Vandaag mijn nieuwe autootje opgehaald. Goede service. Heel klantvriendelijk een top familiebedrijf

Zeer tevreden!

Gebeld voor een auto, kon dezelfde avond komen proefrijden. Fijn ontvangst, nette mensen. Proefgereden, dit voelde gelijk goed. We hadden een bedrag in ons hoofd, tijdens de onderhandeling ging het al snel, nog niets gezegd en hij kwam met een heel mooi voorstel. (Eigen auto ingeruild) Geen onderhandeling nodig verder! Bij het ophalen van de auto ging het allemaal snel en netjes. Op de terugweg leek de auto wat te mankeren, contact gezocht, het was geen probleem om terug te komen er het te laten nakijken, ik kon het kosteloos laten maken Achteraf bleek het niks ernstigs te zijn en hebben we contact gehad dat dit mogelijk eenmalig was. Al met al, goede garage, nette mensen, eerlijk en vertrouwd.

Klantvriendelijk en goede service

Zaterdag hebben wij onze auto opgehaald wat een vriendelijke mensen en wat een goede service je voelde je eigen gelijk thuis dat lieten ze je ook wel merken de volgende keer als wij weer een andere auto nodig hebben gaan wij zeker weer naar autobedrijf verstappen toe in uden Frans en Elly Schouten

Vriendelijke duidelijke uitleg

Fijne ervaring, duidelijk alles uitgelegd over auto, en gezorgd voor goed gevoel bij aankoop. Ook na aankoop goed behandeld.pascal.

Een heel fijn bedrijf met waar warme mensen werken

We kwamen de eerste keer kijken voor een andere auto, en werden al warm ontvangen. We moesten een stuk rijden, maar het is zeker de moeite waard. Personeel neemt alle tijd voor je, en luisteren ook goed naar je wat je wilt. Ook fijn dat ze je andere auto innemen. Ook hier erg fijne afwikkeling voor. Er was een klein mankement aan de nieuwe auto gevonden door de verkoper, en ook dit wordt eerlijk gedeeld en opgelost. Kortom een super bedrijf! Zeker aan te raden.

Niks op aan te merken

Wij zochten een Opel meriva automaat en kwamen bij dit bedrijf er een tegen. Het was er een uit 2016 met weinig km op de teller voor een schappelijke prijs. Alles klopte wat er op de site stond geen woord van gelogen. Zijn wezen kijken en hebben de auto gelijk aangeschaft. Vandaag 15 februari hebben wij hem opgehaald. Weer hartelijk ontvangen nemen de tijd voor je. Helaas is de afstand te ver, anders ging de auto daar in onderhoud. Dus tot zo ver zeer tevreden hoe alles is gegaan.

Zeer prettige ervaring

Ik heb een leuke Kia Picanto voor mijn vrouw bij Autobedrijf Verstappen gekocht. Vandaag afgehaald. Wat een leuk en authentiek familiebedrijf. Van grootvader naar vader naar zoon. Het zijn ontzettend leuke mensen waarbij je meteen op je gemak bij bent. Onze oudere auto fatsoenlijk kunnen inruilen. Alles goed verlopen. Kan nog niet veel zeggen over onze auto, maar gezien de staat van het voertuig verwacht ik geen enkel probleem. Ik kan deze mensen van harte aanbevelen.

Prima service en prettige mensen

Afgelopen week een Ford S-max gekocht. Alles zoals is afgesproken is ook netjes nagekomen. Bijzonder vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Openingstijden in de avond op woensdag is ook erg gemakkelijk. Zeker eens de moeite waard om eens langs te gaan als je een auto zoekt. John van Dijk

Uitstekend geholpen

Paar weken terug een BMW 3- serie gekocht bij autobedrijf Verstappen. Super vriendelijk geholpen, gemoedelijke sfeer waar je je meteen thuis voelt. Ze hebben echte kennis over de auto's en willen je met alles helpen. Eigen werkplaats waarbij alles goed en vakkundig gemaakt word. Absolute aanrader!! Mijn volgende auto koop ik ook hier!

Super bedrijf zeer tevreden!!

Ik heb afgelopen week een BMW 5-serie gekocht bij Verstappen en ik ben super tevreden over letterlijk alles! Hele vriendelijke en eerlijke mensen waarbij je je gelijk helemaal welkom voelt. Gewoon een super service en ook hele goede auto’s, zeer betrouwbaar. Ik raad ze zeker aan!

Geweldige mensen

Tot heden zeer goed begeleid en behandeld.

Super auto bedrijf

Vandaag mijn volkswagen polo mogen ophalen bij dit mooie familie bedrijf , ik ben zeer goed ontvangen door familie Verstappen , hij stond mooi opgesteld in de showroom met als extra twee nieuwe banden op de polo , netjes uitleg gehad hoe alles werkt in de auto , mijn zien ze hier zeer zeker terug , complimenten voor jullie ! Groetjes Ritchy

Prima adres!

Heb hier een 5 jaar oude S-Max 2.0 TDCI Titanium Sport edition aangeschaft. Ontvangst vriendelijk. Schappelijke prijs. Nette voorwaarden. Nu 5 maand verder. De auto voldoet nog steeds prima. Geen onverwachte verrassingen.

Communicatie nul

Bedrijf telefonische benadert n.a.v. een advertentie op marktplaats. Kreeg het verzoek mijn inruil via hun website in te sturen, dezelfde dag nog gedaan. Na 4 dagen nog niks vernomen en via de chat van marktplaats nogmaals verzocht om een reactie....... men leest het bericht maar hebben geen tijd voor een reactie. Dit zegt mij al genoeg!! Hoe gaat zo'n bedrijf om met een service als ze al niet eens reageren op een inruil voorstel? Succes!

Beste meneer Raatjes, Wat vervelend om dit zo van u te horen. Excuses voor de latere reactie, maar wegens onderhoud aan de website zijn wij regelmatig uit de lucht. Hier wordt nu uiteraard aan gewerkt maar echter verwachten wij hier nog enkele weken last van te hebben. Wij wensen u succes met de zoektocht naar een nieuwe auto.

Superbedrijf en betrouwbaar

Na meer dan een half jaar zoeken heeft Wilbert een prachtige Audi gevonden.Iedere dag was hij bezig met zoeken wat heel veel tijd vergde en niets was te veel voor Wilbert. De Audi heb ik inmiddels meer dan 1 maand en de binnenkant ziet er uit als een cockpit en rijd super goed net als een vliegtuig met power.Het bedrijf heeft het altijd druk en toch word je goed geholpen door Wilbert en zijn ouders en de monteurs niet te vergeten .Super knap van ze.

Samen met mijn dochters naar Polen, garage Verstappen heeft de auto tiptop in orde gemaakt, winterbanden erop en een extra beurt gegeven. Zonder daarvoor de hoofdprijs te vragen. Een garage om bij terug te komen. Els Knipping

Betrouwbaar

Bij een tweede bezoek aan het bedrijf en contact met Dhr. Verstappen zijn we samen tot een overeenkomst met de aankoop van mooie occasion, ik heb er een goed en vertrouwd gevoel bij. Echt een meedenkend bedrijf wat je goed gevoel geeft👌

Behandeling van de klant zoals het behoort te zijn.

Twee weken geleden een Mercedes B klasse gekocht en onze auto ingeruild bij de firma Verstappen. Vriendelijke ontvangst met koffie en een ongedwongen sfeer. De verkoper had alle tijd en gaf een reële inruilprijs voor onze auto. Bij het ophalen van de Mercedes een week later werden wij weer vriendelijk en uitermate correct behandeld. Hebben altijd occasions gekocht, maar werden hier behandeld alsof wij een nieuwe auto kochten.

Verstappen ook hier #1

Alweer onze 2e auto bij dit familiebedrijf gekocht. En net zoals bij de 1e aanschaf een warm welkom en eerlijk zaken doen. Kwaliteit voor een goede prijs, een auto waarmee je heel lang veilig de weg op kan. De gehele familie staat je waar nodig is bij, administratief een optimale afhandeling. Gezien de uitstekende kwaliteit van de auto hoef ik voorlopig niet meer te komen, maar als wij weer een auto nodig hebben, ga ik toch echt eerst hier naar toe. Fam. Verstappen: een dikke 10

Deskundig advies en vriendelijk, zeker aan te bevelen.

Na veel fijne kilometers met mijn auto gereden te hebben was het weer tijd voor een nieuwe. We zijn hier erg goed en deskundig geholpen. Prijs kwaliteit is top en wat kan ik nog meer zeggen, soms hoef je niet ver te zoeken om een goed autobedrijf te vinden waar je, je nieuwe TOP auto kan kopen. Met een lokale Udense groet ik iedereen en kom gerust langs bij Autoberdrijf Verstappen !

Prima bedrijf

Pas onze mooie Ford Focus station hier gekocht. Leuk familie bedrijf,Geholpen door Wilbert waarbij een proefrit direct geregeld werd...Paar kleine dingentjes die bij aflevering netjes waren verholpen..Auto afgeleverd door Moeder des huizes,Allemaal erg vriendelijk...Hier zou je zo weer een auto kopen!!!!!!!

Tevreden klant

Onlangs kocht ik een auto bij Autobedrijf Verstappen, en werd klantvriendelijk behandeld. We werden prima en vlot geholpen, en kochten een auto naar onze zin. Wanneer we iets zouden hebben, of een vraag, dan staan zij altijd voor je klaar om je hierbij te helpen. Grote klasse van hen!

Een prima eerlijk bedrijf met vakkennis.

Vanaf het eerste contact kreeg ik een goede eerlijke beschrijving van de auto. De dag dat ik ging kijken werd ik ontvangen met een kopje koffie en een uitgebreide uitleg van de auto. Bij de aflevering werd alles nog door de garage nagelopen en reed weg met een volle tank benzine! Aardige mensen met vakkennis, ik koop daar zeker mijn volgende auto ook weer.

Topbedrijf

Gemoedelijke sfeer. Geen opdringerig gevoel gehad. Alles goed en rustig uitgelegd. Komen we zeker weer terug! Nu eerst maar genieten van onze geweldige Audi A3!

Super netjes geholpen

Ik ben netjes en correct behandeld en heb mijn droomauto kunnen kopen , Wilbert bedankt en zeker tot ziens

Molenheiderweg 1 5405 ND Uden