Goede service nette vriendelijke monteurs

Tot nu toe prima had een storing en werd netjes geholpen. Goede service en lekkere koffie en goede monteurs

Prettig personeel, kundige mensen. Goed overleg, ook tussentijds.

Zie boven

Eerste kennismaking zeker positief

De kleine beurt die mijn auto nodig had, pakte anders uit. Tijdens de servicebeurt ontdekten de monteurs meerdere mankementen. Ze kijken dus verder dan de initiële vraag en denken mee met hun klant. Bovendien werd ik op overtuigende wijze van tevoren geadviseerd wat te doen. Ik vertrouw erop dat mijn auto nu weer heel wat kilometers mee zal gaan.

Heel fijn, auto was in goeie handen

Goed contact gehad met monteur. Altijd even bellen als er wat veranderd moest worden en evt overleggen.

Tevreden over de service

Duidelijke communicatie over de werkzaamheden en de kosten. ACB heeft er een klant bij.

Super service

Goede service, en auto snel weer terug, goede communicatie

Prettig, snel en klantvriendelijk behandeld

De reden dat ik klant ben bij deze garage is dat er wordt meegedacht met de klant. Mocht de relatie niet meer goed voelen, zal ik er zeker niet meer terugkomen. Oftewel, vragen om een review is overbodig.

Vriendelijk, persoonlijk, betrouwbaar in advies

Vriendelijk, persoonlijk, betrouwbaar in advies en altijd de koffie klaar. ..

Goed en snel geholpen

Prima, heel plezierig bedrijf.

Altijd fijn contact, goede en snelle service, heel klantvriendelijk. Houden zo!

Goed advies en vriendelijk

Ga zo door blij met jullie

geen enkele negatieve ervaring, alleen maar positief.

Roel heeft mij vandaag goed geholpen, verteld wat er ging gebeuren. Volgens afspraak telefoon gekregen dat auto klaar was. Prima

Virendelijk en vertrouwd

Warm onthaal en eerlijk en duidelijk verhaal over de auto die we op het oog hadden. Eerlijke prijs gekregen voor onze inruilauto,anders dan dat ze bij de "echte" dealer willen doen geloven. Onze nieuwe auto blijft zeker ook bij Ferry voor service en onderhoud!!

Prima gedaan weer !

Prima gedaan weer !

Keurige ontvangst en afwikkeling van de onderhoudsbeurt

Keurige ontvangst en verdere afwikkeling van de APK keuring en onderhoudsbeurt

Gewoon goed

Heldere communicatie, goede afspraken en transparant.

Bellen en dezelfde dag geholpen kunnen worden! Top

Eigenlijk is het elke keer top. Of ik nu bel wanneer ik een direct probleem heb of voor de jaarlijkse APK of servicebeurt: ACB is snel en accuraat en transparant! En vriendelijk personeel!

Goed en correct

Een prima bestelbus gehuurd. Alles volgens afspraak. Vriendelijk en uitstekend geholpen. Een aanrader!

Topservice, aardige kerels

Topservice, aardige kerels

Perfecte behandeling

Snel, keurig volgens afgesproken tijd, vriendelijk en zeer dienstverlenend

Vriendelijke mensen en goede service

Je word op een vriendelijke manier geholpen, krijgt duidelijke uitleg en wordt op de hoogte gehouden van hoe het met de auto en de servicebeurt gaat.

Top service, kwaliteit én communicatie

Een grote beurt laten uitvoeren incl remmen vervangen. Vooral door de remmen een dure grap, maar wel echte BMW onderdelen gebruikt. Bij ACB worden dan niet alleen puur schijven en blokjes vervangen, maar pakken ze de complete set aan. Kleine onderdeeltjes vervangen, repareren, olie, remvloeistof, slangetjes. Alles is nagekeken! Bij grote kosten etc wordt er netjes overleg gepleegd en niet direct vervangen. Ik kom er zeker terug!

Werd direct herkend en op mijn voornaam aangesproken De reparatie kon direct worden aangepakt, het onderdeel was binnen een half uur opgehaald/bezorgd. De gangbare controles (bandenspanning olie etc,) konden op mijn verzoek ook meteen worden uitgevoerd. Roelof is een voortreffelijk receptionist.

Veilingweg 8 5301 km Zaltbommel

418541 427