Snelle en correcte service

Afspraak snel gepland Vloeistof pomp kapot + onderhoudsbeurt. Gratis vervangend vervoer perfect!!

Geweldige en zeer vriendelijke ontmoeting gehad.

Een zeer goed en vriendelijk gesprek gehad. Ze denken met je mee en zijn eerlijk en open. Een echte aanrader!

Super bedrijf om een auto te kopen

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met dit bedrijf, dat ik zonder aarzelen zou aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een auto. Het is echt een super bedrijf om een auto te kopen! Bij mijn aankoop had ik enkele aanvankelijke problemen met de auto die ik had gekocht. Maar wat dit bedrijf echt onderscheidt, is de uitstekende garantie en klantenservice. Ze behandelden mijn zorgen snel en professioneel, zonder enige gedoe. De problemen werden netjes opgelost onder garantie, en ik hoefde me geen zorgen te maken over extra kosten. Wat me ook opviel, was het vriendelijke en behulpzame personeel. Ze namen de tijd om naar mijn zorgen te luisteren en stonden klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Dit gaf me het vertrouwen dat ik met een betrouwbaar bedrijf te maken had. Kortom, mijn ervaring met dit bedrijf was buitengewoon positief. Ze tonen echt toewijding aan klanttevredenheid en kwaliteit. Als je op zoek bent naar een auto en gemoedsrust wilt, dan is dit de plek om te gaan. Nogmaals bedankt aan het hele team voor hun uitstekende service!

Geweldig geholpen.

Goede deal kunnen sluiten. Ze weten waar ze over praten. Zeer tevreden . Zal er zeker een volgende auto gaan kopen.

super goed

Prima ervaring snel geregeld.

Eerlijk bedrijf met hard werkende vriendelijke mensen

Eerlijke rustige verkopers die niet allen maar over geld verdienen willen praten maar ook echt even de tijd nemen om met de klant te praten. Ze denken met je mee in goeie oplossingen en stellen vragen waarmee ze je nog beter kunnen helpen of adviseren. Ook krijg je het eerlijke antwoord en niet het sociaal wenselijk antwoord. Ze maken de beste eerlijke prijs voor je waardoor je gelijk het gevoel hebt niet afgezet te worden. Kortom een fijn bedrijf welke ik een ieder zou aanraden.

Uitstekend bedrijf

Ik heb Zaterdag mijn nieuwe auto bij autoservice Haaksbergen opgehaald en ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben met de service van het bedrijf. Het panoramadak vertoonde wat problemen en dat word dan gewoon netjes opgelost. De kans is zeer groot dat mijn volgende auto hier ook weer gekocht gaat worden.

Werd snel geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd

ontzettend prettig en professioneel bedrijf!

heldere, open en eerlijke communicatie. Iedere auto die mijn vrouw en ik graag wilden (proef)rijden werd gelijk klaargezet. Konden een prachtige (bijna nieuwe) Golf GTE een week reserveren (zonder verplichting) wat ik vind getuigen van vertrouwen en klantgerichtheid. Binnenkort wordt de bestelde trekhaak en bestelde winterbanden gemonteerd en die dag staat er een gratis leenauto voor ons klaar, wat een fijne club om klant bij te zijn. Gaan binnenkort in de regio Haaksbergen wonen en ga er dan gelijk ook mijn zakelijke leaseauto in onderhoud geven, tot nu toe zeer tevreden!

Erg vriendelijke, goede service en klantgericht.

Ik heb een auto gekocht bij dit auto service Haaksbergen. Ik ben hier zeer tevreden over. Er wordt netjes mee gedacht en er is altijd een oplossing.

Prima service. Houden zich aan afspraken.

Nuchtere en volgens mij eerlijke vakmensen. Een verademing vergeleken met concurrenten.

Super blij

Ik ben snel en heel goed geholpen, klantvriendelijk en ik kan met een goed gevoel naar huis gaan met mijn keuze

TOP!!!

Top bedrijf.

Snelle service en betaalbaar.

Top garage. Helpen je direct. En goed en eerlijk advies

Probleem opgelost. Hebben het snel opgelost

Bij aanschaf auto goede ervaring.

Professionele garage met liefhebbers van auto’s

Mooi pand en locatie. Vriendelijk personeel, nuchtere Twentse inslag wat ikzelf als prettig ervaar. Autoliefhebbers met een mooi aanbod. Ook de wat exotischere, niet alledaagse types zijn te verkrijgen. Op het moment van schrijven heb ik mijn gekochte auto nog niet, maar heb alle vertrouwen in de aankoop en de nodige service bij eventuele problemen achteraf.

Vriendelijk en goede service

Ik kon mijn auto de dag ervoor daar neerzetten en de volgende dag weer ophalen. Goede service en klantvriendelijk. ik beveel jullie garage zeker aan bij mijn familie en vrienden.

Goede service, vriendelijke mensen en uitstekende kwaliteit

Prima service, top.

Netjes te woord gestaan en prima service. Denkend in mogelijkheden naar wat nodig is.

Alles netjes volgens afspraak.

APK en kleine beurt uit laten voeren, tussendoor gebeld door Autoservice wat er vervangen moest worden. Mijn eerste contact met Autoservice Haaksbergen is prima.

Bedrijf met service hoog in het vaandel.

Altijd een goede ervaring met Autoservice Haaksbergen. Al meerdere auto’s hier gekocht en het is een bedrijf met service hoog in het vaandel. Eerlijke prijzen en mocht er een probleem zijn, dan wordt dit netjes opgelost.

Zeer vriendelijke mensen die eerlijk zaken doen

Vriendelijke mensen die eerlijk zaken doen, geen verkooppraatjes ophangen, maar open en eerlijk zijn. Zou hier zeker nog eens terugkomen voor een auto.

Super. Correct en kordaat optreden bij autoproblemen!!

Fijn team van mensen, met veel.kennis in huis. Ze helpen je graag en zetten ook als dat een keer gevraagd wordt een extra tandje bij. Compliment en ga zo door.

De Greune 25 7483PH Haaksbergen