Goed geholpen aardige mensen

Paar weken geleden een E-Klasse bij Verstappen gehaald! Rijdt nog steeds erg heerlijk. Achteraf gezien was er een klein luxe mankement gevonden die uiteindelijk door hen netjes opgelost is (stoelverwarming), zelfs 2/3 weken na het hebben van de auto. Tijdens het kopen super geholpen en zelfs erna! Zeer goede after service :) De kans is groot dat bij een volgende occasion wij eerst hier zullen kijken!

Heel goed en naar tevredenheid. !!!

Klant vriendelijk, nemen de tijd om het uit te leggen .hoe alles werkt. Zou het zeker aanraden aan anderen. Geeft ook een vertrouwd gevoel!. We hebben een prachtige auto gekocht en zijn er heel blij mee!! Thymen dankje wel voor de goede service. Vriendelijk groet Thea

Klantvriendelijk autobedrijf

Een aankoop is snel gedaan als blijkt dat het een solide keuze is die bij je past. De voorwaarden zijn op een later tijdstip nog even goed doorgesproken. Men komt de afspraken goed na en doet wat men belooft. Een informele sfeer, men wil bouwen aan het vertrouwen van de klant, door te doen wat men belooft. Klantvriendelijk met verstand van de branche Tip: juiste verwachtingspatroon mbt aankoop op voorhand zorgvuldig en compleet doorspreken met de klant. Een auto aankopen is tenslotte niet voor iedere klant dagelijkse praktijk.

Super vriendelijk, niet opdringerig. Je mag op je gemak alles bekijken. Goede tips bij vragen. Bij ophalen van de auto alles netjes geregeld en goede uitleg. Helemaal Top

Excellent customer service

The very friendly treatment they explained the characteristics of the car very well and at all times they helped us which we appreciate very much.

• Would you recommend us? Yes

Top bedrijf!!!

In mijn zoektocht naar een Renault Clio kwam ik bij deze garage terrecht. Ik nam contact op om een bezichtiging in te plannen en dit verliep heel soepeltjes. Daar aangekomen stond ik oog in oog met een blinkend pareltje waar mijn hart sneller van ging kloppen!!De verkopers namen ruim de tijd om me van goede informatie te voorzien! Na een perfecte proefrit ( en een paar kopjes koffie)hebben we de aankoop rond gemaakt. Een paar dagen later kon ik de auto al ophalen en werd ik wederom vriendelijk en deskundig geholpen. Waar dit bedrijf zich volgens mij in onderscheid( t.o.v andere autobedrijven die ik eerder bezocht )is dat zij eerlijk lijken in het niet bijverkopen van diensten ( zoals afleverkosten)als dat niet nodig is. Ik waardeer het zeer vooral omdat ik er zelf niet naar vroeg maar hun me erop wezen; zo heb ik weer een hoop geld uitgespaard!!

Geweldige zaak

Prima onderhandelen, leuke service en gezellige jongens

Ik zal hier in de toekomst zeker een auto kopen

Vriendelijk ontvangst, goede uitleg en fijne service. Ondanks corona zeer behulpzaam. Een adres om zeker in de toekomst nog een andere auto te komen. Heel ruime keuze aan occasions. Bij mij was de keuze op een Ford Focus gevallen. Mooie auto, in goede staat en zeker niet te duur.

Goed en vriendelijk geholpen

Bedrijf komt erg betrouwbaar over echt familie bedrijf en goede service nu al drie maanden super blij met onze opel mokka volgende auto..... Eerst naar verstappen

prima verlopen, goed contact en netjes afgehandeld.

prima verlopen, goed contact en netjes afgehandeld.

Vlot, vriendelijk

Het personeel komt betrouwbaar over. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Enorm aangenaam, werd goed geholpen en zo dus mijn auto kunnen vinden. Al mijn vragen ook keurig beanrwoord!

Super geholpen! Geweldige auto!

Ik ben bij Autobedrijf Verstappen erg goed geholpen! Afgelopen Oktober een zeer nette Volvo V40 gekocht. Erg vriendelijke en kundige mensen.

direct to the point

Goede vriendelijke ontvangst, en hebben kennis van zaken.

Goed geholpen - eerlijk advies

Goed geholpen - eerlijk advies

Zeer tevreden . Klantvriendelijk, meedenkend, duidelijke uitleg, en personeel neemt de tijd voor je!

PRIMA

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Leuk contact, eerlijk verhaal

We kwamen spontaan langs om naar een auto te kijken. Ons oog viel op een veel oudere BMW coupé. We hebben gelijk een proefrit gemaakt en de koop gesloten. Leuk persoonlijk contact en een eerlijk verhaal.

Een prettige ervaring bij aanschaf auto en afhandelingen/nazorg.

Wij zijn op autobedrijf Verstappen gekomen, puur omdat onze interesse ging naar een auto die daar te koop stond. Wij moesten wel 150 km rijden om in Uden te komen. Met een goede onderhandeling zijn wij het eens geworden met de prijs en onze oude auto konden wij ook nog inruilen. Voordat we de auto meekregen, is onze nieuwe auto eerst nog eens nagekeken door Autobedrijf Verstappen. Na enige tijd, zijn wij er achter gekomen, dat de afneembare trekhaak niet in de kofferbak lag. Met een telefoontje naar Verstappen, was alles snel geregeld. per post hebben wij de bijhorende trekhaak in ontvangst genomen... Het was voor ons een prettige samenwerking.

Netjes ontvangen en met een goede auto weg gegaan.

Vandaag heb ik mijn volkswagen up mee mogen nemen. Auto rijd super en is netjes van te voren gecontroleerd en onderhouden door het bedrijf.

Zeer klantvriendelijk en goed geholpen !

Na lang zoeken op internet, kwam ik op de website van Verstappen een super mooie Ford Focus tegen. Gebeld om een proefrit af te spreken. Het zijn zeer vriendelijke mensen. Wilbert gaf me uitgebreide informatie. Ik kreeg ruim de tijd om de auto te bekijken en proef te rijden. Ook bij de aflevering een hartelijke ontvangst (echt familie bedrijf) en uitgebreid de tijd en aandacht. De auto zag er perfect uit. Helemaal goed !

Betrouwbaar

Per toeval kwam ik op de site van Verstappen. Voor mij een onbekend bedrijf. Ze hadden een Jeep Wrangler staan. Zelf had ik een BMW X6. Dit werd een verhaal op de dag dat ik mijn nieuwe jeep kon halen reed er een collega tegen mijn auto aan. Over en weer contact gehad met Wilbert en moeder van. Geweldig lieve mensen betrouwbaar en eerlijk. Mijn gevoel was vanaf het begin goed. En deed bleek ook te zijn. Erg geholpen in het mee denken. Dank je wel hier voor.

Een fiat 500 voor een mooie prijs gekocht. Vriendelijke mensen en goed geholpen.

Heel klantvriendelijk, professioneel en meedenkend

Zeer klantvriendelijk bedrijf waar je goed te woord wordt gestaan. Alles van eerste contact tot aankoop helemaal dik in orde!