goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en netjes ontvangen. Lange reis gehad. Kon de auto meenemen, maar pech op weg naar huis.\r\nBedrijf heeft er alles aan gedaan. Zelfs de auto op zondag naar Zeeland gebracht!\r\nHeb toen de auto gemaakt werd een bruikleenauto mogen gebruiken.\r\nZe geven echte service!! Blijven klantvriendelijk en meedenkend.\r\nIk beveel het bedrijf zeker aan.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette en correcte autobedrijf geen onzin daad bij het woord.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas geleden bij Autobedrijf Bado een VW Lupo gekocht. Misschien niet de duurste auto, maar stond er zeker wel net zo netjes bij als de rest. Je wordt zeer vriendelijk ontvangen in de nette showroom, men neemt rustig de tijd voor je, kopje koffie erbij, proefrit gemaakt, prijsonderhandeling was ook mogelijk en toen de auto gekocht. \r\nNa anderhalve week te hebben rond gereden kreeg de auto motorstoring. Dat kon niemand voorzien, de auto reed immers prima tijdens de proefrit. Na contact met Bado werd mijn probleem meteen netjes verholpen.\r\nKortom: net bedrijf met goeie service. Zeker een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht voor relatief lage prijs. Achteraf bleken wel enkele dingen kapot te zijn. Tevens bleek sprake van een discrepantie tussen de aanbieding op de eigen website en die van autotrack. Na een week nam het autobedrijf zelf contact op om te vragen hoe de auto beviel. Toen aangegeven dat (o.a.) de accu kapot was gegaan, waarop een gedeeltelijke vergoeding werd aangeboden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over Bado. Goede service, en eerlijke mensen. Ik adviseer vrienden dan ook om hier eens een kijkje te nemen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht op internet naar een Mitsubishi Space Star met automaat en een 1.6 motor. Ik vond er een in Ammerzoden en besloot op mijn vrije middag een rit vanuit Hoorn (NH) te maken. Daar kreeg ik geen spijt van. Ik viel voor de auto, de correcte service, het kopje koffie etc.\r\nEen paar dagen later haalde ik de keurige auto op. Mijn winterbanden werden omgewisseld.\r\nZojuist heb ik de auto vanuit mijn eigen BOVAG garage opgehaald. Ik wilde hem tip top hebben voor de wintersportvakantie.\r\nEr werden geen bijzonderheden gevonden. Ik ontving vandaag nog een telefoontje van BADO met de vraag of ik nog tevreden ben. Top.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eigenaar van de garage is oprecht en verkoopt goede auto\'s\r\nService en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige service. Niet opdringerig, maar erg klantgericht. Goed verstand van zaken en zijn erg kritisch met wat ze verkopen. Ook de geleverde garantie is prettig. Uiteindelijk zijn we niet tot koop overgegaan, maar ook dan blijven ze vriendelijk. Kortom, een prettig bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je moet op zoek naar een andere auto...tuurlijk heb je er het liefst eentje uit de buurt.Na de revieuws te hebben gelezen en de duidelijke informatie op internet zijn we bij Bado terecht gekomen, 2 km verder, dus dichterbij kan niet.\r\nHeeft ontzettend veel mooie auto`s staan en voor ieder wat wils...\r\nWe zijn er super netjes behandeld en heel relaxed, niets werd opgedrongen, eerlijk advies,en na een aantal bakjes lekkere koffie is de knoop doorgehakt, de astra werd onze nieuwe auto.We zijn er superblij mee...Garantie op de auto is ook goed (alleen hopen we dat niet nodig te hebben..) We hopen er veel rijplezier mee te hebben en daar hebben we al het vertrouwen in..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij autobedrijf Bado een auto gekocht j.l.20 nov en ben zeer tevreden over de manier van handelen\r\nen het bespreken over alles.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht een gebruikte auto voor dagelijks gebruikt en vond deze op marktplaats.\r\nDe link naar autobedrijf Bado was de moeite waard om contact te zoeken .\r\nTelefonische vriendelijk en correcte behandeling gaf mij een vertrouwt gevoel.\r\nAfspraak gemaakt en bezoek gebracht waarbij direct op valt hoe keurig de entourage is waarbij ook nog eens aan het millieu gedacht wordt (verlichting in de gehele garage minimaal)\r\nTyperend is de tijd welke deze jongens nemen om de klant te woord te staan en goed adviesgeven waarbij geen opdringerig gevoel is.\r\nHet betreft een low budget auto .\r\nDaarom deze reactie om aan te geven dat dit een perfecte behandelijng is van een klant of het nu gaat over een grote uitgave of net als in mij geval een kleine .\r\nEcht een aanrader ,zeer tevreden.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een volkswagen golf gekocht te hebben, nam bado deze na 2 weken zonder problemen terug.Voor hetzelfde bedrag als wat wij betaald hadden.En de service op een electronisch mankement werd zonder problemen,geheel kostenloos opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een paar weken geleden ben ik bij autobedrijf Bado geweest om te kijken voor een andere auto. Ik werd hartelijk ontvangen en meteen werd er iets te drinken aangeboden. Vervolgens een proef rit gemaakt in een Fiat Stilo. Ik was helemaal tevreden en alles werd netjes afgehandeld. ik heb mijn auto en die van mijn vrouw hier op ingeruild omdat 2 auto\'s ons te duur werd. Toen ik eenmaal thuis was aangekomen en mijn vrouw met de auto wilde laten rijden bleek dat ze niet goed bij de pedalen kon komen(Mijn vrouw is een beetje aan de kleine kant). Na een hele dag de stoel op allerlei standen te hebben gezet was het ons nog steeds niet gelukt en zat ik met een gigantisch probleem! Hiermee ben ik terug gegaan naar Autobedrijf Bado en heb ze het probleem voorgelegd en gevraagd of ze met mij samen een oplossing konden bedenken. Dit vonden ze heel erg vervelend en uiteindelijk heb ik 1 van onze auto\'s kunnen terug kopen.\r\n\r\nKortom: Bij dit Autobedrijf zijn mensen werkzaam die weten waar ze over praten en weten wat ze verkopen! Klanttevredenheid staat op nummer 1 en alle auto\'s worden binnenstebuiten gekeerd voordat ze worden verkocht. \r\n\r\nAls ik een autobedrijf zou moeten aanraden dan zal Autobedrijf Bado het eerste in me opkomen!

perfect, zeker aan te bevelen

Op zondag open, top. Netjes ontvangen, super vriendelijk! Keurig nette showroom en bijbehorende occasions. Hier kunnen vele een voorbeeld aan nemen.

goede service, goed behandeld

wij vinden ze heel vriendelijk en goed in de omgang. een nette en eerlijke autohandel. gewoon een mooi bedrijf groeten uit Hedel

goede service, goed behandeld

Een hartelijke ontvangst met een luisterend oor. Er wordt ruim voldoende tijd voor je gemaakt. Duidelijke adviezen meegekregen alsook handige tips. Zeker de moeite waard om ook hier te informeren en rond te kijken. Er is een ruim aanbod in verschillende prijsklasse.

goede service, goed behandeld

op 12-6-2014 heb ik bij het autobedrijf BADO een Ford Focus 1.8 2009 gekocht!! ik kwam aan bij het autobedrijf en me eerste indruk was meteen ziet er allemaal goed uit eenmaal binnen gekomen werden wij goed ontvangen en gingen we naar de auto kijken waarvoor wij een afspraak hadden gemaakt. de Ford Focus zag er perfect uit er was niks mis mee had heel veel opties voor een goed prijs ook heb ik mijn vw polo in kunnen ruilen ook dit is goed gegaan in overleg en wij waren tevreden met de uitkomst. we mochten een test rit maken zonder enkel probleem!! na terug komst werd on drinken aangeboden en gingen we rond de tafel zitten om over de prijs te spreken. ook dit ging allemaal heel er goed. ook konden ze alles goed uitleggen (want ben een leek op gebied van auto\'s) ik had er veel vertrouwen in. we hebben de auto gekocht zijn er heel blij mee. eerst volgende morgen wou ik naar het werk gaan. helaas starten de auto niet. hiervoor is de anwb moeten komen en hebben geconcludeerd dat de accu kapot was. dit heb ik gemeld bij het bedrijf. hij heb een nieuwe accu gekregen. dus het is een prima bedrijf!! ziet u hier een auto ik zeg doen. ze zijn heel klantvriendelijk en staan open voor je goed te helpen. ik ben tevreden en zal het mensen zeker aanraden mvg M.janssen

goede service, goed behandeld

Over Autobedrijf Bado kan ik qua review vrij kort zijn: Klantvriendelijk, Eerlijk, Servicegericht en goede kwaliteit! Vrijdag avond een afspraak gemaakt voor een bezichtiging op zaterdag morgen. Zaterdag middag liep ik met een grote glimlach de zaak uit! Proefrit; geen probleem, neem rustig de tijd. Op- en aanmerkingen: Maken ze in orde voor aflevering,ze leveren de auto keurig af. Service: Geen probleem, heb je nog iets wat niet werkt neem even contact met ze op en voor een oplossing wordt gezorgd. Dat zijn bedrijven waar ik graag zaken mee doe! Autobedrijf Bado bedankt, ik ben (tenminste tot nu toe) zeer tevreden over de aankoop die ik bij jullie heb gedaan!

goede service, goed behandeld

We zijn vandaag voor het eerst bij Bado geweest. We kregen rustig de tijd om rond te kijken en de auto die we op het oog hadden goed te bekijken, zonder dat er een verkoper ons meteen op de huid zat. Ook voor de proefrit kregen we voldoende tijd. Alles werd keurig geregistreerd en de voorwaarden van een proefrit en evt. koop werden uitgebreid toegelicht. Hierdoor hadden we een erg prettig gevoel bij dit bedrijf. Na wat gestoei over de prijs zijn we beiden tot een goed compromis gekomen. Dit bedrijf is zeker een aanrader vanwege zijn goede service en de tijd die je krijgt. Bovendien wordt er geen druk op je gelegd om een auto te kopen. Wie weet kopen we hier nog eens een auto!

goede service, goed behandeld

bij de aankoop van de auto werd er duidelijk uitleg gegeven en de klant vriendelijkheid was een succes. Hierdoor ben ik erg tevreden over mijn aankoop.

goede service, goed behandeld

Ik ben echt onwijs blij en zeer te vreden over de geboden service. GEEN WOORDEN VOOR DE KLANTVRIENDELIJKHEID. Auto bedrijf bado is zeer betrouw en helpt je met alles.ik raad echt iedereen aan om naar auto bedrijf badi tegaan. Niet twijfelen en gewoon doen. Dikke duim omhoog voor badoo.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

Betrouwbaar bedrijf, zeer behulpzaam en netjes verzorgd.

perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke mensen,goede service, echt een aanrader.

• Reden bezoek Andere reden