Als ik mijn ervaring zou moeten omschrijven dan zou dat in een woord kunnen namelijk \'Perfect\'. Super auto, super service. Ze zijn altijd bereikbaar en bereid te helpen. Het moet gek lopen wil ik ooit nog een auto kopen bij een andere dealer. Dus dit is vanuit mij zeer zeker een aanrader.

Ik heb een mooie Fiat Stilo gekocht bij Bado. Zag er op het eerste ook super compleet en netjes uit (en dat was het ook). Na een proefrit op weg naar huis wist ik het eigenlijk al. Een Fiat Stilo in deze conditie, leeftijd (2003), kilometerstand (75.000) en prijs (€3500), Bado toch echt iets unieks. Een dag laten samen met mijn vader weer naar Bado om een volgende proefrit te maken en toen was ik helemaal om. Ik wilde die auto en zo was dat dan ook geregeld, ik kon hem direct mee nemen. Na een week met de auto te rijden merkte ik toch nog een mankement op. Ik heb Bado gebeld en kon hem gelijk terug brengen. Ik kreeg een leenauto mee en na een week was de auto klaar. ik dacht dat dit wel flink geld moest gaan kosten, maar ik heb niks te hoeven betalen voor de reparaties gezien de auto nog onder de huisgarantie viel. Een super service. Nu 5000 KM te hebben gereden kan ik zeggen dat het geld de auto waard was. Ik heb nog geen enkel (nieuw) probleem gehad in deze 3 maanden.

Autobedrijf Bado is echt een Top bedrijf! We hebben hier een tweedehands auto gekocht. Na twee weken kwamen we er achter dat er iets met de elektra niet oke was, na telefonisch contact zijn we langs geweest en hij heeft het gratis opgelost ook al viel dit buiten de garantie inclusief vervangend vervoer!

Ik heb vorige maand hier mijn auto gekocht, vorige week had ik de eigenaar gebeld ik hoorde iets aan mijn auto. Gisteren mijn auto gebracht vandaag werd ik gebeld dat mijn auto klaar was. De eigenaar heeft de kosten voor de reparatie helemaal betaald terwijl dit niet onder de garantie valt!!! Daarom bedankt voor de goede service echt super!!

Zeker goede ervaring We hadden een onderdeel van de auto stuk , we belden met Bado en de dag daarna was het al geregeld Helemaal super

Gisteren een Nissan Micra gekocht die bij autobedrijf Bado ingeruild was. We werden geholpen door een eerlijke, rustige verkoper die de tijd voor ons nam en ons zeer netjes en met respect behandelde. Dit hebben we in onze zoektocht naar een auto wel anders gezien. Alles werd duidelijk uitgelegd en we kregen de mogelijkheid de auto op de brug te bekijken. Na een proefrit met de auto besloten we tot de aankoop over te gaan. Terwijl wij rustig konden genieten van een glaasje water regelde de verkoper alles van A tot Z. Inclusief de inruil van onze vorige auto zodat we meteen met onze nieuwe Micra weg konden. Al met al zijn wij erg tevreden over de manier van handelen en weten wij zeker dat wij voor onze volgende auto ook weer terugkomen bij dit bedrijf!

Via Autotrack was ik afgelopen januari op zoek naar een MX5 met bouwjaar rond 2003. Bij Autobedrijf Bado vond ik precies de auto die ik zocht. Mijn bezoek aan Bado was bijzonder prettig: hij is uitermate vriendelijk, weet waar hij over praat, windt nergens doekjes om en stelt zich eerlijk en open op. Ook de service achteraf was netjes en vriendelijk. De auto rijdt nog steeds als een trein. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

We zijn hier goed geholpen: bij de afspraak voor de proefrit bleken de accu en de elektrische raambediening niet goed. Jammer, maar dat werd dus geen proefrit. Daarom is Bado een paar dagen later met de auto naar onze woonplaats Ede gereden en hebben we hem daar bekeken en erin gereden. Dat is wat ons betreft goede service! We rijden nu anderhalve maand in onze Mazda 5 en zijn er na de eerste 5.000 kilometer erg blij mee.

Ontzettend goede service, vriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

Vandaag binnen 1 week een hele mooie auto gekocht bij Bado na goede adviezen en meerdere proefritten. Ze nemen alle tijd voor al je vragen en ze zijn open en eerlijk. Dat bevalt ons wel ! Goede service! Zeer aan te bevelen door ons uit Ammerzoden.

Ik was op zoek naar een Passat nu uitgekomen bij autobedrijf bado. Ik heb de klanttevredenheid gelezen en ben er naar toe gegaan. Nou niets is minder waar.super hard werkende mensen en ontzetten vriendelijk de eigenaar en zijn vrouw zetten zich voor geen 100 maar 200% in voor hun bedrijf. Zijn eerlijk en regelen voor je van a tot z Ik heb een financiering laten regelen en ook dat heeft hij super gedaan houd constant contact met je en zegt precies hoe het te werk gaat. Echt een super bedrijf. Ik zal zeker mijn vrienden dat aan bevelen ook gaat hij voor mij bedrijf een auto zoeken. Super

Klantvriendelijke,persoonlijke bejegening. Uitgebreide proefrit kunnen maken. Verkoop van occasions in topconditie. In rap tempo Golf ingeruild en Golf van bedrijf teruggekocht. Soms even wachttijd vanwege het vele werk wat een enthousiast jong stel die de zaak recent zijn begonnen, verzet; dat wordt echter goedgemaakt met een goede bak koffie. Auto kon meegenomen worden; betalen kon een dagje later, vertrouwenskwestie, mooi...

Vandaag kleine reparatie aan me kia gedaan. Geen op of aanmerkingen. Dan is het voor mij een 10.

Wij hebben er een opel astra gekocht. Zijn er ZEER tevreden mee , vriendelijke en deskundige mensen , komen afspraken goed na en hebben goede service. Ze willen de klant ook tevreden houden. Dat gaat ze zeker lukken. Ik kan dit bedrijf dus aanbevelen. 10+

Op zoek naar een kwalitatief goede tweede hands auto kwam ik terecht bij dit bedrijf. Ik ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen door de eigenaar. Hij heeft service hoog in het vaandel staan en dat merk je. Hij wil graag tevreden klanten en met mij heeft hij er een bij!

Ik was op zoek naar een auto en kwam bij Bado terecht. Wat een leuke mensen, het voelde meteen goed! Ik werd goed geholpen en geadviseerd. Ik was vooral op zoek naar een betrouwbaar bedrijf. Deze heb ik gevonden en ik ben zeer tevreden! Ik kan Bado zeker aanbevelen, helemaal top!

Ik heb 2 maanden geleden een Peugot 206 cabrio gekocht bij Bado. Tijdens het rijden bleef ik een rammel horen. Vorige week teruggegaan naar Bado en vandaag zonder enige kosten de auto gemaakt op kunnen halen. Dat is service zoals het hoort, bedankt! zeker een aanrader!

Wij hebben een Audi A4 gekocht bij Bado en naar 2000km is de distributie riem er af gelopen, Bado heeft op alle manieren wat er ook maar te verzinnen is geprobeerd de auto te repareren, maar wij hadden zelf niet veel vertrouwen meer in de auto omdat er zoveel onderdelen kapot waren en hebben besloten hem weer in te ruilen bij Bado, toen hebben we een andere auto weer terug gekocht met bijna gesloten knip. En deze auto rijd perfect. Wij zijn heel erg te vreden over de service en bevelen Bado zeker aan en zal er zelf zeker weer naar toe gaan in de toekomst.

voldoende, een redelijke ervaring

Bij aankoop van mijn Volvo V50 werkte de airco niet. Bij het sluiten van de koop werd afgesproken dat de auto met een goed werkende airco zou worden afgeleverd. Bij het repareren bleek dat de slang stuk was en later ook de aircopomp. Bado heeft deze laten vervangen en heeft voor de zekerheid ook maar voor alle zekerheid de condensor laten vervangen. De airco werkt nu naar volle tevredenheid en al met al ben ik blij met de service welke Bado heeft verleend. Nu hopen op een hoop veilige km, maar dat ligt niet meer bij hen :) Bij aanschaf van een volgende auto zal ik ook zeker weer bij Bado gaan kijken of deze iets naar mijn gading heeft staan.

Wij hebben hier onze volvo v70 gekocht. Een fijn autobedrijf met goede service en aandacht voor de klant! We zijn zeer tevreden over de volvo. Kortom een zeer professioneel autobedrijf.

Vandaag een opel tigra gekocht en was strate to the piont en no noncence verhaal dat moet je hebben . Werd zeer vriendelijk ontvangen en er werd tijd gemaakt voor ons op 1 e pinksterdag das service . Zeer schappelijk met de afhandeling en zeker aan te bevelen .

Vandaag een Ford Mondeo aangeschaft. Zeer goed en vriendelijk geholpen. Zijn ook meedenkend met de klant. Zeker de moeite waard als je een auto nodig heb om daar een blik te werden.

Op zoek naar een kleine auto om naar mijn werk te gaan, kwam ik bij Bado terecht. Daar stond een leuke Smart. Hartelijk ontvangen en deskundige uitleg. Ik kon direct een proefrit maken en moest er vooral de tijd voor nemen. Na een kopje koffie en overleg de koop gesloten. Toen het wat warmer weer werd, bleek de airco niet voldoende te koelen. Ja tijdens de proefrit was het niet zo warm, dus is dat ook niet opgemerkt. Ik kon meteen met de auto terug komen en het probleem werd verholpen..Helemaal super. Ik ben erg in mijn schik met de auto en hij rijdt als een zonnetje!

Vriendelijk en netjes ontvangen. Lange reis gehad. Kon de auto meenemen, maar pech op weg naar huis. Bedrijf heeft er alles aan gedaan. Zelfs de auto op zondag naar Zeeland gebracht! Heb toen de auto gemaakt werd een bruikleenauto mogen gebruiken. Ze geven echte service!! Blijven klantvriendelijk en meedenkend. Ik beveel het bedrijf zeker aan.