Fijn bedrijf. Komen na wat ze beloven en bieden een uitstekende service. Denken mee in oplossingen.

Goede oplossing voor het maken van een defecte achterklep

Goede service , maar dat waren we al gewend na al die jaren :)

kei goed

Goed geregeld!

In één woord: uitstekend.

Zoals altijd ben ik weer prima geholpen door Ton. Ik hecht heel veel waarde aan zijn eerlijk advies. Voor mij geen andere garage.

Prima garage leuke mensen

Kom er al jaren en blijf er komen!

Netjes geholpen , zeer tevreden

Zeer tevreden met onze vw tiquan 2.0 tsi 4m Zeer netjes en compleet afgeleverd ,alles volgens afspraak. Ook in deze tijd (Corona) konden wij gewoon een proefrit maken op afspraak en kregen wij een inruil aanbod naar tevredenheid.

Vanaf moment 1 prettig geholpen en ze leveren kwaliteit!

Vanaf moment 1 heb ik een prettig contact gehad. Het begon al toen ik op de website van Ton & Tim Automobielen terecht kwam. Ze zijn heel open in hun communicatie en het ziet er verzorgd uit. Ik zag een mooie auto op hun website staan en heb contact gezocht. Binnen een dag had ik al antwoord en mocht ik een afspraak maken om te komen bezichtigen en proefrijden. Ook hierin werd ik prettig ontvangen en werd me alles verteld en uitgelegd. Toen viel het me al op hoe transparant dit bedrijf is. Na een leuk gesprek kreeg ik de tijd (wat ik ook belangrijk vind) om alles te laten bezinken en na te denken. Tijdens deze tijd, mocht ik via mail en telefoon nog allerlei vragen stellen. Ook hierin werd ik nog steeds heel prettig en goed geholpen. Omdat het allemaal heel goed voelde heb ik de keus gemaakt de auto te kopen en ben daar tot aan de dag van vandaag (heb de auto vandaag precies 2 maanden) blij mee! Ik raad iedereen aan om bij dit bedrijf zijn of haar auto te kopen!

Zoals altijd goede . behandeling en servis.

Goede service, vriendelijk personeel, verstand van zaken (auto's)

vertrouwd

Natuurlijk is de prijs/kwaliteit belangrijk. Maar op gebied van veiligheid mag je geen concessies doen. Daar heb ik bij Van de Crommenacker 100% vertrouwen in.

Crommenacker Automobielen is perfect

Crommenacker Automobielen is altijd top. Goede service, goed onderhoud en altijd eerlijk in wat ze doen en wat nodig is. Zeer tevreden klant!

prima geholpen

vriendelijke mensen en goede service

Uitstekende Service!

Zeer klantvriendelijk, goede service en zeer scherpe prijzen.

Topservice zoals het hoort

Vriendelijk personeel, staan altijd klaar voor je en denken mee in het belang van de klant.

Super garage

Goede service en altijd vriendelijk personeel .ook altijd klaar om even een praatje te maken .Wij zijn al klant vanaf dat ton daar zijn garage begon .dus al 12,5 jaar .

Fantastische service!!

Enorm fijne garage waar persoonlijk contact, service gerichtheid en kundigheid voorop staat. Aanrader dus, je auto (en jijzelf!) zijn hier in goede handen!

Goede service en vakwerk !!!

Top service! Zeer deskundig, vriendelijk en super snel

Een aanrader deze garage! Je wordt eerlijk geholpen en altijd vriendelijk, snel, deskundig en noem maar op. Ook als je geen verstand van auto’s hebt zit je hier (juist!) goed want ze helpen je prima!! Heel blij met Crommenacker!

Goed bezig!

Snelle service

Prima euvel verholpen en fijn contact! Daarnaast gunstig voor de portemonnee

Er was lekkage door haarscheurtjes in de onderbrak van het panoramadak van mijn Audi A3 2013. De merkvertegenwoordigers van Audi wilde hier geen coulance meer op geven en kwamen met een gepeperde rekening indien ik het wilde laten herstellen. Waar een groot merk enorm klein in is. Dus Tim en Ton gebeld (waar ik in 2017 deze auto had aangekocht) om met mij mee te denken om een alternatief te vinden voor de reparatie. Ton kwam met een voorstel en heeft de reparatie uitgevoerd met alle originele Audi onderdelen. Was een paar dagen de auto kwijt maar kon gebruik maken van een leenauto. De reparatie is keurig uitgevoerd, lekkages zijn nu verdwenen en hemel weer netjes gereinigd. En voor een aanzienlijk lager bedrag aan kosten. Tim, Ton en personeel wederom bedankt.

Gebruikte wagen gekocht, super service, eerlijk en afgeleverd zoals afgesproken!

Geen snelle/gladde verkopers ( echte vakmensen die naar je wensen luisteren en handelen ) TOP!

Crommenacker automobielen, echt een auto bedrijf die de tijd neemt en goed luistert naar jou wensen als klant betreft jou auto visie en keuze daarvan. Ga vooral zo door! Groet Rob Klijn.

Betrouwbaar, kennis van zaken , vriendelijk . Top mensen.

Zoals altijd ervaar ik een voor mij passende prima service.

Ik voel ik mij thuis bij Crommenacker automobielen. Ik word alltijd persoonlijk behandeld. Jullie denken met mij mee, wat ik heel belangrijk vind.

Super TOP

Hele goede service , staan altijd klaar en de auto wordt goed gemaakt !!!

Bedrijvenweg 11 B

5388PN Nistelrode