• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is mijn garage. Ze doen het onmogelijke direct en heb er begrip voor dat wonderen iets langer duren. Die combinatie maakt het dat ik met alles aan mijn auto naar deze garage ga. Gewoon fijne mensen, geen bluf en begrip voor de gewone man die graag auto wil rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zondag 10 februarie 2019 om half zeven in de morgen gaat mijn dakkoffer niet meer open, wij wilden op tijd weg met vakantie.Wat nu. Remco schimmel gebeld, 7 uur was hij bij de garage ,andere dakkoffer geplaats geen probleem. Gevraagt wat zijn de kosten nirt zeuren fijne vakantie. top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was al even op zoek naar een Audi TT cabrio en uiteindelijk in Klarenbeek bij garage Schimmel een mooi exemplaar gevonden. De wagen was van een liefhebber geweest, zag er keurig uit en had bij garage Schimmel altijd op tijd zijn onderhoud gehad, terug te vinden in de boekjes. Ik werd prettig te woord gestaan en na een proefrit kwamen we een mooie prijs overeen. De auto uit 2004 werd verkocht zonder garantie. Mocht er echter een probleem zijn kon ik altijd langskomen en zouden ze het oplossen. Al na 2 weken kon ik deze belofte testen. Bij stapvoets file rijden liep de koelwatertemperatuur te hoog op, met de verwarming op z\' n hoogst en de blower op vol was het net te doen. Gecheckt, de 2 koelvinnen slaan niet aan. Ondanks dat ik geen garantie had toch maar even bellen. Het verbaasde me zelfs een beetje dat ik de auto direct kon brengen. Na een paar dagen was het euvel verholpen. Ze hebben alles nagelopen en er bleek een kabelbreuk in het circuit te zitten. Garage Schimmel heeft service hoog in het vaandel staan. Ze maken hun belofte dan ook geheel waar, top.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren is Garage Schimmel onze \"huisgarage\". Al onze bussen en auto\'s gaan hier naartoe en ik kan niet anders als zeggen dat zij immer vol enthousiasme elk probleem verhelpen!!! Een absolute aanrader voor eenieder die op zoek is naar kwaliteit en service maar ook beslist naar klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij schimmel een 2e hands auto gekocht.\r\nMooie auto , een klein defect werdt perfect gerepareerd,onder garantie\r\n\r\nKan deze garage aan iedereen aanraden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met oldtimer gestrand in Klarenbeek 7.00 uur in de morgen. Bij garage Schimmel voor hulp aangeklopt, ondanks dat ik geen klant ben toch een leenauto gekregen, dat is pas echte service. Ze zijn er zéér behulpzaam en gemoedelijk, eerst een kop koffie en vervolgens mag je je probleem vertellen. Het voelde net als een warme douche als je zo geholpen wordt, zo een service is vandaag de dag niet meer vanzelfsprekend. Garage Schimmel thanks again!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf uitstekend, ik raad ieder ander, ga zo door!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat bij mijn vorige garage het probleem met mijn auto maar niet gevonden kon worden/opgelost werd, lukte het Garage Schimmel in 1x het manco te vinden en te repareren. Ik blijf hier zeker heen gaan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Van de Ford dealer overgestapt naar Garage Schimmel. Hier wordt pas echt meegedacht met de klant. Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionele, klantvriendelijke benadering. Zeer kundig en betrouwbaar. Ik ben 5 jaar geleden verhuisd naar Duitsland, maar ik blijf naar Garage Schimmel gaan met mijn auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf waar kwaliteit en service hoog staat.\r\nMedewerkers die zeer klantvriendelijk zijn.\r\nIn 1 woord een top garage!!!\r\nHet beste toegewenst en ga zo door \r\ngr Nina Rosalia

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bedrijf wat altijd voor me klaar staat!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kort maar krachtig, wat een Top garage.\r\ngeweldige service voor een scherpe prijs, wat wil je nog meer!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn super geholpen door het team van Garage Schimmel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed ik kom er al jaren ze zijn zeer hulpzaam en vooral in mijn situatie ( eigenzaak) staan ze dag en nacht klaar voor me

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima, kleinschalig bedrijf met vakkundig en vriendelijk personeel.\r\nGoed service. Voor mij, als absolute leek op autogebied, is het belangrijk dat ik de mensen kan vertrouwen. Dat heb ik hier gevonden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige mensen, je wordt perfect geholpen. Daar bovenop komt nog het feit dat je gewoon kunt meekijken met wat ze doen en dat waardeer ik enorm.\r\n\r\nMvg,\r\n\r\nSven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Enige echt betrouwbare tweedehandsautohandelaar en garage die ik ken.\r\nAltijd goede service en betaalbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met garage Schimmel is zeer goed! Mijn oude autootje werd met grote zorg behandeld en tegen een zeer redelijke prijs weer fit gemaakt. Ik kom zeker terug!

Over Garage Schimmel V.O.F.