Goede service prettig contact

Alles prima in orde

Vriendelijke, efficiënt en meedenkend

Snel en efficiënt hebben ze de APK van onze auto geregeld. Daarbij waren ze ook heel transparant in de kosten die hun inziens ook niet zouden opwegen tegen de waarde van de auto. Ze hebben alles geregeld voor het van de hand doen van onze auto en hebben ons daar prima over geïnformeerd. Kleinschalig familiebedrijf met vriendelijk personeel

Prima communicatie, prettige contacten, optimale service.

Client-vriendelijke omgang. Professioneel bezig met duidelijke afspraken.Accurate- en vertrouwen gevende financiele verantwoording. Kortom , zo werkt alleen een top garagebedrijf.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Als je in de garage komt wordt je altijd gelijk geholpen.

Gewoon goed

Service: douze points! 👍

Service als altijd uitstekend!

Zeer goede services met zeer aardige mensen.

Al vele jaren klant. Eigenlijk vanaf het begin. Zeer professioneel en altijd tijd voor een gezellig praatje. En...niet te vergeten, ze denken ook met je mee.

Geweldige service

Altijd weer geweldige service en veel vakmanschap. Complete motor vervangen. Auto rijdt beter dan ooit!

Prima service en ondanks oude velgen en banden klus goed geklaard.

Prima .

Super service

‘S ochtends gebeld ivm spijker in band en kon direct terecht. Ben zelfs op station afgezet en opgehaald. Erg klantvriendelijk!

even wachten, bakkie koffie, krantje lezen en klaar

zie mijn volzin hiervóór

Goed geholpen en keurig gebeld voor eventuele extra kosten

Goede service met gewenst resultaat

Een lastig probleem is keurig opgelost en de auto rijdt beter dan voorheen.

Goede service en altijd behulpzaam

Werkzaamheden zoals afgesproken en eitjes op tijd gereed. Nog wat extra’s besteld en deze zijn speciaal voor me opgehaald.

Deskundig en altijd vriendelijk!

Ik moest een kleine onderhoudsbeurt laten doen. Ron adviseert dat ik dan ook beter meteen mijn APK keuring kan laten doen, omdat die toch 2 maanden later moest gebeuren. Nu ben ik meteen klaar!

Uistekend en persoonijk.

Goed contact, zelf in weekenden en avonden bereikbaar. Vriendelijk en persoonlijk, goede informatie , en altijd weten waar je aan toe bent. Dank voor het snelle handelen.

super en altijd snel geholpen.

Goede service en vriendelijk personeel.

Als je komt staan ze altijd klaar voor je

Mijn auto is weer perfect gemaakt hij wist precies wat er aan de hand was petje af 👍👍👍👍

Volgens afspraak de auto thuis opgehaald en weer terug gebracht, wat een perfecte service! Telefonisch contact over de nodige reparaties en de verwachte kosten. Alles heel transparant en klantvriendelijk.

Deskundigheid uit zich in service!

Niet alleen bij een beurt of keuring spat de deskundigheid en het servicegericht handelen af van de medewerkers! Ook mijn stomme fouten zijn geen belemmering in hun handele.

slecht

Na aanleiding van de klacht over wat er in de kofferbak en het niet weten van jullie wat de oorzaak is .Heb ik via internet gekeken bij de Honda ,is het een bekend euvel (,hadden jullie ook kunnen doen ) en dan nog niet de auto behandelen zoals ik het jullie hebt laten lezen , vind ik wijzen op hoogmoed eerlijk gezegd. Het heeft dus natuurlijk ook niet geholpen ,maar het is nu door de Honda garage verholpen. Ik vind het jammer dat het zo is gelopen en jullie snappen nou toch zeker wel dat ik geen vertrouwen meer in jullie heb. Sorry . Anneke de Geus

Direct geholpen

Probleem met achterklep, langs gereden zonder afspraak en is direct opgelost.

Een zeer prettig bedrijf in alle opzichten.

- zeer goede service - zeer goede communicatie - goede prijs kwaliteit verhouding - werken netjes - vriendelijk en beleefd

Goede, open en vriendelijke communicatie

Op basis van een waarschuwingslampje is een onderdeel voor mij besteld (stuurhuis). Echter aangezien er zich tot nu toe, na 800 km geen herhaling van het probleem had opgetreden had ik mijn twijfels om de toch wel prijzige reparatie te laten doen. Contact opgenomen en voor nu geen reparatie maar zodra het zich weer voordoet dan gaat dit wel gebeuren. De communicatie hierom is vriendelijk en geduldig.

goed en snel

goede service. goed, snel en vriendelijk