Vandaag een vw up gekocht. Ben goed geholpen door de mensen en alles gaat er heel gemoedelijk .hele aardige mensen en niet opdringerig. Top bedrijf ik zou er zeker weer een auto kopen bedankt verstappen !!!!! Voor de fijne ervaring!!!!

goede service, goed behandeld

In februari BMW gekocht bij dit bedrijf. Prettige benadering, niet opdringerig, elke vraag werd keurig beantwoord. Prijs/kwaliteit prima in orde. Ruim 6000 km verder nog steeds tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Er stond een Toyota Aygo te koop. Afspraak geregeld om voertuig te komen bekijken. Inmiddels was er veel vraag naar deze Aygo maar daar is het: afspraak is afspraak. Ze hadden deze Aygo al 100 keer kunnen verkopen (voor meer dan de vraagprijs) maar toch waren wij de 1e keus. Aygo gekocht zonder garantie. Bij aflevering lag er een nieuwe APK op en stond geheel geboend klaar voor ophaling. Dat noem ik nou eens goede service. Zeer vriendelijke en bekwame medewerkers. Een echte aanrader voor wie service en begeleiding hoog in het vaandel hebben staan.

goede service, goed behandeld

Bij Autobedrijf Verstappen een occassion Nissan 350 Z gekocht. Wilbert en zijn ouders hebben ons zeer hartelijk ontvangen. Uitgebreid de tijd genomen om ons te woord te staan en proefrit te maken. Een fijn bedrijf dat veel vertrouwen wekt. Afgelopen vrijdag de auto opgehaald. Weer de Brabantse gezelligheid. Ik heb alle vertrouwen in dit mooie familiebedrijf, en de auto rijdt geweldig !

goede service, goed behandeld

Woensdag 7 november onze witte suzuki swift opgehaald van 1 jaar oud met weinig km op de teller. Onze eigen mooie zwarte swift ingeruild en met pijn in mijn hart er achter moeten laten. Ondanks een kleine pin storing alles goed netjes en gemoedelijk verlopen met de aflevering. Ga hier in het vervolg zeker weer kijken voor een andere auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Via Marktplaats een Fiat Ducato gekocht. Wilt u er ook garantie bij? Ik zei nee, dat lijkt me niet nodig. bij de testrit reed de bus prima. Op de terugweg naar huis bleek het groot licht en wat andere dingen niet te werken. Toch even gebeld, ondanks dat ik er voor gekozen had geen garantie te nemen. Ik mocht er mee terug komen, want dit kon nooit veel zijn. Ik heb de bus achter gelaten, de monteur ging het oplossen.Wat bleek de computergestuurde zekeringkast was kapot. Zo\'n ding kost serieus geld! Ondanks dat ik dus geen garantie had genomen, hebben ze de computergestuurde zekeringkast gratis vervangen!!! Toen ik de bus vanmorgen kwam halen was de eigenaar nog steeds zo vriendelijk en enthousiast als bij de verkoop. Ik schrijf eigenlijk nooit een beoordeling maar dit is toch grote klasse!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kom hier pas sinds enkele jaren, eerst voor de apk, toen voor als mijn auto mij zomaar in de steek liet, en vandaag heb ik er een voor mij een nieuwe auto gekocht ! Dit is een heel fijn familie bedrijf, waar ik dan ook met een gerust hart naartoe ga en zal blijven gaan. Ze geven je eerlijk advies en proberen jou te helpen waar ze kunnen. Ik heb geen andere woorden dan top!! En zou zeggen , ga langs en probeer het uit, zeker dat je terug blijft gaan.

goede service, goed behandeld

Woensdags gebeld of de Volvo S60 D5 nog beschikbaar was. Dat bleek het geval te zijn. Ik heb gevraagd of deze voor vrijdag nog gekeurd kon worden zodat ik niet 2x heen en weer hoefde te rijden als de koop door zou gaan. S\'middags een berichtje ontvangen dat de auto gekeurd klaar stond voor de afspraak van vrijdag. Vrijdagmorgen vanuit Friesland naar Uden gereden met de Volvo S60 uit 2003. Oude auto ingeruild en met een prachtige grijze Volvo S60 D5 teruggereden.

goede service, goed behandeld

We hebben nu de zevende auto bij Verstappen gekocht dat zegt genoeg over onze ervaring met Verstappen dat zit wel goed.

goede service, goed behandeld

Ik heb een tijdje geleden een 2e hands auto gekocht bij autobedrijf Verstappen. Ik ben hier hartelijk ontvangen en goed te woord gestaan. Na de aankoop van de auto deden zich nog een aantal problemen voor, maar deze problemen heeft Mr. Verstappen fatsoenlijk afgehandeld. Ik ben tevreden over de auto en de service!

perfect, zeker aan te bevelen

Een aantal weken geleden een prachtige goed onderhouden alfa romeo 159 ti aangeschaft. Er waren nog wat kleine reparaties nodig die allemaal keurig opgelost zijn binnen de garantie. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en het bedrijf gaat goed met zijn klanten om. Altijd bereikbaar en een mooi wagenpark. Absoluut een aanrader voor de aankoop van een auto!

goede service, goed behandeld

Mijn allereerste eigen autootje gekocht bij Autobedrijf Verstappen. Goede service en erg blij met mijn Volkswagen Up!

perfect, zeker aan te bevelen

Afgelopen donderdag heb ik bij Autobedrijf Verstappen B.V. dan eindelijk mijn droomauto gekocht. Super klantvriendelijk, weten waar ze over praten en luisteren naar de wensen van een klant. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden. Nogmaals bedankt.

goede service, goed behandeld

Zeer aardige mensen goed geholpen. En lekker gekletst met bakkie koffie erbij.

perfect, zeker aan te bevelen

super fijne mensen en correct,en mooie auto;s,echt een aanrader !!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

voldoende, een redelijke ervaring

Vorig jaar mei 2017 een Nissan Qashqai +2 gekocht bij Verstappen. Net bedrijf ondanks wij tegen sluitingstijd aankwamen werden wij nog netjes geholpen. Proefrit was zelf nog mogelijk. Dat is een voordeel dat de eigenaars op het terrein wonen. T/m heden met de wagen geen problemen. Ondanks alle lovende woorden een aantal opmerkingen.: - Tijdens het aankoopgesprek niet aangeven dat het een import auto betrof. - Vaag over de garantie. - Wagen was bij aflevering minimaal voorzien van brandstof. Op de terugreis naar Amsterdam moest ik tanken. Ondanks deze opmerkingen zal ik zeker bij een nieuwe zoektocht dit bedrijf gaan bezoeken.

goede service, goed behandeld

Reeds mijn 3e auto aangeschaft bij autobedrijf Verstappen. Ons vertrouwd adres voor onderhoud, reparaties en aanschaf auto’s. Geweldige service en een warm welkom door al het personeel! En uiteraard staat de koffie altijd klaar die ook nog de lekkerste is in de omgeving!

goede service, goed behandeld

Wij wonen in het zuiden van het land en we zagen op internet een zeer mooie Ford Focus bij dit bedrijf. We hebben een afspraak gemaakt voor een proefrit en wij waren meteen verkocht. De verkoper was zeer geduldig en na een week hebben wij deze auto gekocht en zijn tot op heden zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

prima garagebedrijf,eerlijke mensen goede afspraken,en een prima service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

voldoende, een redelijke ervaring

Zeer fijne mensen en goed geholpen!

goede service, goed behandeld

Absoluut de moeite waard om hier eens naar een auto te kijken. Hier een nette auto voor een aantrekkelijke prijs gekocht.

goede service, goed behandeld

Mijn vriendin en ik waren opzoek naar een Opel Zafira. Bij verstappen stond een zeer mooi exemplaar. Bij aankomst werden we zeer vriendelijk behandeld. Ook mochten we een proefrit maken. Er zat een klein deukje in de auto, deze zouden ze eruit halen ook zou er een nieuwe APK keuring opkomen. Mijn huidige auto kon ik erop inruilen. We werden het eens met de prijs. Op de dag dat ik de auto kon komen ophalen stond ie netjes klaar. Het afhandelen verliep heel vriendelijk en fijn. ook werd mij de auto nog even uitgelegd. Ik ging met een zeer tevreden gevoel naar huis.

perfect, zeker aan te bevelen

Heel tevreden met onze aankoop en de service. Wij komen niet uit de buurt, dus vantevoren gebeld of de auto nog te koop stond. Vlak voor sluitingstijd kwamen wij aanrijden. Desondanks werd alle tijd voor ons genomen. De door ons gewenste auto werd zelfs nog even voor ons op de brug gezet voor een laatste grondige check. Al met al heel goed geholpen. Zeer vriendelijk en gemoedelijk. In niets het gevoel gekregen dat er aan \'gladde verkooppraatjes\' wordt gedaan.

Molenheiderweg 1

5405 ND Uden