Deskundig goed bedrijf!

Gewoon een klasse-bedrijf met perfekte vakmensen.....Hartelijk dank

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Zoals altijd weer heel goed, snel en vriendelijk geholpen!

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk, duidelijk, zakelijk en meedenkend

Voor die ene keer dat ik er af en toe eens kom, vriendelijk, duidelijk en technisch goed onderlegd geeft mij een goed gevoel, doen moeite voor een goede service. TOP!

• Showroom N.v.t.

Super snel vriendelijk geholpen

Nadat onderweg sensor bleef knipperen dat remblokken vervangen moest worden, kon ik diezelfde dag nog de auto neerzetten en volgende dag was deze al klaar

Uitstekende en betrouwbare garage

Wij zijn al jaren klant bij deze garage.Alles gaat altijd in goed overleg.En ze hebben een uitstekende service.

Goede service, fijn bedrijf!

Goede service en kundig personeel. Zeker aan te raden.

Super!

Super goede service en vriendelijke mensen.

Mijn ervaring is uitmuntend

Goede service en kwaliteit verhouding Altijd een passende oplossing voor het probleem waar je voor komt

Super netjes geholpen

Banden netjes gemonteerd en kon snel terecht.

zeer goed

Het maken van een afspraak ging vriendelijk en vlot, en de werkzaamheden werden goed en volgens prijsopgave verricht.

super

goede serves

top service goed werk

voor mij geen andere garage meer vakwerk

zoals eht hoort

netjes geholpen

Ge-wel-dig!

Sta je stil op de parkeerplaats bij een supermarkt in Den Bosch omdat mijn auto niet wilde starten, ik bel en ze stonden binnen 30min bij mij. De auto alsnog aan de praat gekregen en naar Zaltbommel gereden. Op korte termijn kon er nog een leenauto geregeld worden en de volgende dag stond mijn auto alweer klaar. Top service!

Uitstekende service

Uitstekende service

Zoals altijd weer uitstekend!

Alweer bijna 2 jaar vaste klant met twee auto's. Altijd vertrouwd, altijd correct, altijd professionneel. Goed advies en goede service. Monteurs met vakinhoudelijke kennis die hun handen niet omdraaien voor een moeilijke klus. Met de afsleepdienst naar binnen en rijdend naar buiten. Voor een eerlijk tarief :-)

Snelle service en goede info voorziening

Dankjulliewel voor de snelle reparatie van mijn auto en handig om via de app geïnformeerd te worden op moment dat auto weer gehaald kan worden. Mooi om te zien dat jullie de Corona maatregelen in acht nemen bij sleutel en auto overdracht

super service

Zeer klantvriendelijk

Snel en efficient

Beide auto’s wisselen winterbanden. Afspraak samen op 1 dag. Perfect!

Klant gericht vriendelijk goede service

Klant gericht goede service denken mee top

Goede service prettig contact

Alles prima in orde

Vriendelijke, efficiënt en meedenkend

Snel en efficiënt hebben ze de APK van onze auto geregeld. Daarbij waren ze ook heel transparant in de kosten die hun inziens ook niet zouden opwegen tegen de waarde van de auto. Ze hebben alles geregeld voor het van de hand doen van onze auto en hebben ons daar prima over geïnformeerd. Kleinschalig familiebedrijf met vriendelijk personeel

Prima communicatie, prettige contacten, optimale service.

Client-vriendelijke omgang. Professioneel bezig met duidelijke afspraken.Accurate- en vertrouwen gevende financiele verantwoording. Kortom , zo werkt alleen een top garagebedrijf.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Als je in de garage komt wordt je altijd gelijk geholpen.

Gewoon goed