Een echte aanrader !

hele fijne en prettige ervaring gedurende het gehele proces van bezichtiging ,proefrit tot aan de aflevering van de auto.

Vriendelijk en betrouwbaar

Henk is eerlijk en betrouwbaar. De auto is precies zoals hij het zegt. Geen slinkse praatjes en verborgen gebreken. Ik heb er een hele goede koop gedaan. Zeer tevreden.

Gewoon goed.

Vorige week m'n 3e of 4e auto bij dhr. Van Doorn gekocht. Duidelijke communicatie, auto voldoet aan alle verwachtingen.

Eerlijke en betrouwbare verkoper!

De verkoper is eerlijk en betrouwbaar. We hebben een goed werkende auto aangeschaft. Alles werkt naar behoren en we zijn er erg blij mee.

Duidelijk en helder verhaal fijn contact

Fijne begeleiding in het proces naar een andere auto Niet het idee dat er een auto verkocht moest worden aan mij maar echt gekeken naar, wat is de wens en wat past het beste bij ons

Goede afspraken

Goede afspraken, goede service en beloftes nagekomen.

Heel goed geholpen En heel blij met de auto

Leuk autootje gekocht

Heel goed geholpen door Henk van van Doorn auto's. Prima autootje nog steeds blij mee

Zeer vriendelijk en schappelijk, en goede service.

Ik heb een goede ervaring gehad. Een goed geprijsde auto in vergelijking met andere aanbieders, die exact dezelfde auto aanboden. Goed advies gekregen. Heel vriendelijk en schappelijk. In goed overleg een beurt laten geveen en een extra verzekering afgesloten die voor heel Europa geldt omdat ik toch een behoorlijke afstand verder weg woon. Hiermee dus een degelijke garantie afgesloten. Door stom toeval al heel snel een probleem opgedoken. Nu in overleg en goede uitleg wat er moet gebeuren, een afspraak gemaakt 'hier-om-de-hoek', en dan wordt het mooi opgelost. Top! Dus ondanks het snel opgelopen probleem, al met al tòch nog een hele fijne ervaring.

Goede auto voor een goede prijs

Van Doorn heeft mij een Hyundai Ioniq verkocht. De auto voldeed qua bouwjaar, kilometrage en prijs aan mijn wensen. De no-nonsense stijl beviel mij wel. Ik had een paar vragen waar niet direct antwoord op was maar die werden opgezocht en opgeklaard. Na een proefrit heeft Van Doorn ervoor gezorgd dat de auto piekfijn werd opgeleverd. Geen krasjes en knarsjes en helemaal volgens de voorwaarden van de Hyundai fabrieksgarantie. Ik heb inmiddels 2000 km in de auto gereden en geniet er nog dagelijks van!

Fijn zaken gedaan!

Nette auto gekocht, snelle service, reële prijs betaald.

Hele aardige man en eerlijk

Super goed

Ik had een top ervaring bij dit autobedrijf. Goede deal.

Helemaal super!

Mijn allereerste auto onlangs aangeschaft en nu al met veel rijplezier! Fijne service en goed advies!

Top product en fijne persoonlijke service

Proefrit op passende tijd in mijn agenda. Nette presentatie, snelle servicebeurt en alvering eerder dan verwacht. Top ervaring.

Geweldig geholpen

Ik kan iedereen aanraden om daar een auto te kopen. Ik ben fantastisch geholpen en heb hele goede service gekregen. Ik ben heel erg tevreden

Nam de tijd voor een goede toelichting

Ik was al een tijdje op zoek naar een familie-auto en had al meerdere testritten gemaakt bij andere garages. Vervolgens kwam ik uit bij Van Doorn Auto's. Zij maakten voor mij het verschil: ze hadden als enige een uitgebreid en eerlijk verhaal bij de verschillende auto's waar ik in had gereden. En ze gaven een goed verhaal op de Volkswagen waar ik interesse in had. Kort door de bocht: ik ben dik tevreden en kom graag bij hen terug.

Goede service.

Alles naar wens verlopen. Een gevonden defect snel opgelost.

Goed geïnformeerd en flexibele service

Goede uitleg gekregen van de gang van zaken rondom aankoop auto. Verkoper was vriendelijk en professioneel.

Alles goed geregeld

Vriendelijk behandeld, gewoon normaal. Alles netjes afgehandeld bij aankoop auto.

Prettig overeengekomen

Wij hadden een leuke auto online gezien waarvoor wij bij van Doorn Auto's terecht zijn gekomen. Wij kende het bedrijf nog niet maar zijn vanaf begin goed en professioneel geholpen. Wij hebben een mooie eerlijke deal kunnen sluiten voor de koop van een nieuwe auto en inruil van onze auto. Binnen een week hadden wij verder alles geregeld en konden we onze nieuwe auto ophalen. De auto aangeboden door van Doorn verkeerd in nieuw staat en we hebben goede uitleg over de auto gekregen zoals de historie en wat belangrijk is voor het onderhoud. Wij zijn erg blij met de gedane zaken en de nieuwe auto en raden dit bedrijf dan ook aan.

Vertrouwd gevoel bij het kopen van een auto

Wij hebben enkele weken geleden een auto gekocht en dat is erg goed bevallen. Al bij de proefrit vertelde de heer van Doorn van alles wat relevant was. Bij het ophalen van de auto zat hij er als nieuw uit. Wij kijken terug op een fijne samenwerking wat ons een goed gevoel heeft gegeven bij het kopen van een nieuwe auto.

Top service!

Alle afspraken nagekomen. keurige auto gekocht.

Ik ben erg goed geholpen door Henk!

Ik ben zelfs opgehaald op het treinstation alles verliep soepel en netjes.

Top bedrijf!

Mooie Volkswagen Polo gekocht voor goede prijs. Toen uiteindelijk de accu niet helemaal perfect meer bleek te werken, is er gewoon een nieuwe ingezet. Top service!

Rietdekkersweg 2 3449JC Woerden