Goed personeel

Vriendelijk ontvangen en alle tijd voor je genomen

Behulpzaamheid

Duidelijkheid

Altijd bereid even hulp te bieden bij kleine vraagjes. Top bedrijf!!!!! Heb al veel contacten doorgestuurd naar dit geweldige bedrijf. Nooit overbodige reparaties of onnodige vervangingen.

Super personeel topmensen

Perfecte en betrouwbare dienstverlening

Vriendelijke goede hulp

mensen waren zeer vriendelijk, afhandeling en onderhandeling van proces zeer positief en op eerlijke manier.

Zeer vriendelijk en deskundig

Goede ervaring

Super service!

Altijd een professionele aanpak. Goede prijzen en goede service. Aanrader!

Snelle service

Er kwam een melding storing airbag in het display. Hiermee ben ik naar de garage gegaan, waar ze de auto uitgelezen hebben. Al snel vonden ze het probleem. Keurig een leenauto meegekregen en toen ik (op mijn verzoek) de auto een dag eerder wilde ophalen, hebben ze hier erg hun best voor gedaan. Prima service. Goed bereikbaar.

Open en eerlijk

Arjan Pauw, fijne verkoper. Nette zaak. En eerlijk over stand van zaken etc.

Top garage!

Zeer goede ervaring. Correct bedrijf, ze nemen de tijd, keurige aflevering, komen afspraken na.

No nonsense

Prettig contact op een ontspannen manier, dus er werd geen druk gezet. Alle vragen werden duidelijk beantwoord en er is goed meegedacht. Top service!

Mijn eigen auto kunnen inruilen voor een eerlijke prijs, fijne in communicatie!

Super snelle service en goede service

Vriendelijk personeel en vlotte service

Ik werd goed eerlijk en correct behandeld.

Ik ben geholpen door een eerlijke en correcte verkoper die weet waar hij over praat. Geen mooie verkoop praatjes.

Altijd klantgericht

Zeer net en vriendelijk bedrijf met kennis van zaken.

Topservice

-Snel geholpen -Meedenkend -Afspraak is afspraak -Vriendelijk

Is mij zeer goed bevallen.

Goede service .

Top.

Telefoon contact was goed, Vriendelijk te woord gestaan. Onderhoud van de auto goed uitgevoerd.

Op korte termijn nog een APK kunnen regelen, heel fijn. Geen bijzonderheden.

Deskundig en vriendelijk personeel. Nette zaak!

Vriendelijk, deskundig en no-nonsens. Goed geïnformeerd bij de aanschaf van een tweedehands auto.

De fijne persoonlijke service geeft een vertrouwd gevoel.

Er wordt aandacht besteed aan de klant en de tijd genomen om zaken als onderhoud en historie van de auto's te checken. Ze hebben nette auto's staan voor realistische prijzen. Erg fijne zaak. Onze auto gaat mede daardoor hier ook in onderhoud. Bedankt!

Goede ervaring met service en communicatie.

Prima service en netjes telefonisch ingelicht over de stand van zaken mbt tot de keuring van mijn auto. Ik kom niet voor niets ieder jaar terug.

Fijne garage, netjes, vriendelijk , nemen de tijd voor je. Aardige medewerkers. Een aanbeveling.

Zeer transparant, hart voor de klant

Zojuist hier een 'nieuwe' auto gekocht. Er waren meer kapers op de kust, maar het principe van wie eerst komt....werd keurig uitgevoerd.