Goeie vakbekwame garage en zijn héél klantgericht

Top service, vriendelijk, klantgericht. Altijd proberen iets te maken, niet meteen met dure nieuwe onderdelen vervangen. Meedenken als we een probleem hebben. Eerlijk en behulpzaam. We komen hier al jaren en komen hier heel graag. Onze hele straat heeft zijn auto in onderhoud bij deze vakmannen en ze hebben ons ook geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Ik kan iedereen deze garage van harte aanbevelen!

Fijne meedenkende garage!

Ik kwam als nieuwe klant binnen maar ben behandelt alsof ik er al jaren kom. Ook toen ik na bandenwissel problemen had nam men ondanks grote drukte toch even tijd om er naar te kijken. Fijn om zo’n garage in de buurt te hebben met het besef dat je daar altijd terecht kan als je een probleem hebt. Geen mooie verkoop praatjes maar gewoon meedenken met de klant. Jullie gaan mij terug zien met ook mijn andere auto’s.

Super service!

Bij mijn „eigen“ garage in Zutphen had ik ruim een uur moeten wachten omdat er vier wachtenden voor mij waren. Bij Garage Schimmel (lag op mijn route naar Utrecht) werd ik direct geholpen met een nieuwe koplamp voor mijn Polo. Toen pinnen niet mogelijk was mocht ik zonder betaling wegrijden. Kom maar langs, wanneer je weer eens in de buurt bent, zei de baliemedewerker. Dat is super service voor een onbekende klant!

Geweldige service

Na aankoop van auto een Paar onverwachte problemen gehad deze werden tot onze tevredenheid opgelost er werd direct een leenauto beschikbaar gesteld. De auto werd keurig bij ons thuis gerepareerd weer Afgeleverd. Al met al een garage die ik iedereen aan kan bevelen

Nette ontvangst bii binnenkomst

Proefrit gemaakt in 2 auto's. Na proefrit gepraat met Remco. Hij is niet dwingerig, hij laat je rustig nadenken. We zijn overeengekomen. Garage ziet er netjes uit, een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

Dit is mijn garage. Ze doen het onmogelijke direct en heb er begrip voor dat wonderen iets langer duren. Die combinatie maakt het dat ik met alles aan mijn auto naar deze garage ga. Gewoon fijne mensen, geen bluf en begrip voor de gewone man die graag auto wil rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

Zondag 10 februarie 2019 om half zeven in de morgen gaat mijn dakkoffer niet meer open, wij wilden op tijd weg met vakantie.Wat nu. Remco schimmel gebeld, 7 uur was hij bij de garage ,andere dakkoffer geplaats geen probleem. Gevraagt wat zijn de kosten nirt zeuren fijne vakantie. top

perfect, zeker aan te bevelen

Was al even op zoek naar een Audi TT cabrio en uiteindelijk in Klarenbeek bij garage Schimmel een mooi exemplaar gevonden. De wagen was van een liefhebber geweest, zag er keurig uit en had bij garage Schimmel altijd op tijd zijn onderhoud gehad, terug te vinden in de boekjes. Ik werd prettig te woord gestaan en na een proefrit kwamen we een mooie prijs overeen. De auto uit 2004 werd verkocht zonder garantie. Mocht er echter een probleem zijn kon ik altijd langskomen en zouden ze het oplossen. Al na 2 weken kon ik deze belofte testen. Bij stapvoets file rijden liep de koelwatertemperatuur te hoog op, met de verwarming op z\' n hoogst en de blower op vol was het net te doen. Gecheckt, de 2 koelvinnen slaan niet aan. Ondanks dat ik geen garantie had toch maar even bellen. Het verbaasde me zelfs een beetje dat ik de auto direct kon brengen. Na een paar dagen was het euvel verholpen. Ze hebben alles nagelopen en er bleek een kabelbreuk in het circuit te zitten. Garage Schimmel heeft service hoog in het vaandel staan. Ze maken hun belofte dan ook geheel waar, top.

perfect, zeker aan te bevelen

Al jaren is Garage Schimmel onze \"huisgarage\". Al onze bussen en auto\'s gaan hier naartoe en ik kan niet anders als zeggen dat zij immer vol enthousiasme elk probleem verhelpen!!! Een absolute aanrader voor eenieder die op zoek is naar kwaliteit en service maar ook beslist naar klantvriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

Bij schimmel een 2e hands auto gekocht. Mooie auto , een klein defect werdt perfect gerepareerd,onder garantie Kan deze garage aan iedereen aanraden.

perfect, zeker aan te bevelen

Met oldtimer gestrand in Klarenbeek 7.00 uur in de morgen. Bij garage Schimmel voor hulp aangeklopt, ondanks dat ik geen klant ben toch een leenauto gekregen, dat is pas echte service. Ze zijn er zéér behulpzaam en gemoedelijk, eerst een kop koffie en vervolgens mag je je probleem vertellen. Het voelde net als een warme douche als je zo geholpen wordt, zo een service is vandaag de dag niet meer vanzelfsprekend. Garage Schimmel thanks again!!

goede service, goed behandeld

uitstekend, ik raad ieder ander, ga zo door!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Nadat bij mijn vorige garage het probleem met mijn auto maar niet gevonden kon worden/opgelost werd, lukte het Garage Schimmel in 1x het manco te vinden en te repareren. Ik blijf hier zeker heen gaan!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Van de Ford dealer overgestapt naar Garage Schimmel. Hier wordt pas echt meegedacht met de klant. Zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Professionele, klantvriendelijke benadering. Zeer kundig en betrouwbaar. Ik ben 5 jaar geleden verhuisd naar Duitsland, maar ik blijf naar Garage Schimmel gaan met mijn auto.

goede service, goed behandeld

Een bedrijf waar kwaliteit en service hoog staat. Medewerkers die zeer klantvriendelijk zijn. In 1 woord een top garage!!! Het beste toegewenst en ga zo door gr Nina Rosalia

goede service, goed behandeld

Een bedrijf wat altijd voor me klaar staat!!!

perfect, zeker aan te bevelen

Kort maar krachtig, wat een Top garage. geweldige service voor een scherpe prijs, wat wil je nog meer!!!!

Zeer tevreden.

Keurig geholpen!

goede service, goed behandeld

Wij zijn super geholpen door het team van Garage Schimmel!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed ik kom er al jaren ze zijn zeer hulpzaam en vooral in mijn situatie ( eigenzaak) staan ze dag en nacht klaar voor me

Elsbosweg 71

7381BJ Klarenbeek