goede service, goed behandeld

Goed geholpen bij aankoop C4picasso,goede service en deskundig .

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb bij het bedrijf een Citroen Ds3 gekocht . Aardige mensen en doen wat er beloofd wordt . De aflevering was zoals afgesproken en toen na twee maanden de koppeling raar ging werd er onder garantie een nieuwe ingezet.

perfect, zeker aan te bevelen

Erg goed ik heb en BMW 320i gekocht had problemen met de motor en dat hebben ze hellemaal uitgezocht en gemaakt niet moeilijk doen gewoon gedaan wat ze zeggen en en leen auto mee gekregen ben echt heel tevreden over dit bedrijf

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

goede ervaring, netjes behandeld en alles volgens afspraak geregeld. Contact gehad via de mail en die communicatie was ook super. Geen gezeur over inruilprijs, gewoon duidelijk. en zeer tevreden met de aflevering van de nieuwe auto, terwijl ze daar toch kort de tijd voor hadden werd dat keurig netjes afgehandeld. dus tot zover top!

goede service, goed behandeld

Prettige sfeer ook bij twijfel geen opdringerig gedoe een week later weer terug gegaan om de bewuste auto toch te kopen de inruil waarde van mijn vorige auto werd weer als uitgangspunt genomen en de deal was snel rond na een weekje was de auto volgens afspraak klaar inc alle afgesproken onderhoud en keuring.

perfect, zeker aan te bevelen

Je wordt netjes behandelt lekkere koffie Ze zijn niet opdringerig BMW 320i gekocht zeer tevreden alle afspraken nagekomen

perfect, zeker aan te bevelen

Heb bij de Bruyn een mooie Audi TT gekocht en twee auto\'s ingeruild je word daar erg goed geholpen en afspraak daar is ook afspraak dus voor een knappe auto kan ik allen maar zeggen ga er eens hen en dan ga je het zelf zien .

goede service, goed behandeld

Rustige sfeer, absoluut niet opdringerig, goed zaken doen.

goede service, goed behandeld

Mijn auto had helaas een lek bij de bestuurderskant. Dit hebben ze gerapareerd, echter bleek 2 dagen later het lek nog aanwezig te zijn. Dit hebben ze dezelfde dag gerpareerd, ik kreeg zelfs een lift naar huis en werd opgehaald. De 2e reparatie was kosteloos, wat erg fijn was. Eerdere reparaties waren ook goed verlopen, ik kreeg het gevoel dat ik eerlijk werd geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

slechter dan verwacht

De beste man zou terug bellen met een inruil voorstel, hij moet nog bellen ! Dus dat zegt al genoeg over de zaak.

goede service, goed behandeld

aan koop auto leuk ontvangst en goede service

zeer slecht, onaanvaardbaar

Vrijdag middag gebeld en voor zaterdag, de dag daarop een afspraak gemaakt voor een proefrit. 70 km gereden, de hele middag uitgetrokken. Bij aankomen is ons verteld dat de auto verkocht is, geen sorry MAAR onbeschoft \" het kan gebeuren\" . En weer naar huis terug rijden, 70 km . Voor deze autohandelaar een afspraak met de klant betekend niet zo veel, gelukkig hebben we geen auto bij hem gekocht.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Hebben een gebruikte auto aangeschaft bij de Bruijn. Werden prettig en vriendelijk geholpen. Duidelijk over inruil, prijs, en staat van onderhoud van de auto, alle tijd voor vragen en proefritjes. Na aanschaf toch een klein probleem. Dit werd keurig en zonder enige discussie verholpen binnen de garantietermijn. We zijn erg tevreden, en bevelen De Bruijn Auto\'s zeker aan!

goede service, goed behandeld

Prima, zeer flexibele instelling. Ik kom zelf uit het Zuid-Oosten van het land en moest 2 uur rijden voor een proefrit te kunnen maken. Normaal duurt het enkele dagen voordat een auto rijklaar afgeleverd kan worden, maar dit was van te voren afgestemd! Ik kon direct na de proefrit, een \'goede\' deal sluiten met inruil en mijn nieuwe auto meenemen. Uiteraard met alle BOVAG conditie\'s die erbij horen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Heb zelf een aantal weken geleden een Bmw 325i ( 6 cyl ) gekocht bij dit bedrijf. Werd geholpen door Han. Deze meneer heeft enorm veel verstand van auto\'s en zo is hij ook erg gericht op wat de klant wil. Een vriendelijke verkoper met een echt \'auto\' hart. Staat open voor alles wat de klant wil. Een fijn bedrijf met fijne sfeer.

goede service, goed behandeld

In december 2015 tweedehands Nissan Qashqai aangeschaft. Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door Marco. Duidelijke afspraken en alles nagekomen. Ik kan de Bruijn Auto\'s BV van harte aanbevelen.

goede service, goed behandeld

Heb een gebruikte auto aangeschaft bij de Bruijn. Werd prettig en vriendelijk geholpen. Duidelijk over inruil, prijs, en staat van onderhoud van de auto, alle tijd voor vragen en proefritjes. Na aanschaf toch een probleem. Dit werd keurig en zonder enige discussie verholpen binnen de garantietermijn. Ben erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede service, komen na wat ze beloven. vriendelijke huiselijke zweer

goede service, goed behandeld

In maart 2015 een mooie BMW 523i aangeschaft bij De Bruyn auto\'s. Na een week begon het lampje van de olie op te lichten en heb er vervolgens 1 ltr olie bijgevuld. Dit heb ik toen direct gemeld. Vervolgens een afspraak gemaakt om dit na te laten kijken. Ongeveer twee weken later de auto weggebracht en in de tussentijd 2ltr olie bijgevuld. De auto was ik een paar dagen kwijt en heb netjes een leen auto meegekregen. Ook niet gebruikelijk maar wel klantvriendelijk. De auto kon ik na een paar dagen weer ophalen en er is toen aangegeven dat zij de motor hebben geflushed. Na het flushen en 400km verder wederom het olie lampje. Ook dit weer direct gemeld. De auto kon ik een weekje later langs komen brengen. Er zou nu serieus naar dit probleem worden gekeken. Om een lang verhaal kort te houden is mijn complete motor gereviseerd door een extern bedrijf. De auto was ik ongeveer 3 weken kwijt. Daar heb ik nu wel een heerlijk rijdende auto voor terug wat nagenoeg geen olieverbruik heeft, minder brandstof verbruikt en directer het gas oppakt. Overigens heb ik in deze drie weken een leenauto meegekregen. Ok, het was dan wel geen BMW maar wel bijzonder prettig dat je niet zonder auto zit. Al met al een serieuze aanpak waar veel garages nog van kunnen leren.

goede service, goed behandeld

Auto gekocht. Prima bedrijf, we zijn netjes en \'lekker normaal\' te woord gestaan. Geen poeha of bla bla verhaal. Helder en duidelijk. Aan den lijve ondervonden dat de service prima is, ze doen hun best om je echt te helpen, ook al is dat op 135 kilometer.

goede service, goed behandeld

Prima bedrijf! Audi A4 Avant gekocht. Van begin tot eind goed geholpen. Ik beveel De Bruyn Auto\'s van harte aan.

aankoop auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

2e hands Renault Megane aan geschaft. Goede aflevering met de gemaakte af spraken. Lekkere koffie.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer positief,zeer klantvriendelijk,uitstekende service kortom een bedrijf waar de klant centraal staat,de gebroeders De Bruyn denken echt met je mee en adviseren uitstekend! Zeer aanbevelenswaardig!!

goede service, goed behandeld

Vorige week mijn Audi A4 opgehaald bij deze firma. Auto was keurig netjes afgeleverd. Ook de onderhandeling een week daarvoor was na volle tevredenheid gegaan.