Best in the west

Ik kom al jaren bij mcw, maar als je dik te vreden bent, vergeet je vaak een review achter te laten. Ik heb hier 3 motoren gekocht, 3 motoren verkocht, altijd mijn onderhoud laten doen en veel accessoires gekocht en laten installeren. Ik ben altijd super geholpen en alles is altijd naar dikke te vredenheid verlopen. Dus team mcw chapeau, ga zo door, ik blijf zoziezo altijd terug komen. Groeten.. Daniel Smits

Waar je ook voor komt, altijd topservice!

Of ik nu een nieuwe motor kom kopen, een busje olie of een paar handschoenen... er wordt met je meegedacht; je wordt zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Een niet te grote zaak met persoonlijke service en de koffie staat altijd klaar!

Weinig klantvriendelijkheid

Ik kom met mijn zoontje van 4 jaar om informatie te vragen over een mini crosser. Op zich prima informatie gegeven. Maar als die kleine dan even op een motor wil zitten, en ik er op let dat dat netjes gebeurt, wordt er gevraagd of ik dat toch maar niet wil doen ivm een klanten motor. In dat geval snap ik dat heel goed. Alleen heel vreemd dat er dan nog wel gewoon het prijskaartje aan hangt ipv ‘verkocht’. Kortom niet vriendelijk voor de kleine jongen en dus ook niet voor mij

Wat een leuk en eerlijk bedrijf! Binnen gekomen met heel veel vragen weg gegaan met veel info en een super MT09

Mag ik een podium voor deze mensen

Wat een fijn bedrijf Goede service, snel geholpen tijdens een bakkie koffie . Toppie

Topservice

Probleem: vanuit Brabant met m'n Yamaha in het Westland voor een verjaardag. Slot vergeten. Risico ivm verzekering. Goedkoopste ART4 slot is voor die paar uurtjes toch wel kostbaar. Begrip: Neem maar mee en gooi vanavond maar in de brievenbus.. Adres of borg? Nee, hoor. Dat komt wel goed. Gaf mij een warm gevoel. Dank voor vertrouwen en service. "Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten."

Prima geholpen.

Prima geholpen, onderdeel snel in huis. Gelijk een afspraak kunnen maken zelfde week en ik kon op de klus wachten.

Lijkt mij een goed bedrijf

Leuke mensen ben er goed geholpen

Kundig, duidelijk en persoonlijk

Voor een onderhoudsbeurt geweest, netjes overleg over extra werkzaamheden. Daarnaast uitgebreide uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden plus advies. Dank!!

Zoals altijd alles prima geregeld . Ik had nu een kleine beurt laten doen en was binnen een paar uur gedaan gewoon goed onderhoud en geen extra poespas.

top

Goede service leuke mensen denken mee en zorgen dat je veilig kan rijden

Zeer tevreden.

Uitstekende service en komt de gemaakte afspraken na.

Uitstekend onderhoud

Zoals verwacht weer dik in orde. Onderhoud uitgevoerd zoals besproken en volgens plan!

Vriendelijk, snel en professioneel

Vriendelijk geholpen, prima mogelijkheid om te werken terwijl je wacht op de service beurt. Goede koffie.

Deskundig en prima geholpen door het hele team.

Kom al jaren bij Sjon met mijn motor. Altijd een warm onthaal en wordt vriendelijk en deskundig geholpen.

Goed en professioneel geholpen

Prettige sfeer en prima personeel. Hier breng ik voortaan mijn motor voor onderhoud.

Vriendelijk personeel. Flexibel en meedenkend. Goede, snelle service. Bereikbaarheid via de mail is rap en efficiënt. Al met al een fijne zaak om langs te gaan.

Frustrerend...

Slechte ervaring i.v.m. reparatie keerringen van voorvorkpoten.

Slecht

kort geleden motor gekocht ja meneer u kunt er een jaar probleemloos me rijden grote beurt alles gehad 2 maanden nu verder halve motorblok moet vervangen worden rond de 2500euro schade.... dat word eerder 1 jaar in de schuur inplaats van rijden mail je ze om antwoord te halen krijg je als antwoord niet ons probleem bedankt MCW....ik raad aan andere dealer opzoeken keuze genoeg

Eerlijk , Duidelijk, goede antwoorden op alle vragen

Zag een schitterende Yamaha XV950 Yard Built Custom bij MCW staan. Proefrit afgesproken, mocht zo lang rijden als ik wilde. Bij terugkomst lang gesprek gehad met Jhon waar ik op alle vragen eerlijke en duidelijke antwoorden kreeg. Redelijke inruilprijs werd geboden. Heb toen besloten hier mijn 4e nieuwe motor, een cruiser dit keer, te kopen. Begin Mei 2020 geleverd, alles spik-en-span, ontbrekende kleine dingetjes werden meteen opgelost. Rij nu 1 maand op deze "bomber", die als showmodel bij MCW heeft gestaan. Krijg van alle kanten complimenten, van kenners en leken !! Eerste 1000 km beurt bij MCW uitgevoerd, alles prima geregeld. MCW maakt zijn "Jhonv.d.Form-garantie" gewoon waar. Ben zeer blij met deze nieuwe "bike"...

Geweldig zaak

Ik had eerst een Yamaha mt-09 aangeschaft. Nu Heb ik een tracer bij deze winkel gekocht . Goed en fijn geholpen . Een échte aanrader voor de liefhebbers.

prima ervaring, wederom

prima ervaring wederom

Hier mijn yamaha mt 03 2020 gekocht, top begeleid en uitleg gekregen.

Het was voor mij de eerste keer dat ik een motor ging kopen. Alles is mij duidelijk en goed uitgelegd door Sjon. Top service en kwaliteit hulp.

Uitstekende vakmensen, met prima service

Ik word altijd goed geholpen en wanneer de machine gerepareerd is, voel je na afloop heel goed waarom je bent langs geweest. Niks te klagen dus ......

Super service en vakmanschap!

M'n motor werd opgehaald en teruggebracht voor een winterbeurt. Werd voor het transport en tijdens de onderhoudsbeurt goed op de hoogte gehouden. Een extra service was het poetsen van de motor. Zo kon hij netjes de winterstalling in.