Altijd direct geholpen, nette afwikkeling en goede communicatie!

Prima service en prettig contact

Fijn contact en uitleg wat er gaat gebeuren. Op de afgesproken tijd klaar

Correct, eerlijk, meedenkend, flexibel, voordelig.

Kom er graag en je wordt met goede prijzen en kwaliteit behandeld. Voordeliger dan de merkgarage.

Duidelijk, vlot en flexibel

Onderhoud aan A180 uitgevoerd. Veel positievere ervaring dan bij MERCEDES-Garage waar ik eerst ging. Gemaakte afspraken voor 100% nagekomen. Ik kom er terug.

Wij zijn ontzettend tevreden over jullie klantvriendelijkheid!

Ton neemt rustig de tijd, biedt een goede inruil en verzekert ons te zullen helpen als er problemen zijn. Onze Audi Q2 bevalt prima! Bernadette en Jan Vermeulen

Geweldig autobedrijf

Mooie Tiguan bij Ton&Tim gekocht. Ton&Tim hebben samen een prachtig autobedrijf opgezet waar kwaliteit en persoonlijk contact op de voorgrond staan. Tim neemt de tijd om de verkoop naar alle tevredenheid te laten verlopen daarbij rekening houdend met persoonlijke wensen. Verkoop is met garantie en Ton neemt de gewenste reparaties en onderhoud voor zijn rekening. Samen maken ze waar wat ze beloven en stralen enthousiasme en betrouwbaarheid uit. Kortom een goed bedrijf om een mooie betrouwbare occasion bij aan te schaffen.

Snelle goede service

Snel goed en en keurige factuur

Altijd weer een dikke 10!

Perfecte service voor scherpe prijs.

Top bedrijf en ook prima service

Een opdracht voor zoeken van een Q3 gegeven. Na 1 maand werd mij een prachtige Tweedehands Q3 van 2 jaar aangeboden met alle specificaties die ik had opgegeven. Alle zaken voor het importeren waren geregeld . Zeer vriendelijke heren die ook verstand van zaken hebben. Zeker aan te bevelen. Ga zo door Tim en Ton Groet Hans

Professioneel betrouwbaar autobedrijf!

Vandaag de Audi q2 opgehaald bij dit fijne autobedrijf van Ton en Tim. Al veel Auto’s gekocht in mijn leven maar dit was toch wel de fijnste aankoopervaring. Mensen die met je meedenken vanaf het oriënteren tot aan de aflevering van de auto. Fijne en open communicatie, betrouwbaar waarbij geldt afspraak=afspraak! Het zal nog wel even duren totdat er weer een andere auto komt maar ik weet al wel waar die vandaan komt. Dank je wel Tim!

Voor mij is vertrouwen en deskundigheid in de garage belangrijk. Dat vind ik hier zieker. Naast goede service.

Top service!

Ik kon snel terecht en er werd duidelijk besproken wat ze gingen doen en welke kosten daaraan verbonden waren. Vriendelijk geholpen door Ton!

Zeer betrouwbaar en correcte mannen!!

Auto gekocht, geen gladde en gelikte verkoper, die je zo snel mogelijk een auto probeert te verkopen. Maar eerlijke mannen, waar een woord nog een woord is. Ze denken met je mee. Ze komen hun afspraken correct na, prima service ook als de koop allang is gesloten. Aanrader ja zeker! Uitstekende ervaring met deze mannen!!

Geweldig!!!!!

Op de vertrekdag met ons campertje hadden we pech met de koelkast.. en Ton lost het dezelfde dag nog op! Geweldig! Nu morgen weg, dankzij Ton! Wat een service!!!!!!!!!

Goede aflevering

Verleden week mijn auto ingeruild en een andere gekocht bij ton en Tim Alles goed geregeld auto netjes afgeleverd ook denk ze mee met mensen die wat langer moeten rijden om daar te komen Miss tot een volgende keer !!

Prima behandeling

Zeer goed geholpen met het repareren van onze auto

Zeer snel en vakkundig geholpen

Zeer vlot en adequaat behandeld.

Helemaal tevreden

A1 service

Bij vele garage bedrijven klant geweest maar deze springt er echt wel bovenuit .. Een aanrader voor iedereen

Gastvrij en betrouwbaar

Prima service. Doen wat ze zeggen

Goede service, heldere communicatie, no nonsense

Het adres voor al uw autozaken, waar men meedenkt met de klant en goed communiceert. Alle kennis is er in huis om ook de complexere storingen/problemen op te lossen. Schade is super netjes hersteld.

Zoals altijd behulpzaam en bekwaam

Sinds het begin al vast klant. Goede service, prettige mensen, geen poespas, eerlijk oordeel. Zowel voor onderhoudt als koop van een auto prima zaak. Ik ga nergens anders meer heen.

Zoals altijd prima in orde.

Alles vooraf met Ton doorgesproken. Geen overbodige maar wel veilige werkzaamheden verricht. Petje af voor de snelle service.

zeer goede indruk

Hallo vorige week bij Ton & Tim auto gekocht. Vriendelijke mensen en het was snel geregeld, ook met inruil. Top