Perfecte service en een eerlijke prijs

Perfecte service en een eerlijke prijs

Enorm service gericht.

Een garage waar je echt goed geholpen wordt, met heel aardige en kundige mensen. Kort gezegd enorm klant vriendelijk.

Vakkundig

Juiste uitleg over de werkzaamheden vooraf en achteraf.

Bedankt voor de snelle service

Voor het eerst een afspraak vergeten en met de auto een dag later naar de werkplaats. Ondanks de drukte is het toch gelukt om die dag de nodige werkzaamheden te verrichten. Heel blij mee.

Na juiste diagnose, afspraak gemaakt. Reparatie snel uitgevoerd.

Zoals altijd een positieve en servicegerichte ervaring.

Ze proberen altijd met je mee te denken en voor de klant zo optimaal mogelijk te handelen. Je wordt serieus genomen als persoon en voelt je geen nummer.

Fijne en goede service

Werken correct

Fijne garage, de eigenaren denken met je mee.

Fijne garage, De eigenaren denken met je mee.

fantastisch

goed en direct geholpen

De beste serice!

Komen er al jaren zowel zakelijk als privé. Eerlijk advies, vriendelijk en deskundig personeel. Top en goede prijs verhouding. Gewoon een eerlijk bedrijf met vakkundige mensen.

Vriendelijke, snel, vakkundig m.i.!!!

Zie boven!

Super fijne service

Goede ontvangst , goede service goed contact en goede prijs

Ik werd voortdurend op de hoogte gehouden van de gang van zaken en afspraken waren duidelijk.

Tot op heden helemaal Top!!

Ben hier terecht gekomen door de vorige eigenaar van de auto.. Tot nu een hele vriendelijke en zeer bekwame garage. Heel eerlijk in wat ze voor je doen en laten alles netjes zien wat er is of moet gebeuren net de auto.. Zeer professioneel en een hele nette garage..

Top bedriijf

Goede service, kennis van zaken en persoonlijke benadering.

Top en zeker aan te bevelen!

Denken mee en uitstekende mede werkers. Jammer dat het bedrijf voor mij zover weg is. Maar ik kan in overleg gelukkig er altijd op wachten.

grote onderhoudsbeurt keurig uitgevoerd voor een nette prijs.

auto heeft een grote onderhoudsbeurt gehad en is keurig volgens (prijs)afspraak uitgevoerd.

Zeer vakkundig en vriendelijk.

Mijn Audi RS6 had groot onderhoud nodig en dat hebben ze prima gedaan, hij rijdt weer als een tierelier. Bedankt mannen!!

Toppie

Super aardige mensen, die absoluut meedenken. Niet geheel onbelangrijk; goeie koffie:)

Goede sevice

Weer prima geholpen!

Reparatie

Goede ervaring, nieuwe versnellingsbak laten zetten. Na twee maanden bleek deze niet goed te zijn. Netjes opgelost, garantie en alles is nu goed. Weer een nieuwe versnellingsbak en deze voelt gelijk al goed. Bedankt hiervoor

Donkervoortlaan 10

3261NE Oud-beijerland

Over AVS Auto's Oud-Beijerland

Autorijden is genieten! Wij zijn autobedrijf AVS Auto's Oud Beijerland Welkom bij autobedrijf AVS Auto's Oud Beijerland! Wij zijn gespecialiseerd in het onderhoud van en reparaties aan merken als VAG Groep; VW, Audi, Skoda, Seat. BMW, Mercedes, Ford en de PSA-groep; Peugeot, Citroën & Renault. Uiteraard kunt u ook met andere automerken terecht bij AVS Auto's Oud Beijerland. Zowel voor kwalitatief groot- en klein onderhoud, jaarlijkse apk als voor diverse (gecompliceerde) reparaties. Onze werkplaats is voorzien van uitgebreide kennis en kunde. Naast onze kennis en kunde in de werkplaats hebben wij een mooie showroom met een groot aanbod occasions. Dit aanbod occasions is zeer gevarieerd en wordt regelmatig ververst door inkoop van nieuwe occasions. Bent u op zoek naar een occasion, maar vindt u deze niet terug in ons huidig aanbod occasions? Dan kunt u gebruik maken van onze 'occasion zoekopracht', zodat wij uw gewenste occasion helpen vinden. AVS Auto's Oud Beijerland is een allround autobedrijf en úw specialist in autotechniek. Heeft u een camper of caravan en bent u graag verzekerd van goed onderhoud? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres.