goed!!

Klantvriendelijk, prijs kwaliteit goed!

Uitstekende ervaring met AVS Auto's

Voor het eerst gebruik gemaakt van AVS Auto's. Prima resultaat en voor een alleszins redelijke prijs bij de aangeraden garage geholpen. Heel goede ervaring met het personeel ter plaatse. Correct en vriendelijk met aandacht voor de klant. Dat maak je wel eens anders mee tegenwoordig.

Zeer vakbekwame en goede service!

Sinds een aantal jaren ben ik klant bij AVS, ben niks anders dan deskundigheid en goede service gewend. Voel mij altijd welkom bij AVS

Prima garage

Je wordt zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen Ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen

Uistekende service

Offerte van te voren per mail toegestuurd Bijkomende kosten worden eerst besproken en geadviseerd Duidelijke specificatie van de rekening Aardig behulpzaam personeel

Fatsoenlijke mensen die een luisterend oor hebben wanneer je de problemen van de auto aangeeft en correct werken. Zijn deskundig en geen toren hogen rekening zoals ik gewend was bij de dealer. 'k Zal dit bedrijf zeker aanbeveken bij andere mensen.

prima geholpen, vriendelijke mensen

Goed onderzoek naar mankement

Prima service en aardige mensen

Heb er opeens een broer bij!!!

Afspraak wordt betrouwbaar afgewerkt

Netjes op afspraak auto toevertrouwd aan AVS. Vakmensen met goede wil

Prima geholpen

Vriendelijk personeel netjes geholpen

Super geregeld super service

Eerlijke prijs en goede service

Klant vriendelijke garage

Onze garage had geen tijd om de waterpomp te vernieuwen . Aart regelde dat de reparatie goed en snel gedaan werd . Dank jullie wel voor de snelle service . Groet George

Alles zoals het hoort !

Zeer goed.

De gekochte auto -Toyota Yaris- voldoet volledig aan de verwachting. Eventuele problemen worden snel en adequaat opgelost. Prijsstelling is zeer reeel. Afhandeling gemoedelijk.

Keurig geholpen

Ik ben blij dat deze garage mijn auto weer in orde gemaakt heeft

Gewoon goed

Vlotte reparatie koplamp

Was heel goed

Prima geholpen

Goed geholpen door AVR

Klantvriendelijk

Geen mooie praatjes maar gewoon zeggen waar het op staat. Ik hou ervan. Voor mij geen andere garage meer

Zeer professioneel, topbedrijf

Afspraak voor tunen auto. Vriendelijk ontvangen. Alles klopt. Fijn en professioneel bedrijf.

Hoogstaande service

Onverwachte problemen met onze auto, direct naar avs gereden (zonder enige vorm van contact vooraf). Bij aankomst werd het probleem na inspectie gevonden en opgelost. De monteurs stonden direct voor ons klaar, zonder vragen of wat dan ook. Dat noemen we dus hoogstaande service!!

Al 2 keer hier geweest en altijd goed geholpen

Prima geholpen zoals altijd

Snel en duidelijk.

Ze hebben er alles uitgehaald wat erin zat..letterlijk en figuurlijk;)

Ze hebben er letterlijk alles uitgehaald wat erin zat en ook figuurlijk gesproken;) Het was n uitermate complexe reparatie met het hele motorblok wat eruit moest en later weer teruggeplaatst moest worden. Hebben ons stap voor stap alles uitgelegd heel fijn dat je weet wat er speelt. Heel anders dan bij dealers of andere garages. Uiteindelijk rijdt de auto weer als een veertje/:)

Donkervoortlaan 22

3261NE Oud-beijerland