Aanschaf "nieuwe" auto

Het was zeer de moeite waard om vanuit Limburg naar Nijkerk te rijden voor de auto waar ik naar op zoek was. Vooraf gebeld om te vragen of de auto er net zo uitzag als op de foto's. Gert stond me te woord en ik had er al snel een goed gevoel bij. Eenmaal daar werd dat gevoel dik en dubbel bevestigd. Auto vanmiddag opgehaald en ik ben er heel blij mee. Op en top gepoetst, beurt gehad en super netjes afgeleverd. Bedankt Gert en team van Fortis Automotive!!

Beste Renate, Leuk dat je de aankoop en de weg ernaartoe als fijn hebt ervaren. Het is altijd leuk om dit terug te horen. Het was ook de bedoeling om het heel netjes voor je te regelen. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Vertrouwelijk

Een duidelijk en effiecient ervaring gehad. Geen grote poes pas er om heen. Vragen snel en duidelijk geantwoord.

Beste Rense, Bedankt voor je positieve review! Leuk dat je het zo hebt ervaren. We wensen je heel veel plezier met de mooie Mazda. Nu kan je eindelijk gaan besparen op je brandstof! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prima service en vriendelijk geholpen door Gert

Deze week hebben wij onze Skoda Fabia opgehaald. Deze stond keurig gepoetst, en zelfs ingepakt, voor ons klaar. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Gert.

Beste Erwin, Allereerst bedankt voor je positieve review. Jullie hebben een mooie keuze gemaakt voor de Fabia met panorama dak! Ik weet zeker dat jullie er nog jaren plezier van gaan krijgen. Heel veel succes met de verbouwing en verhuizing. Dan zal de combi wel van pas komen! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Een feestje!

Vanaf het eerste moment uitstekend geholpen. Mijn oude Peugeot heb ik zonder problemen in kunnen ruilen en het ophalen van de Dacia was een feestelijke gebeurtenis. Nog nooit meegemaakt en met een grote glimlach naar huis gereden. Super ervaring!

Beste Nicole, Wat super leuk om te lezen dat je het als een feestje hebt ervaren! Daar gaan we voor!! We wensen je heel veel plezier met de nieuwe wagen zodat je de grote Herder goed kan vervoeren! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Snel en goed geholpen door Gert van Fortis

Fortis heeft een goede voorraad die duidelijk is uitgewerkt. Goed en vriendelijk geadviseerd en een goede inruilprijs gekregen.

Beste Chris, Bedankt voor de 10! Helemaal super is dat. Hopelijk gaan jullie weer jaren plezier krijgen van de mooie ruime Skoda! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Fijne en vriendelijke service, betrouwbaar bedrijf

Vanaf het begin dat ik telefonisch contact opnam (voor mijn eerst eigen auto) en Gert aan de telefoon kreeg, tot nadat ik met de auto wegreed en twee maanden daarna, heb ik het contact altijd als prettig ervaren. Er lopen enthousiaste medewerkers rond met kennis van zaken. Ze nemen de tijd, zijn eerlijk, geïnteresseerd en de communicatie is duidelijk. Je weet waar je aan toe bent en wat de mogelijkheden zijn. Geen tijdsdruk met proefrijden, wat maakt dat ik ontspannen mijn toekomstige auto kon beoordelen. Na de proefrit gelijk besloten om de auto te kopen en een week later kon ik hem ophalen. APK beurt, garantie van 6 maanden en de afgesproken aanpassingen waren allemaal nagekomen. Echter bleek bij thuiskomst dat de Bluetooth in de navigatie niet te werken. Een aantal mensen in mijn omgeving zagen het somber voor mij in omdat ze dachten dat ik niks meer ging horen van Fortis Automotive. Ik daarentegen had het volste vertrouwen dat dit opgelost zou worden omdat mijn gevoel en de eerdere communicatie zo positief waren. Gert heeft gekeken of het gerepareerd kon worden en toen bleek dat dit niet mogelijk was, heb ik een nieuwe navigatie (kosteloos) thuisgestuurd gekregen. Mocht je nog twijfelen of dit een goed bedrijf is, dan hoop ik dat die twijfel nu weg is. Het is namelijk nergens voor nodig =) Aanrader! Fortis Automotive, Gert: een eerste eigen auto kopen vond ik best spannend. Nogmaals bedankt voor de deze fijne ervaring!

Beste Sasja, Wat super leuk dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide reactie te schrijven over ons bedrijf en de manier waarop je geholpen bent. Je hebt echt een onwijs leuke en sportieve eerste auto gekocht waarvan ik zeker weet dat je nog jaren plezier van gaat krijgen. Het verkoop gesprek en de aflevering met je moeder erbij waren heel gezellig en heb ik ook als plezierig ervaren. Als er de komende tijd iets is aan de Seat of je wilt de einde garantie check laten uitvoeren hoor ik van je. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Goed geholpen, duidelijke communicatie

Goed en snel geholpen. Ook een nette en eerlijke prijs voor de auto.

Beste Tom, Bedankt voor je review. Was inderdaad allemaal op 1 middagje geregeld en je hebt een mooie auto aan de BMW X3! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prima geholpen, goeie communicatie en Gert is een topper!

Afgelopen maandag eerste gesprek en dan donderdag je nieuwe auto al ophalen, hoe snel is dát! Inclusief beurt en montage van trekhaak. Prettige kerel die Gert, lekkere fles wijn mee en goeie service. Thanks!!

Beste Diederik, Bedankt voor je leuke review. Heel veel plezier op vakantie met de mooie Kia. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Ik zag een mooi en divers aanbod en heb voor een sportieve Mini Clubman gekozen.

Op de site kreeg ik al een goede indruk en ben dus even van Zandvoort naar Nijkerk gereden om mijn keuze in werkelijkheid te bezichtigen. Welkom geheten door enthousiaste, relaxte medewerkers. Proefrit gemaakt en we werden het snel eens. Onderhoudsbeurt en APK goed geregeld en een paar dagen later spic en span langs de Zandvoorts boulevard gereden. Daar voelt mijn Mini Clubman zich helemaal thuis.

Beste John, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen over de aankoop van de mooie Mini! Waarderen we enorm en geeft weer energie om de volgende klanten van een leuke occasion te voorzien. Heel veel plezier en veilige kilometers met de Mini! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Top auto en top service

Vanaf eerste telefoon gesprek voordat we naar een auto gingen kijken al een welkom gevoel gehad en ter plaatsen (135km rijden) voelden wij als gezin welkom. We werden goed geholpen en onze kinderen (4jaar en 7 jaar) voelden zich ook op hun gemak. We hebben op ons gemak een rondje kunnen rijden en bij terug komst geen bull shit verhalen maar eerlijk en duidelijkheid. Mochten we een nieuwe auto of een 2e auto willen kopen, zullen we zeker als eerst bij Fortis automotive kijken. Ik raad hun zeker aan als je een goede auto voor een goede prijs wilt hebben met een service waar je u tegen zegt. Top ervaring

Beste Ayhan, Super leuk dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Dat is echt helemaal top. Wij wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe Renault! inclusief hoedenplank! Hahaha Ik weet zeker dat jullie er veel plezier van krijgen! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Wanneer de communicatie ontbreekt..

In januari heb ik vol trots mijn Mini gekocht, ik was helemaal blij en trots om hem in ontvangst te nemen. Na twee weken kwamen de eerste mankementen, gelijk gemeld. Dit werd opgepakt en nagekeken, na teruggestuurd te worden waar er niks aan de hand is na aandringen wederom een week later terug geweest. Vier weken lang was ik mijn auto kwijt, inclusief gedonder over de garantie. Veel geld betaald voor naar vertellen een goede auto. Nou inderdaad van buiten prachtig maar van binnen... Toen dat eenmaal eindelijk geregeld was en ik de auto met schade terug kreeg maar dat ook geregeld was, beginnen nu de volgende mankementen. Waar ik contact probeer te leggen wordt er met geluk èèn keer in de week gereageerd met ik kan het garangiebewijs van het dak niet vinden bel zelf maar naar het bedrijf dat een nieuw dak op mijn cabriolet heeft gezet. (met de schroeven schots en scheef erin) Ik heb de auto bij jullie gekocht! Dus ik verwacht nog steeds de service die ik als klant mag verwachten! Weer een bericht erachterna met als vervolg.. nu al bijna drie dagen de blauwe vinkjes van wattsapp aanzien zonder enig reactie. Wachtende op hoelang deze reactie weer zal duren en hoe dit opgelost gaat worden. Het plezier van deze auto is gewoon echt vergald door al het gedoe wat er omheen is gekomen. Een lastige eigenaar, schade gereden door een ander bedrijf die ze hebben ingeschakeld en laat staan al het gedoe rondom de garantie, laat staan service die je mag verwachten. Dit is de eerste en laatste auto die ik hier heb gekocht. Wat is dit tegengevaller...

Geachte mevrouw Boonstoppel, Allereerst betreuren wij het dat de Mini niet aan uw verwachtingen voldoet. Bij de aankoop zijn wij overeengekomen dat u 3 maanden garantie kreeg op de motor en versnellingsbak, gezien de leeftijd van de auto (13 jaar oud). Toen u voor problemen hieraan terugkwam, hebben wij deze conform onze garantievoorwaarden kosteloos verholpen en u een uitleenauto meegegeven. Onder eerdergenoemde garantie viel echter niet de achterruitverwarming van de cabriokap. In overleg met u is destijds besloten om een nieuwe kap te laten monteren bij een extern bedrijf. Om u tegemoet te komen, hebben wij u aangeboden hier E 500,-- aan mee te betalen. Wij hebben aangegeven dat de reparatie wat langer kon duren, mede vanwege de lockdown en corona, waardoor het bedrijf met personeelstekort kampte. De tijd dat u de Mini niet kon gebruiken, hebben wij de 3 maanden motor en versnellingsbak-garantie verlengd. Tevens hebben wij aangegeven dat de cabrio-kap niet onder onze garantievoorwaarden viel maar dat u 6 maanden garantie kreeg bij het externe bedrijf. Voor problemen met de kap hebben wij u dan ook geadviseerd contact op te nemen met hen. Wij doen ons best om alles op te lossen maar soms houd je helaas discussie. Met klantvriendelijk groet, Team Fortis Automotive

Netjes en correct geholpen

Beste Hans, Leuk dat u een positieve review achter hebt gelaten. Wij wensen u heel veel plezier met de mooie Audi A3! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Toptent, een 10!

Vlot en vriendelijk geholpen door Gert! Bedankt!

Beste Marianne, Super bedankt voor je positieve beoordeling! Wij wensen jullie leuke gezin heel veel plezier met jullie stoere aankoop! Dan gaan wij opzoek naar een nieuwe eigenaar voor de Astra. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Goede en vriendelijke services.

Bedankt de TIEN! Wordt enorm gewaardeerd. Het team van Fortis Automotive wenst jullie heel veel plezier met de nieuwe wagen!

Helemaal blij met mijn mooie Peugeot 208!

Ongeveer 2 weken geleden mijn allereerste autootje, een Peugeot 107 ingeruild voor een grotere en nieuwere auto. Het werd weer een Peugeot en nu een 208! Door mijn familie werd ik aangeraden om bij Fortis Automotive te gaan kijken, omdat zij hier goede ervaringen mee hadden. Ik was nieuwsgierig en zag een blauwe Peugeot 208 staan en dacht die zou het wel eens kunnen worden. Tussendoor nog gezocht op sites van andere autodealers, maar toch besloten om bij Fortis Automotive te gaan kijken. In 2 auto’s proefritten gemaakt en uiteindelijk is het toch echt de Blauwe Peugeot 208 geworden! Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto, hij rijd heerlijk en ik kan echt weer jaren vooruit. Ook ben ik super tevreden over de klantvriendelijkheid en service van Fortis Automotive! Er wordt echt de tijd genomen om je te helpen en dat je de tijd hebt om proefritten te maken en je uiteindelijke keuze van de auto te maken. Ik zou iedereen zeker weten aanraden om een auto te kopen bij Fortis Automotive! Super bedankt Gert voor je goede service & ook de anderen van Fortis Automotive! :)

Beste Rianne, Super bedankt voor je mooie verhaal. Je hebt een super leuke mooie 208 gekocht! Wij hopen dat je er jaren mee vooruit kan net zoals met je 107! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Mooie auto, goeie service

Erg goed geholpen, mooie auto en goede service

Beste Bas, Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om voor ons een review te schrijven. We zijn erg blij met uw positieve beoordeling. Veel plezier met de nieuwe auto! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Prettig gesprek, eerlijke mening gekregen.

Beste Anne, Bedankt voor jullie beoordeling. Heel veel plezier met de mooie 208! Ga je weer jaren plezier van krijgen. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Vriendelijke service!

- Auto was in het echt zoals de foto’s - Helder en open verhaal bij de auto - Er werd meegedacht met onze mogelijkheden - Zeer vriendelijke service, no-nonsense

Top bedrijf , super service

Zag een leuke auto op de site staan en besloot te gaan kijken. Alles klopte zoals beschreven in de advertentie. Wilde een nieuwe apk en een grote beurt. Alles werd binnen afgesproken termijn geregeld. Werd zelfs gebeld dat er een heel klein sterretje in de ruit zat die ik niet had gezien, of we daarom iets later wilden komen , om die dan ook gerepareerd te hebben. Fantastisch, super service en vriendelijke verkoper

Beste Jet, Bedankt voor de leuke review. Wij wensen je heel veel plezier met de mooie Mini. Leuk dat de auto in Nijkerk rond rijdt. Was een gezellige aflevering. Met klantvriendelijk groet, Gert Liefting

Vandaag onze Peugeot 2008 opgehaald. Vanaf het eerste contact voor een proefrit tot de aflevering netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Dit bedrijf snapt hoe het werkt en ik zou iedereen aanraden hier een auto aan te schaffen. Bedankt Gert, we zijn heel blij met onze bak :-)

Beste Patricia, Super leuk dat jullie zo'n mooie review hebben geschreven. Wij wensen jullie heel veel veilige kilometers met de 2008. Hopen dat jullie er heel lang veel plezier van hebben. Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Zojuist polo gekocht, netjes en snel afgewikkeld. Top

REDN BEZOEK AANSCHAF GEBRUIKTE AUTO FIJN GEHOLPEN DOOR NICO TOP VERKOPER EEN TOP SERVICE

Snelle reactie, klantvriendelijk en top geregeld!

Daarnaast vragen zij realistische prijzen voor de auto’s. Lekker flesje bubbels meegekregen bij de Audi q2 van mijn vriend, erg leuk.

Beste Joelle, Bedankt voor de tien! Leuk dat je zo'n mooie Q2 cadeau gaf aan je vriend! Met klantvriendelijke groet, Gert Liefting

Van begin tot eind prima!

Met Fortis Automotive in contact gekomen via Autowereld. Helaas was het exemplaar net verkocht. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een paar dagen later een bericht dat ze een soortgelijk model hadden gevonden in Duitsland. Na wat vragen van mijn kant was ik snel enthousiast en stond de auto een paar weken later voor mijn deur. Top service!

Verrassend maar zeker TOP

Vrijdag onze ford focus gekocht, Tijdens ons gesprek waren we zeer verrast, hielpen ons erg goed, en waren zeer vriendelijk. Verrassend kregen we nog een nieuwe hoedenplank, hun reactie , 'wij leveren alleen mooie en complete auto's '. Dat is absoluut waar, ZEKER EEN AANRADER.

Wigstraat 22

8223EG Lelystad