Zeer aangename contractspartner

Vanaf het begin, snel en correct reagerend, betrouwbaar en klantgericht. Goede prijs- kwaliteit verhouding met een optimale en zeer informatieve aflevering. De naamgever is vakman, maar ook "liefhebber!"

Goed en eerlijk advies en niet te duur.

Vriendelijk en deskundige verkoper. In goed overleg alles netjes geregeld.

Een afspraak gemaakt en ik kon snel langskomen. De eigenaar nam ruim de tijd om alles door te lopen. Proefrit beviel, vorige auto ook ingeruild. Een week later kon ik de auto ophalen. Tot nu toe bevalt de auto goed!

Heldere en concrete afspraken, goede service

Betrouwbaar bedrijf om een goede auto te kopen.

Goede service en afspraken.

Juiste manier van zakendoen. Alles duidelijk en ook de papieren in orde Vriendelijk geholpen.

Integere en vertrouwde dealer

Ben enorm blij met mijn aankoop, en heb het hele traject als enorm vertrouwd en integer ervaren. Wanneer je een tweedehands auto koopt weet je nooit precies wat de kwaliteit is, maar bij Van Doorn auto’s heb ik mij hier nooit zorgen over gemaakt.

Goed geholpen en een prima auto

Zeer tevreden met de Lexus IS 300h die ik overgenomen heb. Staat was top en de prijs was ook goed. Het contact met de eigenaar was ook aangenaam.

Goed, gewoon, zoals het hoort!

Auto op site gezien, afspraak gemaakt, wezen kijken, praten, proefrijden, en uiteindelijk gekocht. En tot nu zeer tevreden.

Heel erg behulpzaam en super vriendelijk

Goede service heel vriendelijk en behulpzaam. Kreeg goede uitleg over alles.

Had a great experience buying car from Van doorn auto’s. Amazing service and a nice product with a reasonable price compare to rest of the dealers in the market. Rgd, Pankaj Thakur

Zeker aan te bevelen

Een goede, prettige en terzakekundige dealer.

Goed geadviseerd!

Goede adviezen over welke auto het beste bij jou past en er wordt er tijd voor je genomen. Bij Van Doorn staan veel auto’s in de showroom en is er ruimte dat er voor jou gezocht wordt naar een auto van jouw wensenpakket!

Super goed betrouwbaar bedrijf

Wij werden heel vriendelijk ontvangen door de Heer van Doorn zelf. We hebben ook een hele mooie nette auto gekocht. Zijn er erg blij mee. We zouden van Doorn auto’s BV ook zeker aan onze vrienden en kennissen aanbevelen.

Goed bedrijf met goed eigenaar

Netjes met alles geholpen

Everything went smoothly

Everything went smoothly

Kundig, transparant en super service gericht.

Gedegen informatie. Voorbereid. Eerlijk. Aandacht. Kundig. Adviserend en bovenal erg vriendelijk. Top zaak die ik van harte aanbeveel.

Uitstekend.

Aankoop auto; Prima contact, afspraak is afspraak. Zoals jezelf behandeld zou willen worden.

Betrouwbaar en accuraat

Alle afspraken na gekomen en prettige duidelijke communicatie

Goeie ervaring met een vriendelijke verkoper

We hadden online een mooie auto zien staan , dus zijn we zonder afspraak langs gegaan om de auto in het echt te zien . De verkoper had afspraak met andere klant maar nam toch te tijd om ons te woord te staan . Afspraak gemaakt voor proefrit 2 dagen later en de dag van proefrit de auto gekocht. 2 dagen later konden wij de auto ophalen en onze oude auto inruilen. We zijn zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar van het bedrijf die veel ervaring heeft met verkopen. Alle auto’s staan er strak gepoetst bij en zien er top uit . Wij zijn nog steeds blij met onze aankoop!

Super snelle service

Goed en snel, binnen 1 dag alles afgehandeld. En ophalen! Helemaal perfect

Vele jaren ervaring wordt praktisch ingezet met nog steeds liefde voor de auto

Interessante collectie auto's, Henk heeft zo z'n voorliefde en ideeen over modellijnen waar hij dan ook echt veel van weet dus ook de instructies na de koop zijn uitvoerig.

veel tijd en aandacht voor de klant

Fijne garage waar alleen maar mooie auto`s staan! Super fijn geholpen en erg veel uitleg over de auto.

Goed en betrouwbaar !

Bij dit bedrijf kunt u zonder zorgen of twijfels voor een goede en redelijke prijs uw auto kopen. Afspraken worden zorgvuldig nagekomen. Verkoper direct en vriendelijk.

Grandioos

Warm en begripvol

Duidelijk en eerlijk

Duidelijk en eerlijk geholpen. Ook als je achteraf nog vragen hebt, geen probleem.

Rietdekkersweg 2

3449JC Woerden