Top begeleiding!

Bij rijschool Olaf nemen ze echt tijd voor je. Ze denken met je mee en leggen het allemaal rustig uit dat je het echt snapt

Gezellig en leerzaam

Ik heb veel geleerd van Olaf ik was eerst heel onzeker en vond auto rijden helemaal niet leuk meer en Olaf heeft me er heel erg bij geholpen om weer zelf vertrouwen te krijgen en weer plezier te hebben in het auto rijden !

Goede professionele en ook vriendelijke begeleiding naar je rijbewijs

Olaf heeft mij in 9 maanden geholpen naar mijn rijbewijs. Top!

zeer fijn geholpen!

vond het heel prettig om bij Olaf te lessen, blijft zeer rustig en stelde me echt op me gemak. Zijn lessen zijn van goede kwaliteit en ben mede daardoor in 1 keer geslaagd voor mijn praktijk. Zou zeker aanraden om bij hem te gaan lessen!!

Fijne rijschool met goeie lessen tot mijn examen!

Goeie instructeur

Een goede instructeur die erg betrokken is met de leerling. Kortom top!

Fijne rijschool

Fijne communicatie. Past goed route aan op wat je nog moet oefenen. Duidelijk uitleg.

Super fijne en leuke rijschool! Olaf en Wesley zijn beide toppers en stellen iedereen op hun gemak! Ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen en ik hier alles heb mogen leren. Zij hebben mij optimaal voorbereid op mijn examen. Elke rijles was weer gezellig en leerzaam. Zeker een aanrader voor iedereen!

Relaxed en gezellig rijden

Ik rijd bij Wesley en ik kan niks anders zeggen dat ik daar enorm tevreden mee ben. Alles is goed geregeld en er hangt een gezellige rustige sfeer. Ook de rijschool is goed georganiseerd waar ik ook heel blij mee ben! :)

Zeker goeie ervaring

Goeie ervaring goeie uitleg

Na jarenlang angst te hebben om opnieuw lessen te volgen kwam ik terecht bij Olaf. De beste keuze op dit gebied! Olaf heeft mij door alle moeilijkheden heen geholpen en geeft je zelfvertrouwen een boost. Ontzettend geduldig , vriendelijk en een goede leermeester. Heel dankbaar dat hij mij over mijn angsten heen heeft geholpen en ik nu , ondanks dat ik het niet had durven dromen, mijn rijbewijs behaald heb. 10/10

Toppers

Altijd vriendelijk. Veel geduld. Voel me op mijn gemak.

Ik leer er veel

Ik vond het een fijn een rijschool

super relaxte mensen die les geven

top rijschool netjes en correct

Olaf is een TOPPER!!

Lieve man..zo geduldig.. In 1x afgereden vandaag:-). Demi gaat je missen Olaf!!

Had geen betere rijschool kunnen hebben

Ik vind rijschool olaf een hele fijne rijschool. Ik word erg op me gemak gesteld tijdens het rijden. De lessen zelf zijn altijd gezellig en zijn altijd wel lachen. Ik had geen fijnere rijschool kunnen hebben.

Er hing een ontspannen sfeer en alles wordt vanaf het begin goed uitgelegd.

Comfortabel rijden met positieve feedback

Voelde mij zeer op mijn gemak tijdens het autorijden. De (kritische) feedback wat ik kreeg kwam op een zeer positieve manier waardoor het fijn rijden was.

Goed uit gelegt en een heelle vriendelijke man

Goed uit gelegt en een heelle vriendelijke man

Fijne rijschool

Een fijne rijschool met rustige instructeur. Als je mij zelfs tot bedaren krijgt, dan zit het wel goed ! ;-)

Fijn

Ik heb met er veel plezier les mogen hebben hartstikke mensen en ze helpen je goed zeker een aanrader om bij hun je lessen te volgen

Altijd een veilig en vertrouwde omgeving geweest om te leren

Olaf heeft vanaf de eerste rijles duidelijk uitgelegd en geruststelling gegeven waar nodig. Ik heb erg veel geleerd in korte periode en het examen in een keer gehaald! Erg goed geholpen en begeleid tijdens het lessen en kijk er super tevreden op terug.

Hele leuke en leerzamen tijd gehad

Er werd mij goed uitgelegd hoe ik alles moest uitvoeren. Alles werd met veel geduld uitgelegd en enorm leuke rijlessen gehad.

Heel leuk

Ik heb het heel leuk gehad dit jaar, Olaf is heel chill, dus geen stress!

Super gezellige lessen, rustige & duidelijke uitleg!!

Ik heb deze lessen als super ervaren. Altijd gezellig! Ik had er altijd zin in onlangs de zenuwen. Olaf stelt je echt gerust en hij maakt je duidelijk dat het niet erg is om fouten te maken. In 1 keer mijn rijbewijs gehaald allemaal dankzij de duidelijke & fijne uitleg van Olaf!! Thanks to you!! ;)