Goed bedrijf met goed eigenaar

Netjes met alles geholpen

Everything went smoothly

Everything went smoothly

Kundig, transparant en super service gericht.

Gedegen informatie. Voorbereid. Eerlijk. Aandacht. Kundig. Adviserend en bovenal erg vriendelijk. Top zaak die ik van harte aanbeveel.

Uitstekend.

Aankoop auto; Prima contact, afspraak is afspraak. Zoals jezelf behandeld zou willen worden.

Betrouwbaar en accuraat

Alle afspraken na gekomen en prettige duidelijke communicatie

Goeie ervaring met een vriendelijke verkoper

We hadden online een mooie auto zien staan , dus zijn we zonder afspraak langs gegaan om de auto in het echt te zien . De verkoper had afspraak met andere klant maar nam toch te tijd om ons te woord te staan . Afspraak gemaakt voor proefrit 2 dagen later en de dag van proefrit de auto gekocht. 2 dagen later konden wij de auto ophalen en onze oude auto inruilen. We zijn zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar van het bedrijf die veel ervaring heeft met verkopen. Alle auto’s staan er strak gepoetst bij en zien er top uit . Wij zijn nog steeds blij met onze aankoop!

Super snelle service

Goed en snel, binnen 1 dag alles afgehandeld. En ophalen! Helemaal perfect

Vele jaren ervaring wordt praktisch ingezet met nog steeds liefde voor de auto

Interessante collectie auto's, Henk heeft zo z'n voorliefde en ideeen over modellijnen waar hij dan ook echt veel van weet dus ook de instructies na de koop zijn uitvoerig.

veel tijd en aandacht voor de klant

Fijne garage waar alleen maar mooie auto`s staan! Super fijn geholpen en erg veel uitleg over de auto.

Goed en betrouwbaar !

Bij dit bedrijf kunt u zonder zorgen of twijfels voor een goede en redelijke prijs uw auto kopen. Afspraken worden zorgvuldig nagekomen. Verkoper direct en vriendelijk.

Grandioos

Warm en begripvol

Duidelijk en eerlijk

Duidelijk en eerlijk geholpen. Ook als je achteraf nog vragen hebt, geen probleem.

Een goede ervaring

Fijne service en betrokken eigenaar. In mei 2023 een volkswagen polo gekocht. Tot nu toe een goede auto. De prijs op de website is de prijs die je betaald. Geen bijkomende kosten zoals bij veel andere autobedrijven!

Klantvriendelijkheid en goede service

Eindelijk een autodealer die meedenkt met jouw wensen. En eerlijk is over de auto die jij interessant vindt. Met goede service en tijd voor je als klant, voel je je welkom. Ik raad Van Doorn auto zeker aan als je op zoek bent naar een mooie auto binnen een overzichtelijke showroom met een eigenaar met kijk op waar jij naar op zoek bent.

goede service, komt beloftes na

goede service, komt beloftes na.

Fijn geholpen aan een nieuwe bedrijsauto.

Vlotte communicatie en een vriendelijk ontvangst. Henk beloofde een snelle aflevering van mijn nieuwe Vito en zo geschiede het.

Eerlijk, vriendelijk en behulpzaam!

Zeer fijne ervaring. Bij aankoop van de auto duidelijk afspraken gemaakt en elkaar goed en eerlijk tegemoet gekomen. De gekochte auto rijd perfect. Nog geen problemen mee gehad! Al met al een top ervaring!

Zeer vriendelijk en klantgericht

Fijn en vriendelijke geholpen. Goede prijs voor de nieuwe auto en inruil. We zijn heel erg blij met de aankoop!

Zeer goede ervaring

Een fijne bejegening, direct en helder in het contact. Onder deze voorwaarden mijn auto hier ingeruild. Bij het ophalen van de nieuwe occasion auto een goede uitleg gekregen, waarvoor uitgebreid de tijd werd genomen.

geeft duidelijk aan wat wel of niet kan

Zaken doen met van Doorn Auto's verloopt correct en volgens afspraak

Keurig bedrijf zoals het hoort zonder overdadige luxe showroom. Stellen klant centraal en hanteren marktconforme faire prijzen. Informeren klant met duidelijk verhaal.

Great buying experience

I love the entire experience of buying Skoda Karoq from this showroom. I would really recommend to buy here..

Wat is dit een topbedrijf! De eigenaar is zo meedenkend en uiterst klantvriendelijk. Wat mij betreft een 10 uitstekende service!

Ik heb vlot en helder zaken kunnen doen!

Ik heb met dhr. Van Doorn vlot en gedegen transactie overeen gekomen. Ik kan deze eenmanszaak aan iedereen aanraden.

Fijne aankoop en prettige man

Henk heeft ons goed geholpen aan een VW Golf een paar weken geleden. Verzekering bij afgesloten en er ontstond een storing (sensor defect). Het proces om alles rond te krijgen was wat moeizaam, maar uiteindelijk is alles goed gerepareerd. We zijn blij met de auto.