Betrouwbaar

Komt afspraken goed na.

Super goede service

Ik ben al jaren vaste klant en ook bij deze APK en kleine beurt was het weer prettig en nu ook corona-proof geregeld.

Professioneel, transparant en meedenkend

Op zoek naar een garage voor onderhoud aan mijn auto, ontvangst en introductie erg vriendelijk. Personeel is vriendelijk, professioneel en open. Men is transparant en werkt echt aan de langdurige relatie, heel fijn.

Bekwaam en netjes geholpen

Goede service bekwame monteurs en goed overleg.

Professioneel, meedenkend, top

Fijne monteurs, goed geholpen met het vervangen van mijn motor. Goed advies voor het uitzoeken van een vervangende motor. Alles netjes afgehandeld en geleverd De auto is weer in orde

Super Servise

Ze zijn allemaal vriendelijk en behulpzaam.en een super Servise

De klant is er koning!

Prima service en in tijd van nood met voorrang geholpen!

zeer goed

Komt afspraak na en hebben veel kennis

Net bedrijf, goede service, heel vriendelijk

Zocht al een tijd naar een mitsubishi colt czt,,via m.p kwam ik uit bij crommenacker automobielen,,omdat de auto er zo mooi uit zag. ik woonde niet bij de deur 80 km rijden,,heb ik contact gelegd met tim. we zijn gaan kijken,,en werd vriendelijk ontvangen , we kwamen er al snel uit , ook met de inruil, ik was meteen verkocht, auto zag er netjes uit, en rijd goed, Tim is een goede verkoper, eerlijk ,en bied een goede service.

Betrouwbaar, eerlijk en prettige samenwerking!!

Al vanaf het begin zijn we klant, We zijn heel tevreden over de service en oprechtheid en vooral het meedenken in de portemonnaie!!

Betrouwbaar en deskundig

Er werd op een prettige manier met me meegedacht, de ontvangst was gastvrij. Een prettig en open bedrijf

Top!!!!

Zeer vriendelijk en correct!!

Super service en zeer vriendelijk!!

Ik kom vanaf dag één bij Crommenacker/Ton &Tim sinds ze begonnen zijn in Nistelrode. In die jaren is er niets veranderd, en blijft het een zeer vriendelijk en betrouwbaar bedrijf met echte vakmensen in en rond de werkplaats!! Een echte aanrader dus!!

Perfecte service.

Altijd snel en accuraat en ik ben daar heel blij mee.

Uiterst betrouwbaar en altijd keurig geregeld

Als mijn auto weer eens gekeurd moet worden en/of een onderhoudsbeurt, is hij bij Ton in prima handen en ik maak me geen zorgen meer want de auto is daarna lange tijd bedrijfszeker en dat tegen een redelijke prijs. Prima vakmensen en altijd vriendelijk.

Geweldig bedrijf komen afspraken na en de service is geweldig

Top top top

Prima werk verricht

De beurt en de schade aan de auto waren uitstekend uitgevoerd. Geweldige vertrouwenwekkende service.

Ik had een probleem met mijn centrale deurvergrendeling, deze was binnen 1 dag opgelost tegen zeer schappelijke kosten.

Prima service en uitleg

Was voor het eerst hier.Nette en correcte afspraak. Werd gebeld omdat er extra reparatie uitgevoerd moest worden. Prima service

Sublieme service

Zeer klantgerichte behandeling, meedenkend en vriendelijk.

Veel vertrouwen in deze mensen

Ik had het adres via via gekregen. Dat is vaak al een goed teken. Tim zou mij kunnen helpen als ik een auto zou willen importeren. Nauw, dat is gelukt. Het contact was vanaf het eerste moment goed. Dat geeft vertrouwen. Het is niet niks wat je bij hun in handen legt als je ze vraagt om een auto te zoeken voor je. Als ze die dan gevonden hebben moet je afgaan op hun oordeel. Het gaat om jou geld en om jou auto. Dat vertrouwen was 100 % terecht. Ik heb nu een hele mooie BMW Z4 2.5 si kunnen kopen die ik in Nederland sowieso niet kom vinden maar ook voor een prijs die goed is. Hele fijne samenwerking gehad met ze. Ik zou ze iedereen aanbevelen!!!

Eerlijk bedrijf

Goede service en vakkundig personeel.

Prima service, heel tevreden!

Altijd goed advies, van tevoren info over de kosten, overleg mbt plan en er wordt geluisterd naar onze wensen.

Snelle en betrouwbare service

Mijn auto had een kapotte versnellingsbak, deze is binnen 2 dagen hersteld. Alle problemen en kosten die erbij gemoeid waren zijn keurig besproken en uitgevoerd na akkoord. Ik ben er erg blij mee

Prima geholpen

Oke