Mooi bedrijf en heel vriendelijk

Bij een auto wezen kijken en die gekocht, maar tot onze verbazing konden we hem gelijk meenemen en de betaling na het weekend doen, ook nog een gratis apk erbij gehad.

Nette zaak, met goede service.

Ik heb een goede ervaring aan het kopen van mijn eerste auto, de service was goed. En er was fijn contact tijdens de koop

Sinds enkele weken in het bezit van onze droomwagen , van de aankoop ( proefrit die zelfs een uur mocht duren ) Tot en met het afleveren prima service Zonder je te pushen of verkooppraatjes Wij raden autobedrijf bado zeker aan , als alles zo blijft met onze auto

Wij hebben in Jan 2018 een 2e hands auto bij Bado gekocht. De service was erg prettig en netjes. In Mei begonnen wij problemen met de auto te krijgen, in Juli zijn wij bij hem langs gegaan en een hele fijne en nette oplossing overeengekomen ondanks dat wij geen recht op garantie meer hadden. Bado heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat de auto gerepareerd werd en heeft ons daar super mee geholpen. Zeker voor de service raden wij Bado aan!

Prachtig bedrijf met geweldige service. Ik heb er geen auto maar een motor gekocht. De eigenaar heeft veel verstand van auto\'s en motoren en je merkt dat hij een grote passie heeft voor zijn vak. Nog even sparen en dan kom ik hier terug om een mooie Audi te kopen.

Audi A4 3.2 v6 gekocht bij bado had kapotte aircopomp na 2 weken toch een een deel gekregen voor een nieuwe aircopomp dat is een goede zaak... bedankt Bado

Twee weken geleden een volvo v70 gekocht bij bado. Voor het eerst dat ik bij een prettige occassiondealer kom die kwaliteit wil leveren. Ik ben erg prettig geholpen. Tijdens de proefrit had ik laten weten dat ik graag een 12v aansluiting in de kofferruimte wilde hebben. Bij het ophalen was deze er kostenloos ingemaakt. Als de v70 aan vervanging toe is weet ik in ieder geval waar ik naartoe ga voor de volgende auto!

Afgelopen november hebben we een auto gekocht bij Bado. Na bijna een half jaar startte hij ineens niet meer. Onder het motto\" wie niet waagt die niet wint\" Bado gebeld. Hij is de auto dezelfde avond nog op komen halen en na drie dagen konden we hem (voorzien van een nieuwe accu) weer ophalen. Gevraagd wat de kosten waren en als antwoord kregen we \"Helemaal niks want dat hoort bij mijn service\" En dat terwijl we eigenlijk geen garantie hadden. Als dat geen service is 👍

Geweldig bedrijf... eigenaar heeft passie voor de auto dat straalt alles uit. Zoek je een auto met goede service ben je hier op het juiste adres. Voor de volgende auto komen wij zeker terug

Paar weken geleden gebruikte Sprinter gekocht. Deskundig advies, ook van de vrouw van de eigenaar! Volgende dag bleek de accu zwak. Gebeld en zonder kosten omgeruild voor goede gebruikte accu. Tevreden over de afhandeling van de klacht.

heb een Mercedes slk 200 gekocht het contact met de eigenaar was zeer prettig en de auto was in perfecte staat je krijg wat je ziet no nonsens

Heel fijn bedrijf gewoon no nonsens en doet wat hij zegt. Hij heeft onze auto netjes afgelevert We gaan zeker terug

Gebruikte auto gekocht. Meneer neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Na een week merkte we dat er olie lekte, werd zonder problemen en extra kosten opgelost.

Bado is een super fijn autobedrijf.Het zijn vriendelijke en lieve mensen. Wij hadden stukken aan de uitlaat en dat is gratis gemaakt.Ze zien ons zeker terug.

Ik was op zoek naar een goede Mazda MX5 en dit bedrijf had de keuze uit 2 mooie exemplaren met een onwaarschijnlijk lage kilometerstand. Alle papieren en rekeningen waren aanwezig, alles klopte en ik ben nu in het bezit van een Mazda in bijna nieuwstaat waar ik heel blij mee ben. Vriendelijke en klantgerichte bejegening. Toen ik na korte tijd merkte dat er een trilling voelbaar was bij een bepaalde snelheid bleek dat de wielen opnieuw gebalanceerd moesten worden dit is door Autobedrijf Bado probleemloos opgelost zonder bijkomende kosten, uitstekende service.

In het voorjaar van 2017 hebben we voor de tweede keer een auto bij Bado gekocht. Afgelopen week hoorde ik een vreemd geluid. Bado bekeek mijn auto en constateerde dat de remblokken versleten waren. Hij heeft ze alle vier kosteloos vervangen!

Paar maanden geleden 2de hands auto gekocht (Ford focus) en n bevalt fantastisch! Zeker dat ik eerst bij hun kijk wanneer ik weer een andere auto moet hebben

Bij de inruil van mijn eigen auto een faire inruilprijs gekregen. De airco van de auto die ik kocht deed het na 1 dag niet meer, dit werd naar volle tevredenheid opgelost. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen, goede service, vriendelijk en deskundig geholpen, een bedrijf om te vertrouwen !!

Bado is een super fijn autobedrijf met een ontzettend goede service; het zijn echt super vriendelijke, lieve mensen en geven nog ouderwets aandacht aan de klant! Wij zijn zeer tevreden over Bado; zijn vrouw heeft mij zelfs thuis gebracht en de auto mee terug genomen zodat ik niet hoefde te lopen. De auto hebben ze de dag daarna weer thuisgebracht; extra, gratis service gegeven dus; dit hadden ze niet hoeven doen, want wij hadden al een vaste prijs afgesproken). Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Ik adviseer dan ook iedereen, om hier eens een kijkje te gaan nemen. En ons zien ze zeker terug als we weer aan iets nieuws toe zijn!!!

Wij hebben een prachtige en bijzondere VW Passat All Track gekocht bij BADO. Geweldige auto. Service en ontvangst bij BADO waren boven verwachting en voor een volgende aankoop (duurt hopelijk nog jaren) komen graag terug.

Prima na 3wk wilde onze Mcd 200 A ineens niet meer starten . Telf contact gehad met bado geen zorgen meneer ik kom de auto halen wanneer bent u thuis tijd afgesproken en ja hoor auto op de ambulance en na 2 werkdagen telfoontje meneer u auto is gemaakt. Deze jongen komt zijn afspraken na . ( garantie )

Prima garage goede service. Eigenaar komt zijn beloften na. Dit is een garage waar je jouw volgende auto ook zou kopen

Als ik mijn ervaring zou moeten omschrijven dan zou dat in een woord kunnen namelijk \'Perfect\'. Super auto, super service. Ze zijn altijd bereikbaar en bereid te helpen. Het moet gek lopen wil ik ooit nog een auto kopen bij een andere dealer. Dus dit is vanuit mij zeer zeker een aanrader.