Doen net wat meer dan een ander voor goede prijs

Ben hier terecht gekomen met mijn verhoogde bestelbus, omdat zij een brug hebben die dat wel aan kan. Ben er gebleven: de prijs-kwaliteit verhouding is heel erg oké. Aardig personeel: nooit te beroerd om wat extra voor je te doen.

Fijne garage. Nog nooit problemen gehad.

Vriendelijke en correcte behandeling door het personeel en de auto weer als nieuw.

Fijne zaak

Wordt altijd goed geholpen En je weet altijd van te voren waar je aan toe bent

alles prettig en goed geregeld.

keurige service tegen een zeer goedkope prijs. de prijs stond niet op de website slechts € 9,95. m.i. wel meer mensen mee te werven als wintercheckklant en daarna als vaste garageadres aan te bevelen.

Geweldig!

Vriendelijk, behulpzaam en vakmensen!

Snelle en goeie service

Ondanks dat ik geen afspraak had toch snel en goed geholpen

Snelle fijne service

Uitstekende service

Geweldige service

Dat de service er super is, dat wist ik al. Maar als je vlak voor kerst met pech langs de weg staat, je thuis gebracht wordt en nog dezelfde dag je auto weer op kunt halen is geweldig.

Snel en professioneel geholpen

Auto zelfde dag weer terug snelle goede rervice

Betrouwbaar en betaalbaar

Ik heb via Autobedrijf de Bruin nieuwe banden laten monteren die ik zelf op internet had aangeschaft. Keurige montageprijs en nette uitvoering van de werkzaamheden. Daarnaast wordt je hartelijk ontvangen met een kop koffie. Verder worden de werkzaamheden door Ron duidelijk toegelicht. Het lijkt mij een betrouwbaar bedrijf waar je jouw auto met een gerust hart in onderhoud kunt geven.

Altijd behulpzaam en deskundig.

Je wordt altijd snel geholpen en ze zijn deskundig en vriendelijk!

Super snelle service

Snelle service toen de auto acute hulp nodig had. Dank daarvoor.

Uitstekend.

Zonder afspraak geweldig en direct geholpen

Goed en betrouwbaar bedrijf,goede service

Prima!

Prima service, snel geholpen

Bedankt voor de snelle service gisteren!!!

Gisteren een lekke band gekregen. Gebeld naar de Bruijn en kon gelijk langskomen, hebben de band snel gemaakt. Zeer goede service!!!

vlotte en snelle services

Vlotte en snelle services

zeer goed

klant vriendelijk hebben altijd tijd voor je

Klantvriendelijk

Zeer goed.

Wordt altijd goed geholpen.

Prima oplossing van mijn probleem.

Uitlaat reparatie uitstekend uitgevoerd.

Goede service goed en snel en niet duur

Smorgens gebracht savonds weer opgehaald perfect

Prima, snelle reparatie met persoonlijke aandacht

Al jaren klant bij De Bruyn, goede service en ik heb volledig vertrouwen wat voor mij heel belangrijk is.

Super service!

Ik ben hartstikke blij met met de service die ik heb gekregen. Zeer snel een afspraak kunnen maken en ze hebben echt goed werk gedaan.