Een hele goede service!

Vorige week een prachtige Renault Captur gekocht bij Joost. Kreeg een goed gevoel bij deze garage. Netjes geholpen en uiteindelijk de auto opgehaald. We zijn erg blij met de auto en rijdt top. Dank je wel en succes met je zaken.

Super tevreden en lekkere koffie.

Ook wij hebben een auto gekocht bij Joost. Een week geleden, naar aanleiding van enkele advertenties op internet, in contact gekomen met Joost. Het voelde goed aan en we hebben direct afspraak gemaakt om, op dinsdagavond, vanuit Friesland richting Heerhugowaard te rijden om de aangeboden grijze Mercedes A klasse te bekijken. Onder genot van een heerlijke bak koffie en een goed gesprek, op basis van openheid en vertrouwen, vrij snel een deal kunnen sluiten. Vandaag, zaterdag, onze nieuwe auto opgehaald voorzien van nieuwe Apk en een set nieuwe voorbanden. De oude banden bleken tijdens Apk bijna op te zijn waarna Joost de auto heeft laten voorzien van een set nieuwe, top. De auto stond er netjes bij en we zijn blij en tevreden richting Friesland gereden in onze nieuwe Mercedes. Joost nogmaal bedankt om op deze wijze met jouw zaken te hebben kunnen doen. Voor een ieder die op zoek is naar een goede auto en een betrouwbaar adres, ga zeker bij Joost langs in Heerhugowaard. Tot ziens !!!

Erg lekkere koffie:)

Joost heeft ons goed geholpen, met een eerlijk advies en hij komt zijn afspraken na.

No nonsens met een glimlach

Deze week een auto bij Joost gekocht. Joost die op z’n vrije dag naar de zaak toe kwam zodat wij een proefritje konden maken, om vervolgens onder het genot van een goede bak koffie de deal te sluiten. Ook het contact via Whatsapp verliep duidelijk en vlot. Nooit eerder heb ik zo’n prettige ervaring gehad met het kopen van een auto en ik raad iedereen dan ook van harte aan om een auto te kopen bij Metselaar Auto’s.

aardige verkoper joost

na veel na denken toch de renaut twingo gekocht super bij mee

Een super fijne en snelle service

Je word netjes te woord gestaan, super fijne service en de auto word netjes afgeleverd

Zeer goede service

Mercedes A-klasse gekocht bij Metselaar Auto's. Joost gaf zeer goede uitleg over de auto en de samenwerkende partners. Bij de koffie werden de mogelijkheden besproken en de papieren werden binnen een paar dagen verzorgd. Ook bij de aflevering ging de motorkap open en ik zag een brandschone motor. Peilstok en tank van ruitenvloeistof werden aangewezen. Prima en een duidelijk verhaal. Topservice.

Super tevreden!

Onlangs heb ik een auto gekocht bij Metselaar Auto's. Bij binnenkomst warm welkom met bakkie koffie:) Joost is vriendelijk en neemt de tijd voor je. Geeft uitgebreid antwoord op al mijn vragen. Ook een goede inruilprijs voor mijn oude auto gekregen. Ik ben superblij met mijn "nieuwe" Suzuki SX4.

Perfect!

Mijn ervaring met Metselaar is enorm goed. Naar aanleiding van de aanbeveling van een familielid, ben ik bij deze garage gaan kijken voor een auto. Na contact via de telefoon, voelde de relatie al heel erg fijn. Diezelfde week ben ik gaan kijken voor een auto. Na het bekijken van de auto en de proefrit, heb ik al snel het besluit genomen om de auto aan te schaffen. Metselaar denkt enorm mee met de klant, is eerlijk over alle zaken rondom de auto en is erg fijn in de omgang. De service, expertise en de eerlijkheid leiden ertoe dat mijn ervaring met Metselaar perfect is.

Eerlijk goed bedrijf! Aanrader!

Vanmorgen mijn Mercedes B200 mogen ophalen na een warm ontvangst. Alles volgens afspraak en met goede service en zorg afgeleverd. Hartelijk dank hiervoor.

Zeer positief

We hebben het contact met Joost Metselaar als heel prettig ervaren.

Top Service!! Super Kerel!!

Vorige Week hebben wij onze mooie Opel Insignia gekocht bij Metselaar Auto’s. Joost is zeer vriendelijk en aardig man! Denkt in oplossingen,Heeft een Uitstekende Service en een snelle Levering.Met veel plezier mee samen gewerkt,En tot de volgende keer! Groetn Dennis Wilma en Liam

Uitstekende service!

In maart heb ik mijn BMW 320D gekocht bij Joost. Ik ben zeer goed geholpen. Hij was eerlijk en transparant. Ook na mijn aankoop is hij zijn beloftes nagekomen. Na aanschaf was er een probleem met mijn airco. Hij heeft dit zeer snel opgelost. Bedankt voor de uitstekende service!

Super fijn geholpen!

Twee weken geleden een Seat Ibiza FR gekocht bij metselaar. De Seat is helemaal naar onze zin. Bedankt voor de goede service.

Geweldige service, vriendelijke en betrouwbare verkoper

Ik heb bij Metselaar Auto's een Kia Soul gekocht. Na 1,5 week langs mijn eigen garage gegaan vanwege trilling in het stuur bij hoge snelheid. Bleek dat ik 2 nieuwe banden moest. Kort belletje naar Joost en hij bood aan om de kosten te vergoeden. (Ik had het tijdens de testrit al gemerkt en aangegeven, toen gaf hij al aan dat hij het zou oplossen. Maar we wisten toen nog niet wat het was). Dus kortom, betrouwbaar en uitstekende service.

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf met mooie auto’s

Goed en prettig verkoop gesprek. Goede inruilprijs en top auto afgeleverd!! Snelle levering ,afspraken nagekomen. Kortom superblij met mn nieuwe mini cabrio:)

Fantastische service

Begin Januari kocht ik mijn Hyundai I 30. Ik werd zeer prettig door Joost geholpen. Na twee weken constateerde ik dat de kachel van mijn auto niet na behorende werkte. Joost daarvan in kennis gesteld en ik werd onmiddellijk na de werkplaats doorverwezen. Daar werd ik geholpen door vriendelijke monteurs en de kachel werd vakkundig gerepareerd. Ik kreeg even een auto mee om mijn werkzaamheden die ochtend te kunnen uitvoeren. Fantastische service. Joost komt zijn afspraken na. Mijn volgende auto zal ik zeker bij Metselaar kopen. Metselaar biedt een service die ik bij menig dealer heb gemist.

Betrouwbare en fantastische service

Bij Metselaars auto’s mijn Ford Focus gekocht. Wat een fijne garage, waar je merkt dat hij kennis van zaken heeft. Geeft goed advies, denkt mee en is erg servicegericht. Nog steeds erg blij met mijn aankoop. En zal zelf voor een volgende auto gelijk bij Joost weer aankloppen. Kan niet anders zeggen dan bedankt voor de betrouwbare en fantastische service!

Praatjesmaker

De heer omschrijft zichzelf graag als de “andere” verkoper.... In onze ervaring gewoon weer hetzelfde verhaal van een autohandelaar de weigert de portemonnee te trekken als het serieus geld gaat kosten. Voor x euro een “goed onderhouden “Mercedes clk gekocht met 3 maanden Bovag garantie.Na enkele weken toch problemen geconstateerd die volgens een meneer netjes verholpen zouden worden.In de versnellingsbak zat ipv rode olie zwarte teer.! Na tig keer spoelen bleef het probleem zich voordoen. Toen veranderde de stemming: het zou liggen aan mijn rijstijl, de nieuwe velgen die ik had aangebracht en je kon van een Mercedes met 145 dkm niet verwachten dat die nog vlekkeloos schakeld!!! De Heer heeft ons laten zitten met een rekening van x euro waarmee wijzelf de klachten hebben laten verhelpen. Daarbij had de Hr de brutaliteit om met onze clk te gaan rijden toen hij voor reparatie op onze kosten bij de garage stond! Zonder onze toestemming of van de garagehouder! Tevens hebben wij voor niets x euro garantie betaald omdat de Bovag niet bemiddelt voor zakelijk aangeschafte auto’s. Nu verder via de rechtsbijstandsverzekering.

Beste heer M, ik heb zojuist met enige verwondering uw recensie gelezen. Het mag duidelijk zijn dat wij ons hier niet in herkennen. Termen als “praatjesmaker” en “zoveelste handelaar” lijken mij niet op zijn plaats en doen ons bedrijf geen recht. Ze staan haaks op de ruim 100 reviews die uiterst positief zijn. Voor de volledigheid wijzen wij u nog op een paar onjuistheden. U suggereert dat het geld dat u zou hebben betaald voor garantie zou zijn weggegooid. Dit is onjuist. Wij hebben de auto APK gekeurd, wielen gebalanceerd/uitgelijnd en twee schokbrekers vernieuwd. Tevens hebben wij de twee eerste garantie bezoeken betaald waarin, naast het verhelpen van de motorstoring tevens de versnellingsbak meerdere malen is gespoeld. Totale kosten bedroegen ruim €1000,-. Spijtig dat u dit bent vergeten. Wellicht is dit aan uw aandacht ontsnapt. Duidelijk mag dus zijn dat het niet zozeer om een financiële, maar om principekwestie gaat. Zowel de monteur als ikzelf waren van mening dat de auto weer goed reed en de bak goed schakelde. Overigens is uw opmerking dat ik de brutaliteit zou hebben om ongevraagd proef te rijden ook niet waar. Ik heb namelijk niet meer met de auto gereden nadat duidelijk was dat u zelf de laatste rekening zou betalen. Voorts geeft u aan 3 maanden Bovag garantie te hebben. Vooropgesteld dat dit onmogelijk is omdat, indien er sprake is van Bovag garantie, dit altijd 6 maanden dient te zijn. Hier mag niet van worden afgeweken. U heeft ipv dit Bovag pakket gekozen voor 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Dit was aanzienlijk goedkoper. Hier is door zowel u als ons voor getekend. Ook mag gezegd dat wij de afgelopen week nog hebben geprobeerd een afspraak met u te maken om te kijken of we tot een compromis konden komen maar ook dit heeft u afgeslagen. Het heeft er alle schijn van dat u een persoonlijke hetze tegen ons bent begonnen teneinde ons bedrijf een slechte naam te bezorgen. Hier distantiëren wij ons van. Wij gaan er echter vanuit dat de lezer dit wel in de juiste context weet te plaatsen tussen alle positieve reviews.

Wat je ziet is wat je krijgt .

Zoals de titel al zegt , Joost is eerlijk en transparant en een prettig persoon , de aankoop en inruil gaat op een zeer ontspannen manier met op geen enkele wijze druk om een beslissing te nemen .

Zeer viendelijke benadering. Thuis geleverd. De beurt was inclusief.

Enorm fijne en goede service!

Enorm goede en fijne service. Alle beloftes worden goed en snel nagekomen, na een week konden wij onze auto al ophalen. Zeer tevreden en wij zouden Metselaar Auto's bij iedereen aanraden. Joost is een fijne verkoper en maakt zijn slogan zeker waar.

Helder

Enthousiast en gedreven, eerlijk en zakelijk, maar ook menselijk en reeel.

Met een goed gevoel in m'n nieuwe auto weggereden

Joost is geen typische autoverkoper die snel geld wilt verdienen. Hij is transparant, komt afspraken na en geen enkele moeite lijkt teveel. Mijn inziens ook een adequate prijs voor voormalige auto gekregen bij inruil. Toen na proefrit bleek dat er geen cruise control in de nieuwe auto zat, maar wel in de advertentie stond, een goede oplossing kunnen vinden om het toch laten inbouwen. Ik ben met een goed gevoel in m'n nieuwe auto weggereden en heb dat nog steeds :)

Auto doet het weer

Nijverheidsplein 2 1704 RB Heerhugowaard