Zeer fijn,

goede service, goed behandeld

Heel fijn, heb het bedrijf ook aangeraden aan een teamgenoot die binnenkort ook komt kijken (en kopen)

perfect, zeker aan te bevelen

Via de website een afspraak gemaakt voor APK en binnen een kwartier een afspraakbevestiging gekregen. Na aflevering van de auto voor de APK binnen 45 minuten gebeld over de uit te voeren reparatie en de kosten. In de middag wederom netjes gebeld dat de auto was goedgekeurd en klaar stond om opgehaald te worden. Prima service en meevallende kosten!

perfect, zeker aan te bevelen

Prettig kleinschalig bedrijf met een goede sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding.

perfect, zeker aan te bevelen

Echt een top bedrijf. Gebeld voor een APK een Beurt. Zeer vriendelijk geholpen. Ik mocht meteen langskomen. Meteen een goed gevoel gekregen dankzij de open, eerlijk en leuke manier van mijn eerste kennsimaking met de team. Service was ook top... Zeer goed, een de kosten waren meer dan redelijk. Als je op zoek bent naar goede service en kwaliteit maar ook een goed gevoel. Gewoon DOEN.... Top bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

HELEMAAL SUPER! Goede service! Personeel is leuk, eerlijk en vriendelijk en al jaren fantastisch geholpen voor onderhoud en APK!

goede service, goed behandeld

Super service, en mijn peugeot voor een extreem scherpe prijs kunnen aanschaffen hier. Werkt naar behoren & beter!

goede service, goed behandeld

Wordt er zeer prettig geholpen.

• Service N.v.t.

goede service, goed behandeld

Zeer goed bedrijf eerlijk en staan voor je klaar

goede service, goed behandeld

Makkelijk afspraak gemaakt online. Prettig en goed geholpen volgens afspraak.

goede service, goed behandeld

Ik ben heel blij eindelijk een garage gevonden te hebben waarbij ik duidelijk het gevoel heb, dat je als klant echt serieus genomen wordt. Heel fijn dat ik in de toekomst niet meer hoef na te denken waar ik naar toe ga voor een andere auto of reparatie. De occasions die ze hebben staan, zien er goed onderhouden uit, met een aantrekkelijke prijs-kwaliteit verhouding. Inclusief nieuwe APK! Manfred en Joost hebben allebei een heel klantvriendelijke en oprecht persoonlijke benadering. Goede communicatie (altijd antwoord op je vragen, snelle respons), openheid van zaken, betrouwbaarheid en deskundigheid zijn zaken die bij me opkomen als ik denk aan de aanschaf van onze \'nieuwe\' citroën. We zijn heel erg tevreden.

goede service, goed behandeld

voor de 3de x een andere auto hier gekocht, dat zegt genoeg toch? Prettige mensen en een goede service, daar gaat het om.

perfect, zeker aan te bevelen

Uiters vriendelijk ontvangen, en rustig mogen kijken naar een auto, eenmaal een besluit genomen over welke auto het werd, aan alle kanten bij gestaan door de verkoper. Uiteindelijk na 5 dagen rijklaar op kunnen halen, top gedaan.

perfect, zeker aan te bevelen

Prima geregeld en een zeer goede service

Prima.

goede service, goed behandeld

erg fijn bedrijf die duidelijke uitleg van de auto geeft. papierwerk is super geregeld en wordt meteen afgehandelt. top bedrijf!

voldoende, een redelijke ervaring

Normaal altijd erg tevreden over geleverde diensten hier. Bij de aankoop van de Ford stationwagen bleek de centrale deurvergrendeling echter niet te werken, ik kwam hier pas later achter. Dit stond wel aangegeven bij de features. Vind het jammer dat dit niet gecommuniceerd is bij de verkoop.

Top bedrijf

goede service, goed behandeld

Op aanraden van een kennis werd ik gewezen op jullie bedrijf. Omdat \'merk\' dealers vaak erg hoge prijzen vragen voor tweedehands auto\'s vond ik de prijzen bij jullie redelijk. Wat tegenviel was dat op een zaterdag, voor sluitingstijd, het bedrijf gesloten bleek.

voldoende, een redelijke ervaring

Positief. Leuk autotje gekocht (Renauld Twingo) voor 1000 euro. Vlak na aankoop bleek echter de (digitale) snelheidsmeter niet leesbaar te zijn door defect lampje. Dit werd zeer snel en kosteloos in orde gemaakt. Na 4 weken was er echter nóg een reparatie nodig (gebroken versnellingspook). Ook dit werd zeer snel gerepareerd. Helaas werd hiervoor wel het volle reparatiebedrag in rekening gebracht. Had graag een korting gekregen (omdat ik slechts 4 weken geleden de auto gekocht had). Verder heb ik wel een goed gevoel bij deze garage en ziet de werkplaats er verzorgd uit.