Super service

‘S ochtends gebeld ivm spijker in band en kon direct terecht. Ben zelfs op station afgezet en opgehaald. Erg klantvriendelijk!

even wachten, bakkie koffie, krantje lezen en klaar

zie mijn volzin hiervóór

Goed geholpen en keurig gebeld voor eventuele extra kosten

Goede service met gewenst resultaat

Een lastig probleem is keurig opgelost en de auto rijdt beter dan voorheen.

Goede service en altijd behulpzaam

Werkzaamheden zoals afgesproken en eitjes op tijd gereed. Nog wat extra’s besteld en deze zijn speciaal voor me opgehaald.

Deskundig en altijd vriendelijk!

Ik moest een kleine onderhoudsbeurt laten doen. Ron adviseert dat ik dan ook beter meteen mijn APK keuring kan laten doen, omdat die toch 2 maanden later moest gebeuren. Nu ben ik meteen klaar!

Uistekend en persoonijk.

Goed contact, zelf in weekenden en avonden bereikbaar. Vriendelijk en persoonlijk, goede informatie , en altijd weten waar je aan toe bent. Dank voor het snelle handelen.

super en altijd snel geholpen.

Goede service en vriendelijk personeel.

Als je komt staan ze altijd klaar voor je

Mijn auto is weer perfect gemaakt hij wist precies wat er aan de hand was petje af 👍👍👍👍

Volgens afspraak de auto thuis opgehaald en weer terug gebracht, wat een perfecte service! Telefonisch contact over de nodige reparaties en de verwachte kosten. Alles heel transparant en klantvriendelijk.

Deskundigheid uit zich in service!

Niet alleen bij een beurt of keuring spat de deskundigheid en het servicegericht handelen af van de medewerkers! Ook mijn stomme fouten zijn geen belemmering in hun handele.

slecht

Na aanleiding van de klacht over wat er in de kofferbak en het niet weten van jullie wat de oorzaak is .Heb ik via internet gekeken bij de Honda ,is het een bekend euvel (,hadden jullie ook kunnen doen ) en dan nog niet de auto behandelen zoals ik het jullie hebt laten lezen , vind ik wijzen op hoogmoed eerlijk gezegd. Het heeft dus natuurlijk ook niet geholpen ,maar het is nu door de Honda garage verholpen. Ik vind het jammer dat het zo is gelopen en jullie snappen nou toch zeker wel dat ik geen vertrouwen meer in jullie heb. Sorry . Anneke de Geus

Direct geholpen

Probleem met achterklep, langs gereden zonder afspraak en is direct opgelost.

Een zeer prettig bedrijf in alle opzichten.

- zeer goede service - zeer goede communicatie - goede prijs kwaliteit verhouding - werken netjes - vriendelijk en beleefd

Goede, open en vriendelijke communicatie

Op basis van een waarschuwingslampje is een onderdeel voor mij besteld (stuurhuis). Echter aangezien er zich tot nu toe, na 800 km geen herhaling van het probleem had opgetreden had ik mijn twijfels om de toch wel prijzige reparatie te laten doen. Contact opgenomen en voor nu geen reparatie maar zodra het zich weer voordoet dan gaat dit wel gebeuren. De communicatie hierom is vriendelijk en geduldig.

goed en snel

goede service. goed, snel en vriendelijk

Doen net wat meer dan een ander voor goede prijs

Ben hier terecht gekomen met mijn verhoogde bestelbus, omdat zij een brug hebben die dat wel aan kan. Ben er gebleven: de prijs-kwaliteit verhouding is heel erg oké. Aardig personeel: nooit te beroerd om wat extra voor je te doen.

Fijne garage. Nog nooit problemen gehad.

Vriendelijke en correcte behandeling door het personeel en de auto weer als nieuw.

Fijne zaak

Wordt altijd goed geholpen En je weet altijd van te voren waar je aan toe bent

alles prettig en goed geregeld.

keurige service tegen een zeer goedkope prijs. de prijs stond niet op de website slechts € 9,95. m.i. wel meer mensen mee te werven als wintercheckklant en daarna als vaste garageadres aan te bevelen.

Geweldig!

Vriendelijk, behulpzaam en vakmensen!

Snelle en goeie service

Ondanks dat ik geen afspraak had toch snel en goed geholpen

Snelle fijne service

Uitstekende service

Geweldige service

Dat de service er super is, dat wist ik al. Maar als je vlak voor kerst met pech langs de weg staat, je thuis gebracht wordt en nog dezelfde dag je auto weer op kunt halen is geweldig.

Snel en professioneel geholpen

Auto zelfde dag weer terug snelle goede rervice