Ik word altijd goed geholpen als er wat is goede service

ACB staat altijd voor je klaar!

Ze zijn zeer professioneel en doen altijd hun uiterste best om de klant te helpen!

Top, goede service!!

Kwaliteit, flexibiliteit en service met een lach

Prettige benadering doo

Het personeel en deskundig advies / reparatie.

ACB is een uitstekend en service gericht autobedrijf

Keurig nette garantie afwikkeling na aandrijfasprobleem Hyundia i10.

Er is duidelijk aangegeven wat het kost ( uit deuken rechter portier) .

Goede service en communicatie.

Ervaren personeel en goede uitleg

Klantvriendelijk en professioneel.

Prima, goede service, vriendelijke behandeling.

30 sterren!!

30 sterren, Ferry, Je hebt een geweldig mooi bedrijf neergezet! Groeten van Jos

geweldig goede kennis van zaken en prima service

Ze denken met je mee. geweldige mensen met veel vakkennis

Goeie kennis en service

Goeie kennis en service en zeer klant vriendelijk

Zeer tevreden en goede service

Ik geef 5 sterren. Ben zeer tevreden. Service erg goed

Goede service Snelle en vriendelijke reactie op mail en aan de balie Heldere uitleg Wordt meegedacht Komen afspraken na

simply the best.

zeer prettige ontvangst bij de receptie/duidelijke en snelle calculatie.optimale en binnen een week gerepareerd.

Klantvriendelijk en tranparant.

Zijn er voor de eerste keer geweest.voor een 1e onderhoud van de Ford Puma ST line. Vriendelijke ontvangst en goede en duidelijke uitleg wat er aan de auto gebeurd is. Vriendelijk personeel. Aanrader. Komen zeker terug bij ACB auto,s voor een volgende onderhoudsbeurt van de Puma.

Geweldige service!

Afgelopen week een polo gekocht bij Ferry. Erg warm ontvangst en een enorme top service! Auto werd helemaal klaar gemaakt, nieuwe APK erop gezet, kleine beurt gehad etc; daarna mocht ik hem ophalen. Goede kwaliteit en eerlijkheid!

Voor de 1ste keer hier geweest en de service is prima. Vriendelijk personeel en ze denken ook nog met je mee

Mijn ervaring met ACB is gewoon super goed, Groetjes

Echt een top zaak

Mijn ervaring is als je wat heb met je auto kan je altijd terecht ze denken vaak mee in oplossingen en proberen het zo goed mogelijk te doen.

Betrouwbaar, persoonlijke, oplossingsgerichte benadering, goede auto's

Goed adres voor zowel aankoop als onderhoud van auto's. Doordat er ook auto's verhuurd worden (Autohopper) kan ACB vrijwel altijd een passende mobiliteitsoplossing bieden.

Uitstekende service en vriendelijk geholpen

Onverwacht probleem met mijn auto. Mijn dealer is echter zo'n 30 km. verderop. Daarom dit bedrijf gebeld. Meteen auto op de brug en ze zagen gelijk wat er loos was. Schatting van de schade gemaakt en na mijn akkoord en materialen en onderdelen besteld. Auto was gereed op tijdstip zoals was doorgegeven. Prima service derhalve.

Zeer klantgericht

Dank

Heel behulpzaam en vriendelijk en als ze tijd hebben word je gelijk geholpen ik vind jullie een super bedrijf bedankt weer .