altijd snel dankjewel

goed geregeld

Geweld

Kennis service

Eerlijk,vriendelijk

Auto voor de keuring gebracht, we hadden verwacht dat de banden vernieuwd zouden moeten worden, heeft hij niet gedaan omdat ze nog makkelijk 5 maanden mee kunnen, spaart voo nu toch even met gemak 350 euro uit.

Goed bedrijf die ik zeker aanraad bij andere

Goed bedrijf die ik ook andere aanraad. Goede service en vriendelijk personeel. Altijd staat de koffie klaar, en eerlijkheid en vakmanschap staan hoog in het vaandel.

Ervaring is goed

Helemaal super

Goed geregeld.

De snelle service bij AVS Auto's als je auto stukken heeft

Donderdagmiddag belde ik AVS Auto's dat er een lampje in het dashboard brande en dat ik vermogen miste en vroeg ik of ik vrijdagmiddag langs kon komen. Een vriendelijke dame zei ja om 13:30 uur hebben wij nog plaats. Vrijdagmiddag na 13:00 uur aangekomen werd ik gelijk al geholpen na 10 minuten kwam de monteur langs dat er een scheur in de slang van de turbo en dat er onder een slang die vervangen was los zat en hierdoor olie lekte. Na 90 minuten kon ik de auto weer meenemen

Wat een top Service en vakkennis

Kwam onaangekondigd langs op zaterdag en werd vriendelijk en vakkundig geholpen en er werd super meegedacht. Echt een top bedrijf

Service op alle punten perfect

Zoals altijd weer top geholpen

Staan altijd direct klaar om te helpen.

Gewoon een fijne zaak

Deskundig en vriendelijk. En heerlijke koffie.

Top zaak !!

Fijn bedrijf snelle en goede service nette prijzen

Uitstekende service ,

Goede service, vriendelijk en bekwaam personeel. Er is 1 klein dingetje wat mij opviel, heeft niets te maken met vriendelijk en bekwaamheid, mij viel op een rokende monteur op die rondliep in werkplaats. Beetje raar vond ik dit , staan auto's, materialen ect. Verder top bedrijf ik kom er graag. Niet de goedkoopste maar wel vakbekwaam, denken mee, de auto ( waar ik zuinig op ben ) is in goede handen daar gaat het mij om.

Goede service en vriendelijk

Via via bij AVS terecht gekomen voor onderhoud aan onze auto. Duidelijke kostenopgave vooraf.

Hele goede service en klantvriendelijkheid

Snel en vakkundig geholpen

Kundig en professioneel

Erg klantvriendelijk, meedenkend en professioneel. Ik laat altijd mijn auto met een goed gevoel achter en krijg deze dan altijd weer tiptop in orde terug.

Altijd goed.

Eindelijk een garage gevonden die goed werkt.

Eerlijk

De reparatie was 3000 euro goedkoper als gezegd Ze hadden ook niks kunnen zeggen en de geplande reparatie uitvoeren

Zeer service gericht

Wij zijn al jaren klant bij AVS vanwege de uitstekende service en eerlijke prijzen. Ze proberen je altijd te helpen en met je mee te denken.

weer goed geholpen

De picanto kan er weer een jaartje tegen

Fijn bedrijf

Eerlijk, vriendelijk, vakmensen.

Vakmanschap en goede koffie haha