Je kunt er je auto met een gerust hard brengen!

Echt goed geholpen.

Klantvriendelijk en prima service

Zéér vakkundig

Buitengewoon super service, staan ieder moment voor de klant klaar. Naast dat ze zeer open zijn en altijd klaar staan om een vraag te beantwoorden zijn het ook echte vaklui. Weten alles omtrent Duitse auto en met name Audi. Inmiddels de tweede Audi die ze voor mij uitvoerig onder handen hebben genomen, beide afgestemd op mijn wens!

Fyn bedryf heb je iets aan denken mee

Goed en betrouwbaar lang gezocht en gevonden

Boven verwachting

Heel fijn om bij afwijkende zaken vooraf te worden geïnformeerd en op de hoogte te worden gehouden van de voortgang

Fijn bedrijf, goede vakkennis, aardige mensen

Al jaren zijn onze auto's hier in onderhoud, van simpele APK tot uitgebreide reparaties. Altijd vakwerk, altijd goede service, altijd heldere prijzen. Zeer tevreden.

Snelle service en leenfiets ter beschikking!

Fijne ervaring! Snelle apk service!

Uitstekende service.

Zeer vakkundig en aardig personeel. Dit keer alleen de APK en kleine beurt, maar alles is weer naar tevredenheid gedaan.

Prima service, komen afspraken na; vriendelijk in de omgang,

Zie boven

Aangenaam vakkundig bedrijf met oog voor menselijke maat

Afspraken worden goed gemaakt en nagekomen. Goed gevoel bij.

Mannen van een woord een woord.

Staan altijd telefonisch en persoonlijk klaar en geven de aandacht die je nodig hebt als je er om vraagt.

Klein probleempje en direct opgelost

Goede geholpen en doen wat ze zeggen.

Doen wat ze zeggen. Fijn contact.

wordt altijd prima en direct geholpen

zeer vakkundig en klant vriendelijk

zeer vakkundig, snel geholpen en klant vriendelijk

Toppers als vanouds

Toppers

Super snelle goede service!

Super snelle goede service nadat mn auto er mee gestopt was en ik weg gesleept was.

Top service en prettig contact

Hele fijne garage! No nonsense en goede service.

Heel blij en tevreden met de service

Gelijk geholpen en was snel geleverd. Personeels zijn aardig em behulpzaam.

goed!!

Klantvriendelijk, prijs kwaliteit goed!

Uitstekende ervaring met AVS Auto's

Voor het eerst gebruik gemaakt van AVS Auto's. Prima resultaat en voor een alleszins redelijke prijs bij de aangeraden garage geholpen. Heel goede ervaring met het personeel ter plaatse. Correct en vriendelijk met aandacht voor de klant. Dat maak je wel eens anders mee tegenwoordig.

Zeer vakbekwame en goede service!

Sinds een aantal jaren ben ik klant bij AVS, ben niks anders dan deskundigheid en goede service gewend. Voel mij altijd welkom bij AVS

Prima garage

Je wordt zeer klantvriendelijk en deskundig geholpen Ik kan deze garage bij iedereen aanbevelen

Uistekende service

Offerte van te voren per mail toegestuurd Bijkomende kosten worden eerst besproken en geadviseerd Duidelijke specificatie van de rekening Aardig behulpzaam personeel

Fatsoenlijke mensen die een luisterend oor hebben wanneer je de problemen van de auto aangeeft en correct werken. Zijn deskundig en geen toren hogen rekening zoals ik gewend was bij de dealer. 'k Zal dit bedrijf zeker aanbeveken bij andere mensen.

Donkervoortlaan 22 3261NE Oud-beijerland