perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een jaar nog zo blij met mijn \"nieuwe\" auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nEen bedrijf waar je gerust een auto kan kopen klantvriendelijk bedrijf\r\nkom er zeker weer

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een autobedrijf waar je naar mijn mening met een gerust gevoel een auto kan kopen zonder gezeur en poespas, prima geregeld heren!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bij nick een Mercedes 240 clk gekocht. prettige afwikkeling en zeer tevreden met de wagen.een klantvriendelijk bedrijf, die ik andere mensen kan aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is de eerste keer dat ik een bedrijf aanraad. Normaal gesproken ga je er gewoonweg vanuit dat je op een nette manier geholpen wordt voor de dienst of product dat je afneemt van een bedrijf. Ik heb eerder dit jaar een Audi A4 gekocht bij Nick Groenland. Over dit bedrijf ben ik dusdanig tevreden dat ik ze zeker wil aanraden. Na de aanschaf van mijn auto bleek er echter een olieprobleem te zijn waarvan zowel Nick als ik niet van af wisten. Het advieswerk van Nick en de juiste opstelling hebben geleid tot het gewenste resultaat. Ik kan iedereen aanraden om bij de aanschaf van een auto ook eens de site van Nick Groenland te bekijken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima firma

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring deze mensen weten waar ze het over hebben geen gladde praatjes maar gewoon leuk en correct. Wat mij opviel is dat alle prijzen inclusief zijn en niet zoals bij vele er onverwachts nog een hoop kosten bij komen.\r\n\r\nBedankt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de inruil kreeg ik een hoger bedrag dan het gemiddelde van eerdere bedrijven. Na de deal was een klein manco door iedereen, ook mijzelf, niet opgemerkt; geen discussie hierover: oplossen! \"Afspraak is afspraak,\" een bijna vergeten vanzelfsprekendheid uit de tijd voor internet, geldt bij dit bedrijf, ook vandaag nog steeds! Eerlijke handel, steeds bereikbaar en vanwege de afstand met mijn huisadres, als\r\nservice van de zaak: omwisselen van de winterbanden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring in de toekomst zeker voor herhaling vatbaar

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf verkopen goede occasions en leveren af zo als het hoort.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service buitengewoon goed auto was onverwacht later klaar omdat er een onderdeel niet voorradig was. Leenauto gekregen en later is de auto netjes bij ons thuis omgewisseld.\r\n\r\nHet aanbod ziet er netjes uit en kreeg in vergelijking met andere bedrijven een stuk meer aan inruil terug voor mijn vorige auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar maanden geleden een occasion gekocht,via marktplaats ben ik bij Nick terechtgekomen.\r\nHeel erg tevreden over de auto,en er word ook een nette prijs voor ons eigen auto geboden.\r\nHet bedrijf is erg flexibel en erg snel met reageren op mailtjes.\r\nDit bedrijf is professioneel en eerlijk twijfel niet om hier uw aanschaf te doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden en de auto in prima staat af geleverd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Nick een Fiat Punt Evo gekocht en heb geen gebruik gemaakt van de bovag garantie. Na 2 maanden kreeg ik het probleem dat er lucht vanuit de motor in de auto kwam. Na een paar dagen met hoofdpijn te hebben gereden heb ik nick gebeld. Die bood mij direct aan langs te komen zodat het probleem verholpen kon worden. Daar aangekomen heeft hij de auto naar de garage gebracht en na 2 uurtjes koffie drinken was hij gemaakt. De kosten heeft hij voor zijn rekening genomen. Dat is pas service!! Geen verdere problemen meer gehad. \r\n\r\nVia marktplaats ben ik bij Nick terecht gekomen en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Je krijgt eerlijk advies zonder mooie praatjes en de prijzen zijn erg aantrekkelijk. Ik hoop nog lang plezier van mijn auto te hebben maar als er een andere moet komen bel ik eerst met Nick Groenland.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volkswagen Touran aangeschaft bij dit bedrijf met 6 maanden bovag garantie. Geen problemen gehad en beleef veel plezier aan mijn auto. Vriendelijke mensen en duidelijke uitleg.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ontvangst was heel goed . goed te onderhandelen en deskundig personeel

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf regelde snel dat ik de auto mee kon nemen en hielp goed met de overschrijving. Ook heeft hij mij goed geholpen met een verzekering afsluiten. \r\n\r\nIk ben niet over alles ingelicht, zo werd mij pas verteld dat ik geen centrale deurvergrendeling had toen ik de auto al had gekocht en weg ging. De informatie was dus niet geheel volledig. \r\n\r\nOp de internet site(marktplaats) stond dat ik een half jaar garantie had. Echter bleek dat als ik dit wilde ik 1000 euro extra moest betalen ook dit werd mij later pas verteld. \r\n\r\nIk had geen onderhoudsboekje gekregen en toen ik hier naar vroeg heeft hij ook aangegeven deze niet te hebben. Hij zei wel dat hij de geschiedenis voor me op kon vragen maar heeft dit tot op heden niet gestuurd. \r\n\r\nHet bedrijf reageerde wel snel op mijn mailtjes en telefoontjes en hier over was ik wel tevreden. \r\nIk ben ook nog steeds tevreden over mijhn bij nick groenland gekochte auto, dat vind ik het belangrijkst. \r\n\r\nIk zou het bedrijf wel aan bevelen. Maar zou de mensen in mijn omgeving wel zeggen om allert te zijn en scherpere vragen te stellen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht (Mitsubishi Ourlander)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf. Ik had op korte termijn een auto nodig en bij Nick stond een auto welke voldeed aan mijn eisen. Ik rij er nu ruim 2 mnd in en ben zeer tevreden & heb helaas ook weleens een andere ervaringen gehad met een ander auto bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij, vriendelijk, ze nemen de tijd voor je.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind oktober bij jullie een peugeot 307 gekocht van 6 jaar oud met een bijzonder verhaal (3 jaar binnen gestaan bij oudere mensen). Nu na 7 maanden wil ik jullie teruggeven dat deze auto ons zeer goed bevalt. Jouw verkooppraatje was geen gebakken lucht. Dank je wel daarvoor. Wij hopen dat het je goed gaat......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels mijn 2e auto aangeschaft bij dit bedrijf wederom goed geslaagd. Naar mijn mening zijn ze erg klant vriendelijk,goed geprijst en betrouwbaar.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nFrank van Loon\r\nUtrecht\r\n