goede service, goed behandeld

Afgelopen maand 2 auto\'s gekocht bij Metselaar auto\'s , met beide auto\'s zeer tevreden. Joost weet waar hij over praat en we kregen prima advies.

goede service, goed behandeld

Heel klantvriendelijk en netjes geholpen met het kopen van een andere auto! Joost gaf ons meteen een vertrouwd gevoel. Met een goeie service.

goede service, goed behandeld

Een paar weken geleden een auto gekocht. Wij hebben een goede, vlotte service ervaren. Dhr. Metselaar zegt wat hij doet en doet wat hij zegt!

goede service, goed behandeld

Ik kwam op zoek naar de auto van mijn keuze bij Metselaar Auto\'s terecht. Ik stelde de persoonlijk benadering op prijs, er werd moeite gedaan om mij een proefrit te laten maken terwijl ik zonder afspraak langs was gekomen. Contact was steeds vlot en helder, en na de goedgevallen proefrit hebben we een goede deal kunnen maken voor de inruil. De Mégane maakte een zeer verzorgde indruk en rijdt heerlijk. De afspraak voor servicebeurt en aflevering zijn stipt nageleefd. Ik ben een tevreden klant, ik ben prettig en correct behandeld en dat tref je in de (tweedehands) autohandel nog wel eens anders.

goede service, goed behandeld

perfecte service en klantvriendelijkheid. auto wordt volgens gemaakte afspraken afgeleverd.

goede service, goed behandeld

Alweer 5 maanden geleden een auto gekocht bij Joost. Prima service en mooie prijs voor de auto. We hadden tijdens het hele traject maar één klein communicatie probleempje (over een kras).

goede service, goed behandeld

Hiermede spreek ik mijn volle tevredenheid uit, over Joost Metselaar Auto\'s ,Ik had een FIAT IDEA aangekocht maar deze bleek een schakel probleempje te hebben. Joost heeft alles in het werk gesteld om dit in orde te krijgen. Tevens mijn dank aan Auto service Werkhoven met name Dick die het probleempje ontdekte en repareerde Beide hartelijk dank, voor de zeer goede service. M.v.g. Rob

goede service, goed behandeld

Goede service. Konden na tel.afspraak zelfs s\'avonds terecht. Goede koffie en leuk gesprek. Zijn dan ook tot aankoop over gegaan. Kom in de toekomst zeker terug.

goede service, goed behandeld

Wij hebben een volkswagen Passat 1.9 TDI gekocht bij metselaar auto\'s. Wij waren op zoek naar een grotere auto en kwamen op de site van Joost terrecht. Zijn super geholpen zeer klant vriendelijk en uiteindelijk met een mooie auto en een top deal de deur uit gegaan.

goede service, goed behandeld

Prima contacten en snelle service.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik werd geholpen door joost hij had geduld kwam betrouwbaar over heeft mij keurig en netjes geholpen. Ik heb een opel astra hier gekocht voor een goede prijs

goede service, goed behandeld

op 26.5.2015 een gebruikte auto gekocht. Auto zag er piekfijn uit. Na een proefrit al voor gaas gegaan. Mede dankzij de scherpe aanschafprijs wagen meegenomen naar Den Haag. Ik kan een ieder aanraden voor een auto eerste even bij Metselaar in Heerhugowaard te kijken. Is zeer de moeite waard.

goede service, goed behandeld

Ik heb er iets langer over gedaan dan 3 maanden, maar bij deze wil ik een follow up review geven over de Opel Zafira die wij in november 2014 bij Metselaar auto\'s hebben gekocht. Inmiddels ben ik ook van baan veranderd en reis ik vooral met het OV, maar wat wij rijden met de Opel is iedere keer weer een fijn gevoel. Weinig problemen tot nu to gehad. Op een gegeven moment liepen de rijmschijven bij het achteruit rijden een beetje aan. Volgens onze dochter hadden we een zeehond in de auto. Maar de schijven eruit gehaald, een beetje laten afslijpen en geen probleem meer. Alles was zeer betaalbaar, erkende door meerdere mensen dat het gewoon de ouderdom is en alles nog zeer ruim binnen de veiligheidsmarges lag. De enige reden dat wij niet bij Joost hebben aangeklopt was ook omdat het allemaal (behalve het slijpen) zelf te doen was en veel beter uitkwam om het zelf te doen. Maar anders ben ik er van overtuigd dat het ook prima te regelen was. Nog steeds erg blij met de aanschaf en zal Joost ook aanbevelen bij mensen die ernaar vragen (ook al dus een paar keer gedaan, maar volgens mij is daar nog geen gevolg aan gegeven).

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Ik heb 3 weken gelden een Smart coupe Passion gekocht bij garage Metselaar/Joost. De auto kon ik zelfs op andere tijd*/locatie bekijken en een testrit maken. *) lees zondagochtend. Paar dagen later -nadat ik definitief besloten had - stond de auto kant en klaar op mij te wachten bij de garage. Mijn \"oude\" auto kon ik gemakkelijk inruilen bij Metselaar. Beide partijen blij en tevreden. Ik wil garage Metselaar van harte aanbevelen, al was het alleen al om de sympathie en het vertrouwen van de eigenaar. Vanuit mijn woonplaats Leiderdorp naar Heerhugowaard heb ik er zeker voor over, om de jaarlijkse APK en onderhoudsbeurt bij hem te laten uitvoeren.

goede service, goed behandeld

begin dit jaar een subaru gekocht bij Joost, vriendelijk en goed geholpen, na een paar weken wat problemen met de auto en deze werden, ondanks dat ik geen garantie had,zeer schappelijk en goed opgelost. erg blij mee!

goede service, goed behandeld

Ik heb recentelijk een Peugeot 307 bij Metselaar gekocht. Eerder op de dag bij een andere 307 wezen kijken, maar de auto was niet uitgevoerd zoals in de advertentie stond en de verkoper gaf me geen betrouwbaar gevoel. Bij Joost Metselaar direct het juiste gevoel. Auto stond er mooi bij. Na een proefrit waren we verkocht. Prima deal gemaakt en auto een paar dagen later op komen halen.

goede service, goed behandeld

Ik heb recentelijk een Opel Vectra (bj. 2007) gekocht bij Metselaar Auto\'s. Ik ben op een prettige manier ontvangen en heb alle ruimte gekregen om deze auto te bekijken. Kortom ik heb hier een mooie auto aangeschaft waar ik heel tevreden mee ben. Mijn ervaringen met dit bedrijf kan ik als positief ervaren.

goede service, goed behandeld

We hebben onlangs 3000km op de teller van onze Corolla uit 2003. De auto is zelfs volgens de Toyota\'s onderhoudsinterval rijklaar gemaakt. In een woord helemaal top.

voldoende, een redelijke ervaring

Deze review gaat over het aankoop proces. Na een tijdje zoeken, testrits en gesprekken met andere dealers, uiteindelijk bij Metselaar Auto\'s terechtgekomen. Gemaild omdat het weekend was en op maandag gebeld. Het eerste contact moment voelde voor mij prima, eerste plus. Op woensdag een testrit. De auto voldeed, weer een pluspunt. Het gesprek daarna met Joost verliep goed. De aflevering besproken en ik wilde nog een technische keuring. Helaas de auto kon ik niet mee krijgen, maar hij begreep het helemaal en dacht mee met een oplossing. Ik zorgde voor de technische man en hij heeft voor een brug gezorgd. Weer een dikke plus. Uiteindelijk met mijn kennis die kennis van deze zaak heeft het tweede gesprek over de aflevering en de laatste werkzaamheden gesproken en weer ging alles soepel en netjes. Ook weer alles even op papier gezet en de deal was rond. Volgende week de auto ophalen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat. Mijn bedoeling is om nog een tweede review te schrijven over een maand of 2-3 over de aflevering en het eerste gebruik. Tot dan..... Grt Marc

goede service, goed behandeld

Drie weken geleden een Ford C-Max aangeschaft, na 800 km. geen problemen tegen gekomen. Auto is keurig afgeleverd, en de punten die gerepareerd moesten worden zijn ook uitgevoerd. Joost gaf een betrouwbare indruk, en heeft deze tot nu toe ook bevestigd. Ik kan ieder dit bedrijf aanbevelen voor de aankoop van een auto.

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn ervaring met Joost is een hele fijne, hij heeft mij goede service gegeven, toen mijn oude auto kapot ging. Een mooie inruilprijs gekregen en de auto die ik daarvoor terug kocht, is werkelijk super! Ik raad dus een ieder Metselaar Auto\'s aan, voor een goede prijs/kwaliteit auto. Nogmaals Joost super bedankt.

goede service, goed behandeld

Drie dagen voordat ik op vakantie zou gaan, begaf mijn auto het dus werd het een race tegen de klok qua auto vinden. Dat lukte, anders zat ik hier niet te tikken:-) De auto die ik koos, was nog niet helemaal rijklaar. Er werden dingen opzij gezet om mij op tijd de weg op te krijgen en dat is gelukt. Met nog geen dertien km in Nl gereden, vervolgens 7000 km rijden in een wildvreemde auto... Na de heenreis werd ik in Spanje gebeld of alles goed was verlopen, heel attent Joost! Na de vakantie alsnog terug geweest voor twee kleine dingetjes en met een goed gevoel weer naar huis. Dus wat mij betreft.... Bedankt voor de snelheid en goede service! Ik was en ben enorm blij met jullie, dank je wel! Over \"deskundigheid\" kan ik niet oordelen :-) maar voor de rest een dikke aanbeveling!

goede service, goed behandeld

Afspraak gemaakt voor het bezichtigen van een auto, deze stond netje klaar op de afgesproken tijdstip, duidelijke info gehad over de staat van de wagen, gelijk een proefritje gemaakt en de auto beviel erg goed,inruil was prima van de oude wagen en na de handdruk is alles dezelfde dag nog afgehandeld, zeer tevreden over de manier van onderhandelen en aanpak van metselaar auto\'s

Nijverheidsplein 2 1704 RB Heerhugowaard