perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb hier inmiddels al 2 Audi,s gekocht tot volle tevredenheid. Altijd een eerlijke inruilprijs gekregen en zeer vriendelijk personeel. Ik woon niet in de buurt maar kom hier zeker terug voor mijn volgende auto.

goede service, goed behandeld

goed geholpen bij aankoop van mijn nieuwe auto ook verder ben ik zeer tevreden wat betreft de werkplaats

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer net bedrijf met vriendelijk personeel. Auto werd afgeleverd als nieuw! Net na de garantieperiode maakte onze auto wat piepende geluiden. Hierover gebeld en ik kon gelijk een afspraak maken. Vervolgens heel hartelijk ontvangen en ze hebben hier netjes naar gekeken en dit nog binnen de garantie laten vallen. Om de auto in onderhoud te doen is de afstand helaas te groot, maar ik raad dit autobedrijf absoluut aan!

goede service, goed behandeld

Een jong gebruikte auto aangeschaft bij De Bruijn auto\'s . Erg prettige ervaring tijdens de verkoop . afspraak is afspraak . Alle tijd voor een proefrit , goede inruilwaarde gekregen . Betreft de aflevering alles volgens afspraak , auto complete service beurt gehad . Achteraf nog een item wat gedaan moet worden was geen probleem komt ook in orde . Nazorg ook prima . Kort gezegd een goed bedrijf om je auto te kopen , leuke mensen en goede service . grt PAtrick Portier

perfect, zeker aan te bevelen

Zelden een bedrijf meegemaakt waar de service zo hoog ligt als bij de Bruijn auto\'s in Wormerveer. Aan de recensies van andere klanten is geen woord gelogen. Mijn gevoel bij de meeste autobedrijven is dat ze alleen maar heel veel willen verdienen aan de klant. Bij de Bruijn heb ik dat gevoel totaal niet en dat blijkt ook uit zijn prijzen voor zowel onderhoud als aanschaf van een nieuwe auto. Ben je op zoek naar een betrouwbare garage dan raad ik de Bruijn auto\'s absoluut aan.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

Een super bedrijf heel klantvriendelijk goede service prijs/kwaliteit ook super. Me volgende auto haal ik zeker weer bij de bruijn auto\'s

perfect, zeker aan te bevelen

vanaf de allereerste kennismaking is dit een prima bedrijf. Goeie service goeie prijs/kwaliteitsverhouding. ze nemen enorm de tijd voor je. vrijblijvende proefrit(ten) geen enkel probleem. Kortom een fijne autobedrijf waar ik vaak terug hoop te komen

perfect, zeker aan te bevelen

Helemaal uit het oosten van het land afgereisd naar het westen om een mooie occasion te bezichtigen. En niet voor niets. Een topbedrijf zonder poespas. Erg vriendelijke en goede behandeling. Dat zie je niet overal. Ik zou zo weer gaan. Een groet uit het oosten.

perfect, zeker aan te bevelen

super goede ervaring, altijd mooie auto\'s , goede service en zeer vriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

Heb hier een tweedehands auto gekocht.Zeer klantvriendelijk bedrijf, waar service hoog in het vaandel staat. Eén week voor verstrijken garantieperiode is aircopomp stuk gegaan. Kan altijd gebeuren. Reparatie/vervanging is onder het genot van een kop koffie keurig uitgevoerd. Ik woon niet in de buurt van dit bedrijf, maar zou zo weer een auto hier aanschaffen.Bedrijf is zeer aan te bevelen!

goede service, goed behandeld

Ik heb een mooie occasion gekocht bij de Bruijn Auto\'s. Ik heb zeer goed geholpen door de verkoper, die alle tijd voor mij nam. Ik ben uiterst tevreden over mijn auto, welke voor mij zo goed als nieuw is (25.00 km), maar dan wel voor echte 2e hands prijs.

Kikkertweg 13 1521 RE Wormerveer