Bado heb ik als een betrouwbare liefhebber ervaren.

Onlangs een mooie SLK 350 gekocht bij Bado. Een week na de koop heb ik de auto opgehaald. Bado bleek buiten de afgesproken aanpassingen, wat onverwachte extraatjes te hebben geregeld. Erg leuk! Een paar kleine verbeterpunten die zich voordeden kort na in gebruikname heeft hij prima opgelost! Bado brengt meer dan wat je van andere autobedrijven gewend bent.

Zeer tevreden over de geleverde service

Op Zaterdag 22 Augustus zijn wij bij autobedrijf Bado geweest om te gaan kijken naar een Peugeot 206 cabrio. Wij werden bij aankomst vriendelijk ontvangen en de eigenaar liet ons de auto zien en vertelde hierbij ook duidelijk alles over de auto wat fijn was en hierdoor werd ook snel duidelijk dat Dhr een goede kennis van zaken heeft. Vervolgens werd alles in orde gemaakt zodat wij een proefrit konden maken en hebben wij hierna besloten om de auto te kopen met 1 maand garantie hierbij. Na de auto een week gereden te hebben bleek helaas dat er iets aan de uitlaat van de auto mankeerde. Ik heb nadat ik dit gemerkt had Dhr gebeld en het probleem uitgelegd, hierna werd ik binnen een uur terug gebeld en werd mij verteld dat ik een uur daarna bij een garage nog geen 700 meter van waar ik woon terecht kon om dit probleem na te kijken en indien dit mogelijk was diezelfde dag te laten maken. Bij deze garage is toen het probleem vast gesteld en heeft de garagehouder contact opgenomen met Dhr om te overleggen in verband met de kosten omdat dit niet in alle gevallen bij de garantie inbegrepen is. Dhr Bado heeft toen besloten dat hij de kosten van het onderdeel en de reparatie voor mij zou vergoeden en het onderdeel is vervolgens dezelfde dag bezorgd kunnen worden en de auto is toen ook meteen gemaakt. Doordat dit probleem zo snel opgelost is kunnen worden heb ik geen problemen ondervonden en ben ik die avond gewoon naar mijn werk kunnen rijden met de auto. Ik ben meer dan tevreden en dankbaar voor deze ontzettend goede service. Ik zou bij deze ook iedereen aanraden om hier een auto aan te schaffen want wanneer je hier een auto koopt ben je verzekerd van een goede service tijdens en ook niet onbelangrijk na de koop van een auto. Ik wil Bado bij deze nogmaals bedanken voor de geleverde service! Met vriendelijke groet, Xenia

Eerlijk, vriendelijk en deskundig.

Uitstekende service! Bado denkt met je mee en zet net dat stapje extra. Eerlijk, vriendelijk en deskundig. Dat merk je meteen!

Mooi bedrijf en heel vriendelijk

Bij een auto wezen kijken en die gekocht, maar tot onze verbazing konden we hem gelijk meenemen en de betaling na het weekend doen, ook nog een gratis apk erbij gehad.

Nette zaak, met goede service.

Ik heb een goede ervaring aan het kopen van mijn eerste auto, de service was goed. En er was fijn contact tijdens de koop

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds enkele weken in het bezit van onze droomwagen , van de aankoop ( proefrit die zelfs een uur mocht duren )\r\nTot en met het afleveren prima service \r\nZonder je te pushen of verkooppraatjes \r\nWij raden autobedrijf bado zeker aan , als alles zo blijft met onze auto \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in Jan 2018 een 2e hands auto bij Bado gekocht. De service was erg prettig en netjes. \r\nIn Mei begonnen wij problemen met de auto te krijgen, in Juli zijn wij bij hem langs gegaan en een hele fijne en nette oplossing overeengekomen ondanks dat wij geen recht op garantie meer hadden. Bado heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat de auto gerepareerd werd en heeft ons daar super mee geholpen. Zeker voor de service raden wij Bado aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prachtig bedrijf met geweldige service. Ik heb er geen auto maar een motor gekocht. De eigenaar heeft veel verstand van auto\'s en motoren en je merkt dat hij een grote passie heeft voor zijn vak. Nog even sparen en dan kom ik hier terug om een mooie Audi te kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Audi A4 3.2 v6 gekocht bij bado had kapotte aircopomp na 2 weken toch een een deel gekregen voor een nieuwe aircopomp dat is een goede zaak...\r\nbedankt Bado

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Twee weken geleden een volvo v70 gekocht bij bado. Voor het eerst dat ik bij een prettige occassiondealer kom die kwaliteit wil leveren. Ik ben erg prettig geholpen. Tijdens de proefrit had ik laten weten dat ik graag een 12v aansluiting in de kofferruimte wilde hebben. Bij het ophalen was deze er kostenloos ingemaakt. Als de v70 aan vervanging toe is weet ik in ieder geval waar ik naartoe ga voor de volgende auto!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen november hebben we een auto gekocht bij Bado. \r\nNa bijna een half jaar startte hij ineens niet meer. \r\nOnder het motto\" wie niet waagt die niet wint\" Bado gebeld. \r\nHij is de auto dezelfde avond nog op komen halen en na drie dagen konden we hem (voorzien van een nieuwe accu) weer ophalen. \r\nGevraagd wat de kosten waren en als antwoord kregen we \"Helemaal niks want dat hoort bij mijn service\" \r\nEn dat terwijl we eigenlijk geen garantie hadden. \r\nAls dat geen service is 👍

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig bedrijf... eigenaar heeft passie voor de auto dat straalt alles uit. \r\nZoek je een auto met goede service ben je hier op het juiste adres. Voor de volgende auto komen wij zeker terug
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar weken geleden gebruikte Sprinter gekocht. Deskundig advies, ook van de vrouw van de eigenaar! Volgende dag bleek de accu zwak. Gebeld en zonder kosten omgeruild voor goede gebruikte accu. Tevreden over de afhandeling van de klacht.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heb een Mercedes slk 200 gekocht het contact met de eigenaar was zeer prettig en de auto was in perfecte staat \r\nje krijg wat je ziet no nonsens

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf gewoon no nonsens en doet wat hij zegt.\r\nHij heeft onze auto netjes afgelevert\r\nWe gaan zeker terug

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht. Meneer neemt de tijd om alles goed uit te leggen. Na een week merkte we dat er olie lekte, werd zonder problemen en extra kosten opgelost.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bado is een super fijn autobedrijf.Het zijn vriendelijke en lieve mensen. Wij hadden stukken aan de uitlaat en dat is gratis gemaakt.Ze zien ons zeker terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op zoek naar een goede Mazda MX5 en dit bedrijf had de keuze uit 2 mooie exemplaren met een onwaarschijnlijk lage kilometerstand. Alle papieren en rekeningen waren aanwezig, alles klopte en ik ben nu in het bezit van een Mazda in bijna nieuwstaat waar ik heel blij mee ben. Vriendelijke en klantgerichte bejegening. \r\nToen ik na korte tijd merkte dat er een trilling voelbaar was bij een bepaalde snelheid bleek dat de wielen opnieuw gebalanceerd moesten worden dit is door Autobedrijf Bado probleemloos opgelost zonder bijkomende kosten, uitstekende service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In het voorjaar van 2017 hebben we voor de tweede keer een auto bij Bado gekocht. Afgelopen week hoorde ik een vreemd geluid. Bado bekeek mijn auto en constateerde dat de remblokken versleten waren. Hij heeft ze alle vier kosteloos vervangen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Paar maanden geleden 2de hands auto gekocht (Ford focus) en n bevalt fantastisch! Zeker dat ik eerst bij hun kijk wanneer ik weer een andere auto moet hebben

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de inruil van mijn eigen auto een faire inruilprijs gekregen. De airco van de auto die ik kocht deed het na 1 dag niet meer, dit werd naar volle tevredenheid opgelost. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen, goede service, vriendelijk en deskundig geholpen, een bedrijf om te vertrouwen !!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\nBado is een super fijn autobedrijf met een ontzettend goede service; het zijn echt super vriendelijke, lieve mensen en geven nog ouderwets aandacht aan de klant! \r\nWij zijn zeer tevreden over Bado; zijn vrouw heeft mij zelfs thuis gebracht en de auto mee terug genomen zodat ik niet hoefde te lopen. De auto hebben ze de dag daarna weer thuisgebracht; extra, gratis service gegeven dus; dit hadden ze niet hoeven doen, want wij hadden al een vaste prijs afgesproken). \r\nDit heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Ik adviseer dan ook iedereen, om hier eens een kijkje te gaan nemen. En ons zien ze zeker terug als we weer aan iets nieuws toe zijn!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een prachtige en bijzondere VW Passat All Track gekocht bij BADO. Geweldige auto.\r\nService en ontvangst bij BADO waren boven verwachting en voor een volgende aankoop (duurt hopelijk nog jaren) komen graag terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima na 3wk wilde onze Mcd 200 A ineens niet meer starten .\r\nTelf contact gehad met bado geen zorgen meneer ik kom de auto halen wanneer bent u thuis tijd afgesproken en ja hoor auto op de ambulance en na 2 werkdagen telfoontje meneer u auto is gemaakt.\r\nDeze jongen komt zijn afspraken na . ( garantie )