goede service, goed behandeld

Barney heeft niet voor niets zo een hoog slagingspercentage. Dat laat hij zeker zien binnen je rijlessen.

goede service, goed behandeld

Goeie en aardige instructeur!

goede service, goed behandeld

Erg goede rijschool fijne lessen gehad! Barney is een goede instructeur die duidelijk en rustig les geeft

goede service, goed behandeld

In 1 keer geslaagd voor mijn praktijkexamen dankzij Rijschool Barney. Heb altijd met plezier de rijlessen gevolgd. Je merkt dat Barney veel geduld heeft, legt situaties en voorbeelden duidelijk uit en is zelf altijd heel rustig. Heel veel geleerd van Barney dankzij zijn eigen brede kennis en ervaringen. Ook is er tijdens de lessen een open sfeer wat mij altijd op mijn gemak heeft gesteld. Kort samengevat vond ik het rijlessen bij rijschool Barney super leerzaam maar zeker ook leuk. Dankzij hem mag ik mijn rijbewijs na 1 examen in ontvangst nemen!

goede service, goed behandeld

Veel lessen gehad, maar alle hulp gekregen die ik nodig had! Goeie uitleg en altijd erg gezellig.

1 woord, super

perfect, zeker aan te bevelen

Ik vond de rijlessen erg fijn! Barney bleef altijd rustig als ik iets fout deed en dit is erg fijn. Ook is hij altijd op tijd en krijg je altijd de volledige 100 minuten les. Hij is nog nooit te laat geweest. Ik kan u dit bedrijf echt aanbevelen, want dankzij Barney heb ik mijn theorie en praktijk in 1 keer gehaald!

Deskundige instructeur.

goede service, goed behandeld

Altijd met plezier gereden, persoonlijke lessen waardoor je extra veel leert. Ophalen/afzetten waar je maar wilt. Barney weet wat hij doet en brengt dit op een goede manier over.

goede service, goed behandeld

Ik heb een snelcursus gedaan en ben in 1 keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

Fijne instructeur die je zeker goed ondersteunt bij wat jij lastig vind

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Hele leuke fijne lessen gehad. Weet wat hij doet en kan het ook erg goed overbrengen!

goede service, goed behandeld

Hele fijne rij-instructeur en goed geregeld qua lessen en contact.

Persoonlijk en vertrouwelijk

Super rijschool ..

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Ik heb heel veel geleerd tijdens de lessen van Rijschool Barney. Op een geduldige en duidelijke wijze wordt het autorijden uitgelegd, waarbij theorie en praktijk vaak aan elkaar gekoppeld worden. Voor mij was dat een fijne manier, omdat ik daardoor beter begreep wat ik aan het doen was. Naast vriendelijk en geduldig was de instructeur vooral ook heel eerlijk en nuchter. Je weet goed waar je aan toe bent en waar je nog aan moet werken. Dankzij Barney heb ik zowel vertrouwen als plezier gekregen in het rijden.

goede service, goed behandeld

Met veel geduld en motivatie verzorgd Barney de rijlessen. De link tussen theorie en praktijk wordt goed aangeleerd. Prettige en leerzame rijlessen gevolgd!

goede service, goed behandeld

Hele prettige rijschool. Het is duidelijk dat de instructeur bovengemiddelde kennis en ervaring in dit vak heeft. Ook in omgang met zijn \'klanten\' erg goed. De instructeur kan zichzelf gemakkelijk aanpassen en is erg flexibel. Zo werden mijn lessen zonder probleem opgevangen toen ik vertraagd was. Kortom, voor mij voelde het als een prettige samenwerking. Waar deze rijschool zich duidelijk in onderscheid van anderen is het aanvragen van examens. De instructeur houdt de mogelijke datums om een examen af te leggen continu in de gaten en was er bij mij dan ook erg snel bij. Hierdoor heb ik niet lang op mijn examen hoeven wachten. Daarnaast verloopt de communicatie erg vlot en persoonlijk. Na het behalen van mijn rijbewijs voel ik mezelf zeker in de auto en ben ervan overtuigd dat ik alles heb geleerd wat ik als beginnend bestuurder moet weten. Al met al is Rijschool Barney zeker aan te bevelen! Barney, bedankt voor alle lessen, ik heb er enorm van geleerd!

Boudewijn Buchlaan 9

4481DV Kloetinge