Helemaal top, goede service en vriendelijk deskundig personeel

Geen verdere omschrijving. Volkomen tevreden

Top motorzaak waar ze je altijd perfect helpen.

Een hele nette Yamaha dealer, met de nieuwste modellen en een mooie ruime kleding afdeling, met voor ieder wat wils. Het motorfiets onderhoud wordt precies zo uitgevoerd als gewenst, met altijd een perfecte motorfiets!

Is goed.

Alle mogelijkheden worden bekeken en gecommuniceerd. Altijd goede uitleg en oplossing.

Dik & dk tevreden!!

In 2018 een scooter telefonisch gekocht. Goede prijs, hele goede service & het onderhoud is kwalitatief hoog. Afspraken worden goed nagekomen, dus al met al zorgeloos scooter rijden. Buitengewoon fijn bedrijf met een SUPER haal & breng service!!!!

Zeer betrokken en behulpzaam

Zeer betrouwbare dealer waar klantgerichtheid hoog in het vaandel staat!

een hele fijne motorzaak waar je met een goed gevoel weg gaat. Heel te vrede met mijn yamaha MT-09

prima personeel en vriendelijk en nemen de tijd voor je .

Vriendelijk, behulpzaam, en professioneel

Als Yamaha-rijder en iemand die zelf al z'n onderhoud doet hebben ze al meermaals geholpen met onderdelen en advies. Telefonisch staan ze je altijd vriendelijk en goed te woord, en als je langskomt in de zaak voel je je als klant gewaardeerd, of je nu een motor komt kopen of een enkele o-ring.

Ook al heb ik geen motor wil ik terug voor de service.

Vriendelijk? Jazeker. Behulpzaam? Absoluut. Ervaren? Yes. Neemt de tijd voor jou? Niet alleen voor jou, het hele gezin mag er zelfs bij! Uitstekende dealer met goede service. Beter dan de gebakken koekjes van elke grootmoeder om de hoek. Nemen rustig de tijd voor jou en helpen goed onderweg met al je vragen, beter dan docenten dat doen. Ik hoefde niet eens me vinger op te steken en al me 101 vragen werden beantwoord. Zo vriendelijk dat ik zelfs bijna een gratis Yahama motor bij mijn bestelling mee kreeg! Kortom, iedereen moet langs gaan bij deze dealer, ook als je geen motor hebt. Jongen of meisje. Baby, kind, jongeren, volwassenen of bejaarden. Gewoon gaan. Zie het als een dagje uit. :)

goede service, goed behandeld

Wij hebben alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Vriendelijk personeel . Gezelligen sfeer altijd als je langs komt.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb alleen maar goede ervaringen met MCW, ik heb er ondertussen 3 motoren gekocht, allemaal nieuw en zijn er ook altijd en nog steeds in onderhoud.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Goede ervaringen. Ze denken goed mee en ze zijn over het algemeen klantvriendelijk. Af en toe leuke acties. Aardige lui.

perfect, zeker aan te bevelen

Top bedrijf. Prima zaakvoerder en deskundige vakmensen . Ben hier heel tevreden over,nog nooit problemen mee gehad en staan altijd voor je klaar.

Vriendelijk behulpzaam

zeer slecht, onaanvaardbaar

Erg dure reparaties. Ik kom hier nooit meer. Factuur van reparaties die 8 arbeidsuren waren, die normaal gesproken in 5 uren afgerond hadden kunnen worden.

goede service, goed behandeld

Prima service en deskundigheid, echter klein minpuntje is dat je huur moet betalen voor vervangend vervoer(leenmotor) Advies ook om goede afspraken te maken m.b.t onderhoud door dat van te voren met ze te bespreken. Een goed adres voor de regio.

voldoende, een redelijke ervaring

Prima service en deskundigheid, echter klein minpuntje is dat je huur moet betalen voor vervangend vervoer (leenmotor) Advies ook om goede afspraken te maken m.b.t onderhoud door dat van te voren met ze te bespreken.

goede service, goed behandeld

Zag in januari een mooie TMAX Ironmax staan op de site die onder voorbehoud verkocht was. Klant kon de financiering niet rond krijgen en daar werd ik keurig van op de hoogte gesteld dus de weg was vrij. Paar keer telefonisch contact gehad met Sjon en wij waren het snel eens over de inruil van mijn XMAX Momo. Wat ik zo heerlijk vind is het ouderwetse vertrouwen en de no nonsense houding van Sjon en MCW. Afspraak is afspraak. Alles komt goed. Afgelopen vrijdag keurig mijn TMAX thuis geleverd en de Momo opgehaald. Kreeg er een Garmin 660 bij die bij het registreren via internet vastliep. Kun je er niks meer mee. \"Stuur maar op, gaan wij voor je oplossen\" Heerlijk zo\'n zaak die gewoon waarmaakt wat ze belooft en je ook na aankoop als koning blijft behandelen!! Kortom vriendelijke en kundige lui met een motorhart.

goede service, goed behandeld

nemen zeker de tijd voor je en draaien er niet om heen wat je ziet is het wil je meer dan is dat te bespreken gewoon een aanrader

perfect, zeker aan te bevelen

Had een storing aan mijn motor. Gedurende bijna 4 jaar veel ergernis. Uiteindelijk ben ik bij Motor Centrum West uitgekomen, die dit heeft opgelost. Ze hielpen me zeer professioneel, gaven uitleg enz.Conclusie, was ik hier maar eerder gekomen. Top. Bedankt voor jullie inzet.

perfect, zeker aan te bevelen

Niets meer dan lof over MCW. Helemaal vanuit Alkmaar hier een import K1200R gekocht. No nonsens behandeling, vriendelijke eigenaar Sjon, maar ook rest van personeel. Heel belangrijk: persoonlijke aandacht; ze kennen je naam. Ook niet moeilijk doen bij een kleine garantie- afhandeling. Ga zo door Sjon en consorten.... je hebt er een vaste klant bij..... Erik

perfect, zeker aan te bevelen

Voor mij niet naast de deur (98 km) maar over MCW niets dan lof. Hier heb ik een prachtig gebruikte motorscooter aangeschaft en ik kan zeggen het verkoopverhaal klopt helemaal. Bijzonder behulpzaam en vriendelijk geholpen door Sjon, hij neemt alle tijd voor je en komt zijn afspraken na. MCW ga zo door.

goede service, goed behandeld

Fijne motorzaak. Ze kennen je bij naam en nemen de tijd voor je. Vriendelijk en deskundig personeel.