leveren service zoals het hoort. Snel en kundig!

Zeer positief

Goede vaklui en lieve mensen, heel hulpvaardig

Professioneel

Altijd netjes geholpen, klasse

Top service en klantvriendelijkheid

Top autobedrijf, altijd goed geholpen en goede vakmensen. Perfect.

Weer super netjes ontvangen met een lekker bakje koffie en mijn auto weer toppie gerepareerd!!!

APK en kleine beurt weer met alle zorg uitgevoerd en super aardige service...

Persoonlijk, vakkundig en nog gezellig ook!

Onze auto is hier al jaren in onderhoud. Goede service, leuke mensen.

Super snelle service!

Ik heb gebeld voor een afspraak om mijn auto te laten keuren. 's Ochtends gebeld en dit kon gelijk dezelfde dag geregeld worden.

Heel vakkundig, klantvriendelijk en betaalbaar

Ooit via een tip bij deze garage terecht gekomen. Ik ben al vele jaren tevreden klant. Een garage waar je eerlijk en klantvriendelijk behandeld wordt.

Perfecte service

Uitstekend!

Ik ben al jaren zeer tevreden klant. Goede service, goed en plezierig contact. Zeer prettig bedrijf !!!

Weet waar ze het over hebben

Altijd eerlijk en betrouwbaar

geweldig

al jaren lang zeer betrouwbaar en duidelijk.

Betrouwbare vakmensen.

Zeer klantvriendelijk

Er is altijd tijd voor een praatje en er wordt meegedacht wat er nodig is om veilig te blijven rijden

Weer prima geholpen.

Auto is weer na wat reparaties en kleine beurt door de keuring. Dik tevreden weer!

Heel goed geholpen

Zelf heb ik mijn auto al jaren in onderhoud, ik kan garagebedrijf Hans vd Broek van harte aanbevelen. Houden zich altijd aan hun afspraken en leveren een goede service voor een goede prijs!

Snel, vriendelijk,vakkundig

Garage zoals het hoort, geen poespas, jongens die auto maken met hun handen,..

100% in orde

Alies vanouds alles weer goed voor elkaar

Snel en vakkundig geholpen

Wederom kon mijn auto snel gerepareerd worden. Goede service!