Toptent

No nonsens service volgens oud westlands gebruik.

Een super plek om je motor te halen

Ik heb een Yamaha mt-03 van Motor centrum west gekocht. Ik kreeg al snel een motorstoring lampje te zien, en ben met hun in overleg gegaan. Nu dat ik ver woon hebben ze kunnen regelen dat ik bij een andere Yamaha Dealer mijn motor kon uitlezen. Vervolgens hebben ze ook nog eens een transporteur gestuurd om mijn motor bij mij thuis op te halen, om alsnog te checken of hij in orde was. (Uiteindelijk was er niks met mijn motor aan de hand, zonde voor alle moeite…) Ze zijn heel behulpzaam en ik raad ze zeker aan!

Kan niet om betere hulp vragen!

Al mijn vragen werden professioneel verholpen. Tijdens het installeren van mijn uitlaat was mijn bobbin geraakt maar ook dat werdt professioneel opgelost en opnieuw besteld door hun zelf.

ga zo door

top zaak!

recent een motorfiets aangeschaft, week daarvoor een proefrit gemaakt ik ben erg goed geholpen, klantvriendelijk personeel en goede service!

Prettig geholpen ..komen afspraak na !!!

Goed geïnformeerd en fijn geholpen

Bij het zoeken naar een nieuwe motor heeft Sjon mij goed geïnformeerd en geadviseerd. Levertijd was al met al veel sneller dan verwacht, een aangename verrassing dus. Bij het ophalen weer uitgebreid geïnformeerd over de motor, functies en onderdelen, kortom erg fijn geholpen.

Buitengewoon prettig

Prima motorzaak motor werd snel en vakkundig geleverd.

Top bedrijf

Komen afspraken na en leveren altijd een beetje meer. Kom er al jaren voor onderhoud en altijd goed geregeld. In de winter een fijne actie dat ze je motor komen ophalen en terugbrengen, super fijn. Ook gelijk geslaagd voor nieuwe helm en jas. En ook niet geheel onbelangrijk.. errrug goede koffie! :-)

Ik hen een yamaha nmax 125cc gekocht bij jullie

Echt een top motor gekocht van goede kwaliteit

Top geregeld

Top service en goede prijzen

Kom er al een aantal jaren en dat is niet voor niets!

Geweldig.zeer vriendelijk

Ben prima geholpen met my ride app

Goede en betrouwbare verkoper

Na een goed gesprek met John, twee offertes gekregen voor zowel een nieuwe als occasion met inruilen van mijn oude motor, ik kreeg hier een goede prijs voor terug en uiteindelijk besloten om voor nieuw te gaan , afwikkeling en uitleg erna was goed verlopen dus al met al zeer tevreden.

Fijne zaak, gijne mensen en goede service.

Overstap naar deze Yamahadealer is geen windei gebleken. Aanschaf nieuwe motor tot in de puntjes verzorgd. Service is goed. Men luistert en adviseert en lost op. Goed team.

Een top zaak

Hallo allemaal, Ik was al een tijdje op zoek naar een Honda Africa twin 1100 adventure sport met dct. Na het zoeken op internet zag ik Bij MotorCetrumWest er een tekoop staan. Een afspraak gemaakt. Dat ik daar kwam stond de motor stond al buiten voor een proefrit en daarna een duidelijk verhaal gekregen, er werd ook mee gedacht naar mij wensen zonder dat het extra geld ging kosten. De nazorg is ook goed. Ik kreeg na twee weken even een belletje of alles goed gaat. Een top zaak. Erg blij mee, bedankt Sjon

Een topzaak met echt klantenservice

Ik heb mijn eerste motor hier gekocht. Goed advies gehad. En een eerlijk verhaal over levertijden. Alles wordt duidelijk gecommuniceerd. Daarna mijn 2e en 3e motor ook hier gehaald. Toen ik schade had gereden aan mijn motor is dat ondanks de volle agenda netjes opgelost. En een duidelijk verhaal over wat er kapot was en wat het moest gaan kosten. De sfeer in de zaak is prettig, vriendelijk personeel en genoeg mooi spul in de showroom. Ik raad deze zaak zeker aan.

Top service zonder zorgen

Mijn eerste motor gekocht bij MotorCetrumWest. Het is fijn om te weten dat ze streven naar dezelfde kwaliteit maatstaven als dat ik zelf doe. De gehele service van koop tot ophalen was geheel vlekkeloos en zonder zorgen. Ik, en de motor, zijn hier in goede handen!

Top, netjes en vlot geholpen!

Motor heeft beurt gehad voor een normale nette prijs.

Gewoon goede service

Zoals bij de laatste beurt aangegeven moest aan mijn motor de balhoofdlagers vervangen worden. Er werd een prijsschatting gemaakt en de motor was binnen 24 uur, onder de geschatte prijs helemaal klaar. Gewoon goede service waar je als motorrijder blij van word!

perfect

kleine beurt .... volgens afspraak erop kunnen wachten ........ vriendelijk geholpen

Helemaal prima

Denken goed mee, leggen goed uit en komen niet met onzin.

Blij met het vriendelijke personeel van MCW

Het personeel neemt altijd ruim de tijd voor me, is vriendelijk en deskundig. Het is de voornaamste reden dat ik hier mijn motor kocht en in onderhoud heb, ondanks dat ik er verder voor moet rijden.

Meer dan uitstekend

Kort achter elkaar de motor van mijn vrouw en mijn eigen motor naar MCW gebracht voor een beurt. In beide gevallen kreeg ik een huurmotor mee waarvoor NUL euro berekend werd. Perfecte service en perfect personeel.

Je wordt uitstekend en met kennis van zaken op een uiterst klantvriendelijke wijze geholpen.

De afgelopen maanden mooi spuitwerk geleverd voor mijn Harley, onderhoud uitgevoerd en na een probleem met de accu onderweg de motor opgehaald. Alles wat er met de motor moet gebeuren wordt duidelijk tevoren gecommuniceerd en van een heldere eerlijke offerte voorzien. Tussentijds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.