Super service

Alles gaat in goed overleg, duidelijke uitleg over wat ze gaan doen en wat het kost. Bij "extra" gebreken waar meer kosten bij kwamen werden we netjes gebeld. Ook bij het ophalen bij de auto weer een duidelijke samenvatrig over wat ze gedaan hadden. Vriendelijke ontvangst, klantgericht, open en eerlijk, Dankbaar voor z'n fijne garage waar je voor alles terecht kan. Een dikke aanbeveling voor iedereen die een auto zoekt of een goeie garage zoekt. Top werk mannen!

Geweldige service!

Geweldige service, wij hadden pech met onze auto, maar zijn enorm geholpen door Ferry en zij team! Of ik deze garage aanbeveel?! Zeer zeker!

Top natuurlijk

Prima service. Roel is vriendelijk en professioneel. Geeft een welkom gevoel. Ook Guido is zeer behulpzaam. Haalde een spijker van 3 cm uit een achterband van mijn leenauto. En vertelde, op mijn vraag, wat hij precies gedaan had om de band te repareren. Veel nieuwe dingen geleerd.

Volle agenda’s, maar toch nog een gaatje kunnen vinden om naar mijn auto te kunnen kijken. Top service en een gratis bakje koffie voor tijdens het wachten

Heel klantgericht

Open en duidelijke communicatie. Echt bijzonder is hoe er creatief naar oplossingen wordt gezocht die de klant zo min mogelijk op kosten jagen!

Aan te bevelen kom afspraken na!

Bij Ferry staat de koffie klaar en is het laagdrempelig. Koffie en alle tijd om je auto te bekijken en vragen te stellen. Auto wordt afgeleverd zoals afgesproken.

Vlot & transparant: TOP service!

Klantgericht: goede communicatie over reparatie èn kosten. Als klant weet ik vooraf waar ik aan toe ben, wel zo fijn! Heel tevreden!

Betrouwbaar en deskundig.

top service

Auto gekocht bij acb helaas pech gekregen en de auto moest worden weggesleept. Acb heeft de auto kosteloos gemaakt. Echt een top service vriendelijk en ook nog een leenauto gekregen voor de tussentijd.

correct en vriendelijk en goed communicerend

Gewoon uitstekend

Zeer net en transparant bedrijf. Komen afspraken na en fantastische service. Heel tevreden, kundige en vriendelijke medewerkers. Ik kom zeker terug!

vriendelijk

Goed overleg, duidelijke afspraken....

Professioneel, vakkundig en snel

Ik ben een tevreden klant en ben blij dat ik wederom goed ben geholpen met mijn auto. Ga zo door! Boris Zalm Rossum

Alweer heel goed geholpen

Leveren goed werk en je wordt altijd goed geïnformeerd als er iets bijzonders aan de hand is. En met kostenopgave!

Snel geholpen

Snelle geholpen en alles gemaakt

Snel, accuraat en servicegericht.

Bijzonder prettig!

Uitstekende service!

Netjes en correct geholpen zoals altijd.

Goede auto ben te vreden.

Mijn er ervaring. Rijdt goed. Zijn alleen wat aan dacht punten. De automatische hapert. Als ik hem in automatische zet dan komt niet voor ruit. Weet als dit normaal is.

Uitstekende service, denken goed mee zelfs buiten de standaard zaken om.

Onze auto had een mankement welke netjes werd opgelost door de heren van ACB, helaas kwamen er binnen een aantal weken nog meer mankementen naar voren. Dit alles heeft geleid tot een forse kosten post maar in alles werd mee gedacht door ACB. Er werd netjes overlegd over de kosten en ik wist op voorhand precies waar we aan toe waren. Ik ben hier in het verleden (5 jaar terug) ook klant geweest, door verhuizing lag Zaltbommel toen uit de richting. Omdat ik sinds een jaar weer terug in de regio woon ben ik weer terug gekomen als klant en blijf dit ook zeker doen. Ik kan iedereen deze transparante garage aanbevelen en zo ook de klantvriendelijkheid van Roel en Ferry.

Top bedrijf!

Recent hebben wij een occasion gekocht bij Autocentrum Bommelerwaard. Wij zijn uitermate tevreden over de vriendelijke en professionele service. Klantvriendelijkheid is duidelijk iets wat hoog in het vaandel staat. Nogmaals dank Ferry en collega's! De auto rijdt perfect.

De vriendelijkheid, zakendeskundigheid en service is in een woord fantastisch.

Altijd goede en fijne service!

Prettige ervaring en goed geholpen.

Vakgarage!

Wat een super garage. Top service!

Hele goede service!

Wordt met je meegedacht