Erg gezellig en heel erg leerzaam! Heb maar 3 maandjes les nodig gehad en ben in één keer geslaagd!

Super leuke rijlessen!!!

Bij olaf is het altijd gezellig en hij heeft heel erg veel geduld waardoor je je altijd erg op je gemak voelt. De tijd vloog altijd voorbij, dus dat is denk ik een heel goed teken!

Als een instructeur jou vertrouwt, krijg je ook meer zelfvertrouwen

Ik heb met elke instructeur van deze rijschool gereden, en de meeste waren vrij kalm. Mark, Henry en Olaf hadden voor mijn gevoel vertrouwen in mij, en ik daarom in hun en in mijn rijvaardigheid.

Fijne man, neemt rustig alles met je door totdat je het kan. Lukt iets 20 keer niet dan zal je het blijven doen tot het lukt (zonder enig commentaar). Altijd gezellige sfeer en een vertrouwd gevoel tijdens de lessen. Kortom super rij-instructeur!

Goed!

Het waren altijd fijne lessen. Word veel aandacht besteed aan je eigen wensen en wat je wil verbeteren. Worden veel tips gegeven. Ook zijn er veel verschillende instructeuren die elk fijn zijn om een les bij te volgen. Veel geleerd en altijd een leuke en gezellige tijd gehad!

Uitstekend!

Olaf is een geweldige instructeur, neemt echt de tijd voor je, ik ging telkens met plezier naar mijn rijles! Ik was heel onzeker over mijzelf in het verkeer en Olaf stelde me keer op keer gerust en liet me ook inzien dat ik goed reed. In 1x geslaagd door de goede hulp van Olaf! Ik raad het dan ook zeker aan om hier je rijlessen te doen! Olaf nogmaals bedankt voor alles!

Hele fijne geduldige rijschool met fijne instructeur. Ik raad hem zeker aan!

Goede begeleiding

Voel me op mijn gemak

Elke les is super leerzaam en super gezellig, je leert er veel en vooral heel snel! Nemen veel de tijd voor je, heb het super gehad!

Goede rustige rijschool

Ook al twijfelde ik zelf heel erg aan mijn kunnen hij gaf mij altijd het gevoel dat ik het goed deed en echt wel kon.

Enorm fijne ervaring met Olaf!

Rustige en altijd aardige man, lessen zijn altijd leerzaam en gezellig. Na 5 keer iets niet kunnen, altijd een 6e keer proberen tot het lukt zonder druk en stres van je instructeur;). Kortom hartstikke fijn dus, zeker een aanrader!

Super leuke rijschool

Super leuke rijschool, zeker een aanrader. Grote kans op slagen voor je examen.

Mijn ervaring met olaf was perfect.

Goede afspraken maken qua planning, vriendelijk, legt goed dingen uit en is duidelijk.

Auto lessen als zeer prettig ervaren

Zeer tevreden ondanks de lastige Covid periode

Het duurt even, maar dan is het ook goed geregeld!

Communicatie kan beter, zodat je geen herinnering of bericht hoeft te sturen. Dit lijkt vooral door drukte te komen. Maar zodra een en ander wel onder de aandacht is, wordt het ook perfect geregeld. Alles in het teken van de leerling. Dat is ook v Heel veel waard. Bedankt voor alle goede zorgen tot nu toe.

Vertrouwd vanaf het eerste moment

Dankzij de begeleiding van Olaf heb ik mijn rijbewijs behaald,hij is geduldig respectvol en geeft je het vertrouwen dat je nodig hebt.Olaf is de rust zelve wat dan weer fijn is voor de zenuw pezen onder ons...

Super fijne lessen en alles goed geregeld

Alle lessen die ik heb gehad waren heel fijn en alles werd goed uitgelegd en gedaan op mijn eigen tempo. De instructeurs zijn erg aardig en geven goed les. Ook was alles super geregeld in één pakket.

Het is een erg fijn om bij Olaf te lessen!

Heb een erg leuke rijleraar en leer er ook veel. Geeft altijd duidelijk uitleg. Ben erg blij dat ik heb gekozen om bij Olaf te gaan rijden!

Fantastisch rijlessen, alles wat je verwacht van een goede rijschool.

Mijn rijlessen zijn rustig en worden zo goed mogelijk uitgelegd, alles gaat op jou tempo. Je bent altijd ontspannen als je in de auto zit bij olaf. Zeker een aanrader!.

Fijne ervaring en legt goed uit.

Fijne ervaring.

Super goede en gezellige lessen!

Ik heb altijd erg leerzame en gezellige lessen gehad. Ik werd altijd op mijn gemak gesteld in de auto en ik ben in 1x geslaagd!

Super fijne rijlessen!

Hele fijne manier van lessen en altijd gezellig!

Echt een super rijschool!!

Ik ben super tevreden met deze rijschool! Houd met iedereen rekening en geeft top uitleg!

Fijne manier van les geven

Je leert snel bij Olaf, hij is super geduldig en legt alles rustig uit waardoor je niet gestresst raakt. En het is altijd een gezellige boel tijdens de les

Erg fijn en meewerkend/meedenkend

Ik ben zeer tevreden over rijschool Olaf. Ze denken mee als er iets tegenzit. Doen moeite voor je en nemen de tijd voor je. De manier waarop er les wordt gegeven door Devran vind ik super fijn. Wou ik nog even gezegd hebben. Verder erg fijn!