perfect, zeker aan te bevelen

Met een auto-deskundige vriend kwam ik via Marktplaats terecht bij Metselaar Auto\'s. Er stond een goed ogende Hyundai Alto die door David na inspectie en een proefritje positief werd beoordeeld. De kleine beschadiging die David bij de achterdeur ontdekte, werd door Joost direct met de juiste lak behandeld en bij ‘de’ sigarenzaak in de buurt konden we de auto direct overschrijven en ‘meenemen’. Het contact met Joost Metselaar heb ik als zeer positief ervaren. Inmiddels rijden onze buurvrouw en ik al weer een tijdje enthousiast in de Metselaar-occasion. De Hyundai rijdt als een zonnetje!

goede service, goed behandeld

Gisteren heb ik een zeer nette goed onderhouden Volvo S40 gekocht bij Joost. Omdat ik met het openbaar vervoer moest komen heeft hij mij aangeboden om mij op te komen te halen van het treinstation, wat een goede service! Na een proefrit was ik helemaal verkocht. Joost heeft het allemaal op een zeer nette en prettige manier afgehandeld. Ik zou iedereen dit autobedrijf aanraden! Bedankt Joost!

goede service, goed behandeld

Via gaspedaal een 15 jaar oude vectra gevonden bij Metselaar auto\'s. Joost gaf meteen aan dat de auto gekeurd mocht worden bij een andere garage. Verder is hij duidelijk en niet opdringerig. Mooie auto voor een nette prijs. Bedankt Joost en succes met je bedrijf.

goede service, goed behandeld

Ik heb vorige week maandag een auto bij Metselaar gevonden; een mooie Vectra 2.2 Sw met een lage kilometerstand. Na telefonisch contact snel een proefrit geregeld en 3 dagen erna de Vectra opgehaald. Met nieuwe APK en de ( kleine ) dingen die volgens afspraak waren verholpen. Voordat ik kwam had de auto al een nieuwe accu en distributie... dat wekt vertrouwen! De eerste 700 km in een paar dagen tijd zijn zonder conform verwachting zonder incidenten gelopen. Joost, ik heb het gevoel een goede en betrouwbare auto bij je te hebben gekocht !

goede service, goed behandeld

Ik heb er een eind voor moeten rijden maar deze man had precies de Focus staan die ik wou voor een mooie prijs. Na een maand of 1,5 gereden te hebben in deze auto durf ik te zeggen dat dit een goede koop is geweest. Ik heb een mondeo ingeruild waar ik naar mij idee een redelijk bedrag voor terug heb gehad. Zeer tevreden dus !!!! Tanks Joost

goede service, goed behandeld

Ik heb er een alfa 156 gekocht en moet zeggen alle afspraken worden netjes nagekomen. Ze doen wat ze zeggen . ik zou iedereen aanraden daar een auto te kopen.

perfect, zeker aan te bevelen

Vorig jaar bij Metselaar een Seat Alhambra gekocht. Waar Metselsaar mee adverteert werd bewaarheid. Betrouwbaarheid, deskundigheid. Daarnaast een reeële prijs voor mijn inruilauto en de auto die hij aanbood. Ondanks het feit dat ik in Gouda woon rij ik nog steeds naar Heerhugowaard om daar mijn beurten te laten doen( garage Werkhoven )Nooit onaangename (kosten) verrassingen gehad.

goede service, goed behandeld

Wij hadden een Skoda Octavia gekocht bij Metselaar Auto\'s. Toen we naar huis reden op de dag van ophalen gingen er lampjes op het dashbord branden. Na telefonisch contact terug gereden waar er gelijk nieuwe bougies werden ingezet. Uiteindelijk weer op weg maar bijna thuis hetzelfde probleem weer. Wederom terug gereden naar Heerhugowaard. De nieuwe auto is hier blijven staan en na reparatie konden we de auto na 1,5 week weer ophalen.Het bleek een cilinderprobleem te zijn. Ondanks we geen Bovag garantie hadden afgesloten heeft Joost toch alle kosten die gemaakt zijn voor zijn rekening genomen. Dit noem ik nog eens geweldige service!

goede service, goed behandeld

Beste Joost je hebt een leuk en goed bedrijf Bij aankomst en ontvangst kreeg ik al een goed gevoel over het bedrijf.Leuke auto gekocht,twee auto\'s ingeruild (bij Joost geen probleem).goede afspraken gemaakt ,die ook prompt werden na gekomen (klein defect aan de achter klep) Joost ik wens jou alle goeds toe met de verkoop van je auto\'s groeten van een zeer tevreden klant

goede service, goed behandeld

Prachtige en keurige auto gekocht van Joost. Auto is in uitmuntende staat met volledige onderhoudshistorie bekend! Bij navraag feliciteerde de dealer mij met de aanschaf! Het is zeer prettig geweest om zaken te doen met Joost, niet alleen is hij eerlijk en betrouwbaar maar hij verkoopt mooie auto\'s bovendien!

goede service, goed behandeld

Bij Metselaar Auto\'s in Heerhugowaard krijg je het gevoel dat je op een eerlijke, betrouwbare manier zaken kunt doen (en dat is bijzonder in autoland). Duidelijke afspraken, open communicatie en een persoonlijk, prettig contact met eigenaar Joost Metselaar. De auto die ik daar gekocht heb ziet er mooi, netjes en vooral erg schoon uit. Nieuwe apk meegekregen, ook al was de oude nog maar twee maanden oud. Geen garantie bijgekocht, wel de afspraak gemaakt dat mocht er binnen enkele weken iets aan de auto mankeren dit gewoon gemaakt wordt. Gewoon zoals het hoort allemaal + nog een beetje extra.

goede service, goed behandeld

Vanwege ervaringen in het verleden ben ik behoorlijk wantrouwend richting autobedrijven. Zo ook toen ik afgelopen maand een auto bij Joost Metselaar kocht. Op het koopcontract werden alle afspraken netjes genoteerd en bij aflevering nagelopen. Na een aantal dagen bleek dat de auto toch nog olie lekte. Dat was uiteraard teleurstellend en niet handig omdat ik in de buurt van Nijmegen woon en Metselaar in Heerhugowaard zit. In overleg met Metselaar auto\'s mocht de lekkage verholpen worden door een garage in de buurt en werden de kosten vergoed. Ook bleek dat de airco van de auto leeg was. Ondanks dat ik de auto alleen met garantie op motor en bak heb gekocht, werden ook deze kosten vergoed. Joost Metselaar belooft veel, maar komt het ook allemaal na. Wat mij betreft moet een bedrijf vertrouwen van een klant winnen en dat is in dit geval zeker gelukt. Chapeau Joost, ga zo door en houd vast aan deze visie!

perfect, zeker aan te bevelen

In tegenstelling tot vele andere ervaringen die ik met auto handelaren heb. Is dit een oprechte eerlijke handelaar.gaat voor kwalitijd en zijn goede naam. Is dus eerlijk over de staat van de auto die hij verkoopt. Ik heb een zeer luxu uitvoering Saet Toledo gekocht waar hij zelf heel veel onderhoud aan heeft moeten verichten. Ik kreeg de bonnen er bij heb mijn monteur laten kijken. Alles wat op de bon stond was ook vervangen en gedaan. Ik rij voor een eerlijke zeer scherpe prijs in een top auto.

goede service, goed behandeld

Wij hebben een VW Polo gekocht bij Metselaar Auto\'s. Super goeie auto en leuk persoonlijk contact. Service is ook goed en betrouwbaar. Een aanrader dus!

goede service, goed behandeld

Vriendelijk en niet opdringerig geholpen. Zeker zeer betrouwbare indruk.

goede service, goed behandeld

Medio Jan. een gebruikte Volvo V70 aangeschaft, mede naar aanleiding van goede ervaringen van famillie leden. Hun positieve ervaring deel ik inmiddels, vanaf mijn 1ste kennis making tot de uiteindelijke deal liep alles erg vlot, afspraken werden goed nagekomen. Joost is erg toegangkelijk, open en zeer bereidwillig om mee te denken. Kwa service prima, ondanks dat er op de auto(of anders afgesproken)geen garantie zit, kan je toch aankloppen mocht er onverhoopt iets raars mee aan de hand zijn, en deze deal komt hij na. Betrouwbaarheid van de verkopende partij in combinatie met goede auto´s maakt het voor mij een prima adres voor betaalbare auto´s

goede service, goed behandeld

Ik heb hier mijn eerste auto vandaan. Ben erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid.

goede service, goed behandeld

hoi joost ben en beetje laat met mijn mening over jou garage bedrijf wij hebben bij jou begin dit jaar en renault senic gekocht kleur silver ik erg tevreden over de auto en de manier hoe je ons hadt geholpen als ik weer en andere auto wil kopen kom ik graag bij jou kijken nog maal bedankt gr.fam stet uit alkmaar

goede service, goed behandeld

Via een advertentie op het internet ben ik bij Autobedrijf Metselaar gekomen. Wegens de onregelmatige tijden van mijn werk heb ik telefonisch een afspraak gemaakt voor de bezichtiging en proefrit van de Volvo. Mijn vrouw en ik zijn zeer vriendelijk te woord gestaan en na een kopje koffie konden wij een proefrit maken met de Volvo. De verkoper liet ons alleen gaan zodat wij ons volledig konden richten op de auto. Op het eerste gezicht waren er geen vreemde dingen op te merken. De proefrit verliep goed en mijn vrouw en ik wilde de auto graag hebben. Omdat er op zeer korte termijn een kleine beurt en de distributieriem aan zat te komen wilde we dat, en de APK erbij hebben. De koop was al snel rond en we konden mijn vorige auto ook bij hem inruilen. Autobedrijf Metselaar was erg behulpzaam toen bleek dat ik de financiën niet op tijd rond kon krijgen. Het was geen probleem om de auto een maand voor me vast te houden. Dat was wel even verveldend zeg. Na het lange wachten is de auto heel netjes afgeleverd met een nieuwe distributieriem, een kleine beurt en de APK. Wat me erg opviel is dat ze erg nauwkeurig werken en daar word ik blij van. De auto kreeg na een paar weekjes wat startproblemen die na het plaatsen van een nieuwe accu en bougies verholpen waren. De rekening heb ik onder garantie netjes terugbetaald gekregen want we hadden een uitgebreid garantiepakket afgenomen. Later bleken de achter remblokken versleten te zijn en ook deze zijn keurig onder garantie vervangen. De auto rijdt nog steeds super en ben uiterst tevreden! Van mij krijgt Autobedrijf Metselaar een dikke voldoende! En ik hoop dat meerdere auto bedrijven hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

goede service, goed behandeld

Goede sevice. Goede hulp bij aanschaf eerste auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Heel vriendelijk geholpen meteen vanaf het eerste telefoongesprek. Afspraak gemaakt voor een proefrit, kon al heel snel. Duidelijke afspraken gemaakt wat er voor de prijs mogelijk was. Apk, beurt, certificaat, witte platen voor aanhanger, nieuwe sleutel. Alles wat was afgesproken werd ook nagekomen bij de aflevering van de auto. Erg netjes allemaal.

goede service, goed behandeld

Nette behandeling neemt alle tijd voor de klant.

goede service, goed behandeld

Nette en verzorgde voorraad, vriendelijke en deskundige eigenaar. Net auto gekocht ( zonder garantie) en zelf onderhoud gegeven. Auto is eerlijk en van goede kwaliteit/prijs verhouding. Open en eerlijke houding. zou zo weer auto kopen bij dit bedrijf.

goede service, goed behandeld

Na bellen voor een afspraak stond de auto klaar.Eerlijk over de auto.niet opdringend.

Nijverheidsplein 2 B

1704 RB Heerhugowaard