Fijne manier van les geven

Je leert snel bij Olaf, hij is super geduldig en legt alles rustig uit waardoor je niet gestresst raakt. En het is altijd een gezellige boel tijdens de les

Erg fijn en meewerkend/meedenkend

Ik ben zeer tevreden over rijschool Olaf. Ze denken mee als er iets tegenzit. Doen moeite voor je en nemen de tijd voor je. De manier waarop er les wordt gegeven door Devran vind ik super fijn. Wou ik nog even gezegd hebben. Verder erg fijn!

Alles op zijn tijd, daar hou ik van

Dat we niet alles zo snel mogelijk achter elkaar doen, we doen een ding en dat houden we vol totdat ik het goed kan.

Zag erg tegen de rijlessen op, maar werd opgehaald en de rest ging bijna vanzelf Bedankt Olaf!

Veel geleerd met een persoonlijk advies.

Olaf weet precies wat je nodig heb en hoe je dit het beste kan leren. Hij legt alles duidelijk uit en zorgt voor een goede veilige sfeer.

heel tevreden!!!

Olaf is een rustige man met zeer veel ervaring ik ben in 1 x geslaagd en kwam ook goed met het lespakket uit raad het iedereen aan om bij olaf te gaan rijden

Toffe persoonlijke begeleiding!

Heel erg genoten van mijn rijlessen en vooral van de goede begeleiding. Echt een aanrader!

Hele fijne rijinstructeur!

Ik was erg bang om te beginnen met rijles, maar Olaf stelt je vanaf het eerste moment op je gemak. Altijd gezelligheid tijdens een les, zeker een aanrader!

Heel erg leuk!

Mijn rijlessen bij Olaf zijn super leerzaam en leuk! Ben erg blij dat ik bij Olaf mag lessen.

Fijn en snel mijn rijbewijs gehaald!

Olaf en Henry hebben mij begeleid bij het halen van mijn rijbewijs. Ik heb dit als fijn ervaren. Altijd eerlijk, ook als ik het niet helemaal goed deed. Mijn rijbewijs in 1 keer gehaald, dus dat zegt wel hoe ze het mij hebben geleerd.

Leuke rijlessen met een leuke leraar

Veel geleerd en leuke leraar gehad die de tijd neemt om het goed te leren

Heel erg goed

Ik word altijd super goed geholpen, en ik heb het altijd heel erg naar me zin als ik weer de lesauto in mag!

Gezellig en professioneel

Ik heb het erg naar mijn zin gehad en ben goed geholpen en een fijne persoonlijke behandeling

Hele fijne rijschool

olaf is een rustige man die goed kan uitleggen.

Fijn en relaxed

Goeie lesauto’s met goeie instructeurs

Ik had zo slechte evaring met rijden dat ik de hoop bijna had opgegeven was heel onzeker geworden door een andere rijschool maar olaf heb me echt op de been geholpen zo aardig en begrip vol ook altijd gezellig in de auto olaf je bent een topper dankjewel ❤️

Erg naar mijn zin!

Ik heb het erg naar mijn zin bij Rijsschool Olaf. Ik leer veel en voel me op mijn gemak.

Olaf heft mij tot een goede bestruurder opgeleid, ik rij stevig door, weet mijn regels, maar ben niet overmoedig. Dit alles aangemoedig en verder ontwikkeld door Olaf!

Over mijn rij zenuwen heen gekomen

door een aantal rij-instructeurs had ik wat zenuwen in het verkeer gekregen. Dankzij Olaf ben ik daar vanaf gekomen. Hij is rustig, kalm en geeft goede uitleg. Ben bij Olaf dan ook in 1 x geslaagd voor me rijbewijs.

Olaf is een top coach

Na een slechte ervaring met een andere rijschool bij Olaf uitgekomen. Wat een verschil! Olaf geeft erg goede begeleiding richting het examen door fijne persoonlijke lessen. Hij ziet goed en snel waar jij moeite mee hebt en pakt deze punten geduldig aan op een prettige manier. Hij is flexibel, altijd aandachtig bij jou en de les, stelt je op je gemak wanneer nodig, kortom; een top coach.

Helemaal top

Zeer prettige en leerzame lessen.

Altijd goeie rijlessen gehad. Ze leren je goed de knepen van het autorijden. Zeker aan te raden!

Veel geleerd maar ook zeker veel gezelligheid gehad

Fantastisch, super aardige man die goed uitlegt en de tijd voor je neemt.

Goede lessen, Olaf neemt echt de tijd voor mij.

Prima lessen van super instructeur

Fijne lessen, goede planning en goede instructeur !!

Zoutweide 23

3223MH Hellevoetsluis