• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een aantal bedrijven bezocht te hebben voor een Volkswagen Polo zonder het gewenste resultaat, ben ik uit eindelijk bij Nick terecht gekomen en ben fantastisch geholpen. Voor mij een prima bedrijf waar ik zeker terug zal komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volkswagen bij deze firma gekocht, heer Groenland heeft er veel verstand wat mij absoluut de doorslag gaf bij aankoop in combinatie met het fijne gevoel. Naar mijn mening een aanrader dus.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vw polo voor mijn dochter gekocht naar alle tevredenheid

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Volkswagen Polo aangeschaft bij dit bedrijf, na meerdere bezoeken bij verschillende dealers bij dit bedrijf echt het goede gevoel gekregen en met zeer veel fatsoen geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nick weet absoluut waar hij het over heeft, mijn in te ruilen auto had wat mankementen die hem meteen opvielen maar goed hij was ook al wat ouder. Ik heb bij Nick een volkswagen polo gekocht en ben er super tevreden mee. Ontvangst was goed en het gesprek zeer prettig. al met al voor mijn volgende auto hoop ik bij Nick ook weer te kunnen slagen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mercedes bij hem gekocht en onze Renault ingeruild. Heel deskundig en zeer reëele man. Wij zijn dan ook zeer te vreden met het zaken doen. Bedankt Nick.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke afspraken gemaakt over de garantie gelukkig geen problemen ondervonden en na een jaar rijden nog dik tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een gebruikte VW Touran bij Nick Groenland gekocht, ik heb de contacten met Nick als erg prettig ervaren.\r\nNa een paar weken ging er een motormanagment lampje branden en bleek de navigatie niet te werken, ik heb daarover contact met Nick gezocht en hij bood direct aan om langs te komen om te proberen de mankementen op te lossen.\r\nHet bleek wat moeilijker voor hem om dat zelf te herstellen waarop hij aanbood om de auto bij garage v.d.Stoop & Kruier aan te bieden voor onderzoek.\r\nOok dit bedrijf was erg hulpvaardig, het probleem met het brandende management lampje is prima opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst correct netjes afgeleverd en garantie klachtjes goed afgehandeld naar mijn mening een prima firma.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week bij Nick een BMW gekocht in perfecte staat afgeleverd ik ben er super tevreden mee. Nick is een eerlijke jongen betrouwbaar en komt meer dan zijn afspraken na. Zeker een aanrader voor iedereen die een goede auto zoekt!! \r\n\r\nObrigado Nick.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vorige week een golf 5 bij nick gekocht. De afspraken met nick zijn goed. De auto werd keurig netjes afgeleverd en zelfs iets meer dan de afspraak. In de toekomst gaan wij zeker weer terug komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel keuze in mooie occasions en klasse service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels 3 auto\'s aangeschaft bij Nick zowel zakelijk als prive en ben daar zeer content mee.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 12-12 hebben we een VW Golf gekocht bij Nick. Deze was scherp geprijsd en daarnaast waren de vele positieve recensies een reden om eens te gaan kijken. Hij neemt de tijd voor je vragen en het voelt inderdaad als een eerlijk en betrouwbaar adres. De auto kreeg bij aflevering een kleine beurt (olie verversen) en toen ontdekt werd dat de airco niet goed werkte is deze direct gerepareerd.\r\nKortom een aanrader voor iedereen die een goede 2e hands auto zoekt voor een scherpe prijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Service,klantgericht,behulpzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zijn gisteren bij nick geweest om onze BMW 1 serie te verkopen we zijn tevreden met de afhandeling en de prijs die we hebben gekregen van nick groenland\r\n\r\nveel succes met de verkoop met de BMW 1 serie hoop dat die weer een goeie eigenaar krijg \r\n\r\nmet vriendelijke groet jack en Diana Keser

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima firma! Voor ik een bezoek bracht even de ervaringen van andere gelezen en kan niet anders zeggen dan, dat ik me daar volledig bij aansluit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in juli 2013 een Toyota Avensis aangeschaft. later bleek de boardcomputer niet te werken. Contact gehad met Nick en heeft het perfect opgelost. Mocht dit ook op zijn kosten bij een Toyota dealer bij mij in de buurt doen, maar deze wilde daaraan niet meewerken. Nu 2 jaar verder en we zijn er nog steeds blij mee.\r\n\r\nNick bedankt nogmaals voor de uitstekende service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een jaar nog zo blij met mijn \"nieuwe\" auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nEen bedrijf waar je gerust een auto kan kopen klantvriendelijk bedrijf\r\nkom er zeker weer

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een autobedrijf waar je naar mijn mening met een gerust gevoel een auto kan kopen zonder gezeur en poespas, prima geregeld heren!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bij nick een Mercedes 240 clk gekocht. prettige afwikkeling en zeer tevreden met de wagen.een klantvriendelijk bedrijf, die ik andere mensen kan aanbevelen.

Over Nick Groenland Automobielen B.V.