Goede service, vriendelijke mensen en uitstekende kwaliteit

Prima service, top.

Netjes te woord gestaan en prima service. Denkend in mogelijkheden naar wat nodig is.

Alles netjes volgens afspraak.

APK en kleine beurt uit laten voeren, tussendoor gebeld door Autoservice wat er vervangen moest worden. Mijn eerste contact met Autoservice Haaksbergen is prima.

Bedrijf met service hoog in het vaandel.

Altijd een goede ervaring met Autoservice Haaksbergen. Al meerdere auto’s hier gekocht en het is een bedrijf met service hoog in het vaandel. Eerlijke prijzen en mocht er een probleem zijn, dan wordt dit netjes opgelost.

Zeer vriendelijke mensen die eerlijk zaken doen

Vriendelijke mensen die eerlijk zaken doen, geen verkooppraatjes ophangen, maar open en eerlijk zijn. Zou hier zeker nog eens terugkomen voor een auto.

Super. Correct en kordaat optreden bij autoproblemen!!

Fijn team van mensen, met veel.kennis in huis. Ze helpen je graag en zetten ook als dat een keer gevraagd wordt een extra tandje bij. Compliment en ga zo door.

super correct

Ik werd snel geholpen en het is goed gerepareerd.

Uitstekende service. Goede communicatie.

Klant is koning.

Vanaf het begin, het vragen om een prijs voor nieuwe banden, tot en met het betalen ervan viel mij op hoe vriendelijk mwn was: receptie en monteurs! Klinkt vanzelfsprekend, maar is het helaas heden ten dagen niet meer. En de banden? Prima prijs! Kortom, dit bedrijf durf ik iedereen aan te raden!

Autobedrijf met een goede service

Wij zijn zeer tevreden over onze nieuwe aankoop.

Heel goede prijzen vergeleken met andere autobedrijven. Had wel 2 keer de goedkoopste offerte. Wel lange wachttijden voor een servicebeurt en reparaties. Als je daar rekening mee kan houden moet het goed komen. Weet niet hoe het met noodgevallen zit. Misschien nog een idee om ipv de gewone oude leenfietsen een of meerdere elektrische fiets aan te schaffen.

Super goed en vriendelijk geholpen

Prettig bedrijf

Zo wil je het toch !!!

Als klant van ASH voor 2e x auto gekocht. Inruil voor goede eerlijke prijs.Zeer tevreden.Verkoper vlot duidelijk en klantvriendelijk. Dus zijn echt tevreden met ASH.

Altijd topservice bij Auto Service Haaksbergen.

Onlangs de zoveelste auto gekocht bij ASH. Altijd zijn ze lekker vlot in de communicatie, een fatsoenlijke inruilprijs en reëel voorstel. Nog belangrijker is dat ze ook na de aankoop altijd voor je klaar staan! Als ik naar een andere auto kijk, kijk ik alleen bij Auto Service Haaksbergen, gewoon omdat je dan weet dat het goed is!

Betrouwbaar, professioneel en deskundig

Het maakt niet uit waarvoor je bij ze terecht komt, je wordt altijd snel en goed geholpen.

A180AMG gekocht bij Auto Service Haaksbergen. Super vriendelijk en meedenkend personeel! Warm ontvangen en daarbij zijn ze erg betrouwbaar, ze komen hun afspraken na!

zeer tevreden

Goed advies en duidelijke prijs van te voren bekend.

Vriendelijk en snel

Proefrit gemaakt op zaterdag en het weekend de tijd gekregen om over het geheel na te denken Vriendelijke mensen En supersnelle levering

top bedrijf mogen vele een voorbeeld van nemen

snel geholpen duidelijkheid en het allerbelangrijkst vriendelijk eindelijk een bedrijf waar je wordt begroet als je binnen komt

Vriendelijk reparatie van te voren doorgegeven

keurig bedrijf

wij wilden 2 uur rijden om een auto te bekijken , de auto stond keurig klaar , schoon en netjes. hij was voor ons gereserveerd zodat we niet voor niets zouden komen. Hij is aangekocht en konden hem direct mee naar huis nemen, alles wed ter plaatse geregeld TOPSERVICE no nonsens

Goed geholpen en een mooie auto gekocht!

Fijne zaak om een auto te kopen. Voor een eerlijke prijs.

Prima zaken gedaan

Mooie auto thuis afgeleverd

Heel goed geholpen een fijn bedrijf

Heel fijn bedrijf tot nu toe. Auto gisteren opgehaald

Zeer goede en nette garage.

Drie andere garages wisten niet wat onze auto mankeerde en hier wisten ze het probleem heel snel op te lossen. Wij zijn zeer tevreden. Goed werk geleverd.

De Greune 25

7483PH Haaksbergen