Prima autobedrijf

Heb mijn auto gekocht bij Autoservice Haaksbergen. Voor mij was het de eerste aanschaf van een auto die ik niet bij een merkdealer deed. Gek genoeg had ik het idee dat buiten de merkdealers alle andere autohandelaren 'de kantjes er vanaf lopen' (sorry). Maar ben zeer tevreden over de service van Autoservice Haaksbergen. Dus ik zat er flink naast: het aanschafproces was uitstekend, net als de aflevering (hoewel ik minder blij was met de versleten ruitenwissers, maar dat is een detail waar kennelijk niet op gelet was). Het onderhoud moet nog op gang komen, dus de tijd zal het leren. Maar zou Autoservice Haaksbergen zeker aanbevelen.

Keurige behandeling. Geen poespas, gewoon goed.

Ik ben netjes te woord gestaan aan de telefoon. Voorafgaand aan mijn afspraak nog een verzoek tot toevoeging gedaan, “geen punt” zei men. Alles keurig afgerond en op tijd.

Vriendelijk geholpen en geslaagd voor een nette auto

Klantvriendelijk no-nonsense garage bedrijf Ondanks een drukke zaterdag vriendelijk geholpen, een proefrit kunnen maken en geslaagd voor een mooie Leon ST voor een eerlijke prijs Er werd zelfs nog even tijd gemaakt om de auto kort na te kijken voordat we hem mee naar huis namen De rit vanaf Noord Holland zeker waard !

Snel en adequaat. De garage geeft een eerlijk advies.

Ontspannen vriendelijk ook aan de telefoon

Vriendelijke oplossingsgerichte ontvangst bij ophalen auto.

Solide en net bedrijf

Prima ontvangst na het maken van een afspraak. Na een proefrit de auto gekocht voor een nette prijs.

Betrouwbare garage

Occasion gekocht. Eerlijke prijs. Klantvriendelijk en betrouwbaar. Ziet er netjes uit zowel de receptie als de werkplaats, dit zegt voor mij heel veel.

Netjes geholpen

Ford Focus ingeruild voor een Ford Puma voor een nette prijs. Netjes geholpen met kennis van zaken.

Prettige terugkoppeling

Terugkoppeling over reparatie was prettig, wel wat laat in de middag waardoor mijn autootje niet op dezelfde dag klaar was. Volgende dag is alles in het werk gesteld om de auto op tijd klaar te hebben.

Echt heel goed geholpen, klantvriendelijk, goed gevoel erbij en hebben dus ook een prachtige auto gekocht

Netjes, professioneel, betrouwbaar

Fijn personeel dat je professioneel en vriendelijk te woord staat. Nette prijs voor mooie auto's. Lijkt niks mis met de auto die wij hebben gekocht, geen moment spijt dat wij onze auto hier hebben gekocht!

Super snel en goed geholpen.

Men heeft meegedacht en kosteloos vervangend vervoer geregeld.

Een fijn bedrijf om eens te gaan kijken

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Auto Service. Een zeer net bedrijf. Men heeft alle tijd voor je zonder verplichtingen. We werden goed geholpen met alle vragen en men was open en eerlijk. We kwamen om te kijken maar hebben uiteindelijk onze auto ingeruild. Voor mijn gevoel hebben we een eerlijke prijs betaald. Wij zijn zeer tevreden. Oh ja, en heerlijke cappuccino hebben ze.

Goed contact, niet duur, super enthousiaste mensen. Op zoek naar een betrouwbare en mooie garage? Dan moet je hier zijn!

Goede en vlotte service

Positief, vriendelijk personeel

Gewoon goed,

We hebben in alle rust de auto waarvoor wij kwamen kunnen bekijken en proefrijden, we hebben nooit een moment van druk ervaren. Dit heeft ons ook doen besluiten om ook niet verder te gaan kijken. Daarbij viel ons op de gemoedelijkheid en het vertrouwen wat je in elkaar moet hebben om tot een deal te komen hand in hand gaan. Bij het ophalen van de auto, waren de puntjes die we hebben afgesproken netjes nagekomen. Dus ja wij kunnen deze garage zeker aanbevelen.

goed advies

goed advies en neemt de tijd voor uitleg

Goede snelle service!

Auto gekeurd, duidelijke afspraken en snelle communicatie!! Eerlijk advies.

Het gehele proces verliep erg soepel! Vanaf de eerste mail betreffende de optie tot inruil van onze oude auto tot het ophalen van de nieuwe! Ze laten je in alle rust de nieuwe auto bekijken en een uitgebreide proefrit maken. Onze jongste zoon was mee (4 jaar) en deze werd leuk betrokken in het gesprek! Enorm tevreden!!

Eerlijk en betrouwbaar

Aanvankelijk was ik wat terughoudend en sceptisch over aan te kopen auto, maar alles bleek in orde qua onderhoud en historie van het voertuig. Ik mocht de auto op de brug zelf inspecteren, alles was zoals beloofd en geadverteerd. goede service, vriendelijk personeel!

Fijne service en vriendelijk personeel

Snelle en correcte service

Afspraak snel gepland Vloeistof pomp kapot + onderhoudsbeurt. Gratis vervangend vervoer perfect!!

Geweldige en zeer vriendelijke ontmoeting gehad.

Een zeer goed en vriendelijk gesprek gehad. Ze denken met je mee en zijn eerlijk en open. Een echte aanrader!

Super bedrijf om een auto te kopen

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met dit bedrijf, dat ik zonder aarzelen zou aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een auto. Het is echt een super bedrijf om een auto te kopen! Bij mijn aankoop had ik enkele aanvankelijke problemen met de auto die ik had gekocht. Maar wat dit bedrijf echt onderscheidt, is de uitstekende garantie en klantenservice. Ze behandelden mijn zorgen snel en professioneel, zonder enige gedoe. De problemen werden netjes opgelost onder garantie, en ik hoefde me geen zorgen te maken over extra kosten. Wat me ook opviel, was het vriendelijke en behulpzame personeel. Ze namen de tijd om naar mijn zorgen te luisteren en stonden klaar om eventuele vragen te beantwoorden. Dit gaf me het vertrouwen dat ik met een betrouwbaar bedrijf te maken had. Kortom, mijn ervaring met dit bedrijf was buitengewoon positief. Ze tonen echt toewijding aan klanttevredenheid en kwaliteit. Als je op zoek bent naar een auto en gemoedsrust wilt, dan is dit de plek om te gaan. Nogmaals bedankt aan het hele team voor hun uitstekende service!

Geweldig geholpen.

Goede deal kunnen sluiten. Ze weten waar ze over praten. Zeer tevreden . Zal er zeker een volgende auto gaan kopen.