Heel vriendelijk personeel!en je auto wordt heel netjes afgeleverd!

Ben een tevreden klant!

Efficiënt en romantisch

Vanaf het eerste contact bleek de aankoop van onze nieuwe Mercedes C 200 Estate een soepel proces te zijn. Gert onderhandelde met open vizier en Kees begeleidde ook de overdracht op een charmante manier. Kortom, professioneel met een 'human touch'. Met verrassingen. Op termijn zal blijken hoe goed de auto zal zijn, maar wij zullen dat met vertrouwen ervaren.

Beste Joke en Johan, Nogmaals van harte gefeliciteerd met de aankoop van de prachtige Mercedes-Benz C200. Ik hoop dat jullie er weer vele jaren plezier van gaan krijgen. Het waren gezellige gesprekjes op het kantoor met een lekker bakkie erbij. Jullie cadeautje en de handgeschreven kaart staan mooi op het bureau. Bedankt voor jullie mooie review jullie zijn altijd welkom om aan te komen. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Super blij met mijn Opel Corsa!

Ik heb een heerlijke Opel Corsa gekocht die lekker op de weg ligt. Aardige verkoper en snel geregeld.

Betrouwbaar en klantvriendelijk!

Ik heb een mooie Audi A3 gekocht bij Gert. Afspraak is afspraak bij deze autodealer. Transparant, duidelijk en heel vriendelijk! Aanrader!

Super en klantvriendelijk!

Na pech met onze vorige auto moesten wij met spoed opzoek naar een nieuwe auto en die hebben wij hier gevonden! We zijn echt vriendelijke ontvangen en goed geholpen, de communicatie liep ook uitstekend en ze hebben de auto erg netjes afgeleverd wij kunnen weer genieten van de mooie auto!

Heel goed behandeld en een top service

Wij kwamen voordat we op vakantie gingen nog een nieuwe auto uitzoeken. Het gevoel was goed, dus we kochten een Audi A3 Limo. Hij moest nog wel een grote beurt hebben en er moest het een en ander aan vervangen worden. Dit was nogal krap voordat wij op vakantie gingen, maar ze hebben het toch voor ons geregeld. We zijn inmiddels terug van vakantie en de auto beviel TOP! Kortom, we raden het je aan hier een auto te kopen!

Fortis Automotive top bedrijf!

Wij zijn online terechtgekomen bij Fortis Automotive en uiteindelijk super blij met de service en met onze nieuwe Audi Q2. De verkopers Gert Liefting en Joris Jonker hebben ons uitstekend geholpen, erg klantvriendelijk! Bedankt voor de fijne en betrouwbare service. Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe auto dan zou ik zeker een kijkje nemen, je zult geen spijt krijgen!

Prettig geregeld

Bij aankoop van een andere auto werd ik prettig ontvangen en kon ik de auto meenemen voor een lange proefrit. Bij het ophalen waren alle afgesproken werkzaamheden verricht en stond de auto gepoetst op de oprit klaar.

Geweldige service bij een echt familiebedrijf

Kleine onderhoudsbeurt gemakkelijk online ingepland via de website van de Fortis Automotive. Begin van de dag gebracht en einde van de middag weer op kunnen halen;) Super gedaan Michael en Simon onwijs blij mee en als klap op de vuurpijl ook nog keurig gewassen toen ik mijn auto weer kwam ophalen. Door omstandigheden kon ik de auto pas na 18.00 uur ophalen maar de verkoper Gert Liefting was zo hoffelijk om langer te blijven. Uitstekende service ik kan het iedereen aanbevelen.

Top bedrijf, met oog voor de klant! Top!

Wij waren al een tijd op zoek naar een bepaalde type auto peugot 308 station in een bepaalde kleur en optie’s! We wisten wat we wilde! Maar dat was best een zoektocht omdat bij elkaar te vinden! Via internet meerdere dealers afgegaan waar wij iets vonden, maar waar we iedere keer teleurgesteld van terug kwamen! Achteraf gezien waren daar de reviews ook slecht! Dus dit bevestigde ons gevoel! Tot dat we bij Fortis Automotive terrecht kwamen en daar onze auto vonden! Reviews waren top, dus namen de stap naar deze dealer te gaan! Eenmaal daar, voelde het gelijk goed en vertrouwd en konden een proefrit maken met de peugot 308! Top auto! Deal was daarna snel gesloten! Mooie en eerlijke openheid van zaken! Goede service, maar ook goede prijs/kwaliteitsverhouding! Wij zijn geholpen door Gert en EnWij zijn 100% tevreden!

Fijne ervaring! Gert luistert goed naar wat je wilt en wat je zoekt. Uiteindelijk helaas niet de auto kunnen kopen waar ik voor kwam, omdat het niet de auto was die ik wil. Maar Gert heeft me zelfs naderhand nog super fijn geholpen met het vinden van wat ik wel wil. Top service! En zeker een aanrader!

Zeer klantvriendelijk, uitstekend geholpen!

Na een proefrit te hebben gemaakt en goede voorlichting te hebben gekregen, snel tot een deal gekomen.

Bij Fortis, samen met mijn broertje, onze eerste auto gekocht. Op de dag dat we kwamen kijken mochten we gelijk proefrijden zonder vooraf een afspraak te maken. Diezelfde week de auto gekocht nadat hij in orde bleek en naderhand ook goede service van Fortis. Top!

Top import

Inmiddels de 2e import auto via Fortis Automotive laten importeren, en wederom van begin tot eind goed op de hoogte gehouden van de status. You see is what you get! Top.

Super service

Mijn auto in onderhoud bij Fortis Automotive. Super service door de heren Simon, Micheal en Storm! Persoonlijk contact en alles snel geregeld.

Goede service, top occasion gekocht!

Op zoek naar een goede occasion via via bij Fortis Automotive uitgekomen. Zoekopdracht voor een import auto geplaatst en naar volle tevredenheid afgehandeld. Snelle en duidelijke communicatie, de geleverde auto overtrof de verwachtingen!

You see what you get!

In een ontzettend vriendelijke, ontspannen sfeer van vertrouwen waarin geen vraag te veel of gek was auto's bekeken en besproken, proefrit gemaakt en op een hele prettige manier afspraken kunnen maken. Nico toonde zich direct zeer klantgericht en liet blijken dat goede service en een goede klantrelatie belangrijk zijn voor dit bedrijf. Dat heeft hij bij de aankoop van onze nieuwe auto ook waar gemaakt. Zelfs na de aankoop een goede after sales! Chapeau Nico! Kernwoorden waarin ik denk bij dit bedrijf / Nico zijn: wederzijds vertrouwen, ontspannen, laag drempelig, klantgericht, goede service en ze komen na wat ze zeggen.

We zijn fantastisch en netjes en eerlijk!! Geholpen door Gert Liefting. Echt een aanrader dit bedrij

Super fijn bedrijf. Netjes en behulpzaam. Nogmaals onze dank Gert Luefting!!

Ik ben heel erg goed geholpen bij het kopen van een auto, alles ging netjes volgens afspraak.

Geen betere service!

Wederom onderhoud laten uitvoeren aan onze auto. Altijd goede en vakkundige uitvoering van de werkzaamheden. Ook Simon (chef-werkplaats) is altijd geduldig en is nooit teveel om wat extra’s te doen. Ook al het andere personeel is zeer vriendelijk! Gert de verkoper, en Joris Jonker die ook af en toe haal- en brengservice biedt! Team Fortis, top team!

Zeer goede service

Ze denken mee om zo goed mogelijke Service te kunnen verlenen top

In eerste instantie teleurgesteld, maar keurig opgelost.

Doordat er intern wat was misgegaan had de auto geen grote beurt gekregen bij aflevering. Dit is uiteindelijk keurig opgelost. Ze hebben later mijn auto opgehaald en dezelfde dag weer terug gebracht met nou wel de grote beurt. Fijne communicatie en een hele fijne auto (peugeot 308).

Goede service.

Op zoek naar een Seat Leon vonden wij een aantal geschikte bedrijven. Onze eerste keuze was Fortis Automotive en daar hebben wij geen spijt van gehad. Er stonden 4 auto's voor ons klaar om een proefrit mee te maken. De communicatie en zaken doen met Gert verliepen heel soepel. Onze keuze was snel gemaakt. Eén week later konden we onze auto ophalen. We zijn er blij mee. Edwin en Willy, Purmerend

Onprofessioneel en respectloos

Na online afgesproken te hebben om een bmw 1 serie voor €15500 mee te nemen. Ben ik anderhalfuur onderweg geweest. Bij aankomst goed ontvangen door meneer met donker haar. Testrit gedaan en waren tevreden. Alleen bleek dat de auto nog niet apk gekeurd was. En dat weer een week kon duren. Dus stelde ik voor of de auto dan afgeleverd kon worden zodat ik niet weer 120 km hoef te rijden ( wel zo eerlijk als er afgesproken was dat ik hem zo mee kon nemen) Hierop antwoorden meneer met blond haar dat hij dit niet gratis kon doen en bleef maar nee verkopen en wilde er 200 euro voor hebben. Ik werd hier een beetje geïrriteerd door en zei dat ik dan wel 100 euro extra wilde betalen. Maar nogmaals was meneer niet meedenkend. Ook zijn houding was totaal onprofessioneel en maakte steeds een bijdehante opmerking wanneer ik serieus probeerde te vertellen dat hij ons voor niks anderhalfuur heeft laten rijden terwijl de auto geen apk heeft. Uiteindelijk zei ik dat meneer wel goede recensies heeft en dat ook wel zo wilt houden. Tot mijn verbazing werd meneer nog onprofessioneler en zei dat ik op kon rotten. Jammer dat deze man een verkeerde branche heeft gekozen. Want een autoverkoper is het niet. Ik koop liever ergens anders mijn auto.

Geachte heer Mert, De directie van Fortis Automotive betreurt uw slechte ervaring met onze verkoper en neemt uw klacht hierover zeer serieus. Wij hebben deze uitgebreid met hem besproken en de heer Bakker heeft erkend, zoals u aangeeft, onprofessioneel gehandeld te hebben. Zowel hij als wij, willen onze excuses maken voor zijn houding. Hij heeft aangegeven hieruit lering te trekken. Vorige week hebben wij u persoonlijk benaderd voor een gesprek. Mocht u hier nog behoefte aan hebben, dan horen wij dat graag.

Goeie service! Goeie auto!

Ik had een afspraak gemaakt om te komen kijken bij een auto. Half uurtje van te voren kreeg ik een berichtje dat de auto klaar stond. Toen ik aankwam stond de auto inderdaad netjes gewassen en al klaar voor een proefrit. Ik kon rustig te tijd nemen voor een proefrit. Personeel is zo vriendelijk! Je bent een persoon en geen nummer! Echt top service

Wigstraat 22 8223EG Lelystad